Termin i długość
20.4. – 13.6. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Termin i długość
20.4. – 13.6. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Wyżywienie
Dwa posiłki
Rodzaj pokoju
Rodzaj pokoju
Biuro podróży
Biuro podróży
  • 3.5. – 10.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • Dwa posiłki
  • Dwa posiłki
  • Doppelzi. Balkon/Terrasse
  • Bez transferu
  • LMX International
  • więcej o hotelu
  • Dwa posiłki
  • Doppelzi. Balkon/Terrasse
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX International
Koszt za osobę 944
  • 3.5. – 10.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • Dwa posiłki
  • Dwa posiłki
  • Pokój dwuosobowy
  • Bez transferu
  • LMX International
  • więcej o hotelu
  • Dwa posiłki
  • Pokój dwuosobowy
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX International
Koszt za osobę 949
  • 3.5. – 10.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • Dwa posiłki
  • Dwa posiłki
  • Standard, Doppelzimmer
  • Bez transferu
  • 5 vor Flug
  • więcej o hotelu
  • Dwa posiłki
  • Standard, Doppelzimmer
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • 5 vor Flug
Koszt za osobę 953
  • 3.5. – 10.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • Dwa posiłki
  • Dwa posiłki
  • Standard, Doppelzimmer
  • Bez transferu
  • FTI
  • więcej o hotelu
  • Dwa posiłki
  • Standard, Doppelzimmer
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • FTI
Koszt za osobę 953
  • 3.5. – 10.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • Dwa posiłki
  • Dwa posiłki
  • Pokój dwuosobowy
  • Bez transferu
  • LMX International
  • więcej o hotelu
  • Dwa posiłki
  • Pokój dwuosobowy
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX International
Koszt za osobę 966
  • 3.5. – 10.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • Dwa posiłki
  • Dwa posiłki
  • Pokój dwuosobowy
  • Bez transferu
  • XPUR
  • więcej o hotelu
  • Dwa posiłki
  • Pokój dwuosobowy
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • XPUR
Koszt za osobę 966
  • 3.5. – 10.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • Dwa posiłki
  • Dwa posiłki
  • Pokój dwuosobowy
  • Bez transferu
  • Vtours International
  • więcej o hotelu
  • Dwa posiłki
  • Pokój dwuosobowy
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Vtours International
Koszt za osobę 970
  • 4.5. – 11.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • Dwa posiłki
  • Dwa posiłki
  • Doppelzi. Balkon/Terrasse
  • Bez transferu
  • LMX International
  • więcej o hotelu
  • Dwa posiłki
  • Doppelzi. Balkon/Terrasse
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX International
Koszt za osobę 970
  • 3.5. – 10.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • Dwa posiłki
  • Dwa posiłki
  • Pokój dwuosobowy
  • Bez transferu
  • Vtours
  • więcej o hotelu
  • Dwa posiłki
  • Pokój dwuosobowy
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Vtours
Koszt za osobę 979
  • 4.5. – 11.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • Dwa posiłki
  • Dwa posiłki
  • Standard, Doppelzimmer
  • Bez transferu
  • 5 vor Flug
  • więcej o hotelu
  • Dwa posiłki
  • Standard, Doppelzimmer
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • 5 vor Flug
Koszt za osobę 979

O hotelu

Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Warstwa:
Hotel ten położony jest około 400 m od piaszczystej i kamienistej plaży, w tętniącej życiem okolicy, w samym centrum Lloret de Mar. Stąd masz kilka możliwości spędzenia wolnego czasu lub rozpoczęcia małej wycieczki odkrywczej.

Sprzęt:
150 pokoi rozmieszczonych jest na 7 piętrach i jest obsługiwanych przez windę. Wielojęzyczny personel recepcji w holu służy pomocą w zameldowaniu i wymeldowaniu. Do dyspozycji gości są przechowalnia bagażu, sala telewizyjna, pokój gier, pomoc medyczna, usługa transferu, usługa budzenia i czujnik dymu. Goście mogą bezpłatnie korzystać z Internetu za pośrednictwem Wi-Fi. Hotel jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Jeśli przyjedziesz samochodem, możesz go zaparkować na parkingu obiektu.

Zakwaterowanie:
Klimatyzacja zