Termin i długość
12.5. – 5.7. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Termin i długość
12.5. – 5.7. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Wyżywienie
All inclusive

Nie znaleziono wycieczki

Przepraszamy, nie znaleziono takiej wycieczki.

O hotelu

Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Warstwa:
- Szarm el-Szejk
- własna plaża piaszczysto-żwirowa ok. 400 m (zalecane obuwie kąpielowe)
- Obiekty handlowe ok. 3 km
- Zatoka Na'ama ok. 5 km
- Lotnisko SSH ok. 7 km

Sprzęt:
- Gmach główny, 6 oficyn, 2 kondygnacje
- Liczba pokoi: 194
- Recepcja czynna 24h, lobby, 4 windy, Wi-Fi (we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych)
- Restauracja główna, 3 restauracje à la carte
- 5 barów
- 2 baseny, 2 oddzielne baseny dla dzieci (sezonowe i pogodowe)
- Leżaki, parasole na plaży i basenie, ręczniki plażowe (sezonowe i przy sprzyjającej pogodzie)
-Minimarket

Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu):
Pokój dwuosobowy z widokiem na ogród lub morze Oasis (ok. 38 mkw)
- wanna lub prysznic / WC, suszarka do włosów
- Telewizja satelitarna, telefon, Wi-Fi, minibar, sejf, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), telefon
- balkon lub taras
- Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: widok na ogród i morze, widok na morze

Wszystkie pokoje typu economy zazwyczaj odpowiadają najbardziej przystępnej cenowo kategorii pokoi. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od standardowych pokoi. Jeśli hotel dysponuje budynkiem głównym i aneksem, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety, nie możemy przyjąć żadnych życzeń dotyczących wyposażenia i lokalizacji. Za przydział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.

Wyżywienie (dostępne w zależności od sezonu):
All inclusive
- Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu
- Jednorazowe napełnienie minibaru w dniu przyjazdu
- Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są wliczone w reklamowane godziny w odpowiednich otwartych barach
- Płatne: importowane napoje, świeżo wyciskane soki owocowe, napoje w restauracjach à la carte

Dzieci (dostępne w zależności od sezonu):
- 2 baseny dla dzieci
- Rozrywka dla dzieci
- Mini klub dla dzieci w wieku 4-12 lat
-Plac zabaw
- Opieka nad dziećmi (za opłatą, na życzenie)

Sport/rozrywka (dostępne w zależności od sezonu):
- Tenis stołowy, rzutki, siatkówka plażowa, mini piłka nożna, aerobik
- Za opłatą: centrum fitness, pole do minigolfa
- Za opłatą lokalnych usługodawców: różne sporty wodne
- dzienne i wieczorne występy rozrywkowe

Wellness:
- Za opłatą: spa, talasoterapia, masaże, łaźnia turecka, jacuzzi, zabiegi upiększające i odnowy biologicznej

Inny:
- Akceptowane karty kredytowe: American Express, Diners Club, Euro/Master Card, Visa
- Room service (za opłatą)
- Zameldowanie: 14:00
- Wymeldowanie:12:00

Kategoria kraju:
5 gwiazdek

Uwaga krajowa Egipt:
Opłata wizowa w wysokości około 30 EUR nie jest wliczona w cenę wycieczki. Obywatele Republiki Federalnej Niemiec, Szwajcarii i Austrii otrzymają wizę wjazdową bezpośrednio od naszego lokalnego przewodnika po przybyciu na lotnisko w Egipcie za opłatą ok. 30 EUR za osobę (płatność gotówką). Goście innych narodowości powinni zapytać o aktualne wymagania wjazdowe we właściwym konsulacie z odpowiednim wyprzedzeniem przed wyjazdem.

Uwaga dotycząca miejsca zamieszkania:
Należy pamiętać, że rezerwacje hotelowe do Egiptu są ważne tylko dla uczestników podróży, którzy mogą udowodnić, że są mieszkańcami Niemiec, Austrii, Szwajcarii lub krajów Beneluksu lub posiadają bilet lotniczy z tych krajów. W przypadku braku odpowiedniego dowodu hotel na miejscu ma prawo pobrać dopłatę w wysokości co najmniej 50% lub całkowicie odmówić zakwaterowania.

Informacje ogólne:
Aktualne informacje na temat koronawirusa (Covid-19):
Dla własnego bezpieczeństwa podejmowane są daleko idące środki w celu powstrzymania pandemii koronawirusa w miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług ze względu na oficjalne instrukcje w hotelach, które mogą mieć wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi gastronomiczne i działalność. Ponadto różne przepisy mogą mieć zastosowanie do osób w pełni zaszczepionych, wyleczonych lub nieszczepionych. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne tylko dla w pełni zaszczepionych osób.

Nadzwyczajne okoliczności spowodowane pandemią koronawirusa mogą również nadal prowadzić do odwołania lotów, zmiany czasu / rozkładu lotów, a także zamknięcia hoteli, późniejszego otwarcia hoteli i overbookingu - nawet w bardzo krótkim czasie. W takich przypadkach dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zaoferować odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać podróż z powodu Corony, skontaktujemy się z Tobą.

Godzina przyjazdu:
Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Goście, którzy planują przyjazd poza godzinami pracy recepcji, proszeni są o wcześniejszy kontakt z zarezerwowanym hotelem.

Łóżeczka dziecięce (nie dotyczy hoteli dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce oferowane jest na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby należy uiścić dodatkową opłatę na miejscu.

Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Informacje o locie:
Prosimy o zapoznanie się z przepisami dotyczącymi bagażu, cateringiem pokładowym i odprawą zarezerwowanej linii lotniczej w Internecie pod adresem:

http://www.ferien-touristik.de/fluginformationen
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationen
http://www.coraltravel.ch/fluginformationen

Jeśli zarezerwowałeś lot, przewóz odbędzie się w klasie ekonomicznej.

Minimalny wiek:
Należy pamiętać, że co najmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.

Loty nocne:
Pokoje hotelowe są dostępne dopiero od godziny 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz do 3:59 rano, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.

Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze zobowiązania informacyjne przed zawarciem umowy otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacji medycznych dla obywateli UE przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem przez biuro podróży. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.

Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary na zewnątrz, a także obiekty sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte lub odwołane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.

Język:
Należy pamiętać, że rozrywka, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że określono to w opisie hotelu.

Transfer na miejscu / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że w niektórych hotelach zostaną Państwo wysadzeni na wyznaczonych przystankach w pobliżu hotelu, a nie na indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach dla pieszych) w tych miejscach, może nie być możliwe zaoferowanie usługi door-to-door. W takim przypadku kierowcy odwiozą Cię do najbliższego możliwego punktu zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.

Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu o opóźnieniach lotu podczas przylotu.

Jeśli zarezerwowałeś wycieczkę bez transferu i przyjechałeś do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować zarezerwowaną usługę.

Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi zostać zarejestrowany u nas przed wyjazdem, a koszty transportu zostaną poniesione.

Wyposażenie

  • Kolarstwo
  • Nurkowanie
  • Dla dzieci
  • Basen podgrzewany
  • Wellness
  • Siłownia
  • Basen
  • Sporty wodne
  • Plac zabaw
  • Basen dla dzieci
  • Piaszczysta plaża
  • WIFI

Opinie

Ocena ogólna
80 %
100 %

Usługi hotelowe

100 %

Pokój

100 %

Plaża i okolice

100 %

Sport, rekreacja

100 %

Wyżywienie

Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (1)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)
100 %
10.1. - 17.1.2015
Wyjazd udany super opieka Józefa podczas transferu,Teren ogromny jak zabolą nóżki wsiadamy do TAF-TAFA i przemiły Pan kierowca zawiezie do celu.Ogólne wrażenie bardzo dobre.Polecamy napewno tam wrócimy Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu-dziwią nas złe opinie o ty Hotelu
100 %

Usługi hotelowe

100 %

Pokój

100 %

Plaża i okolice

100 %

Sport, rekreacja

100 %

Wyżywienie

Pokaż więcej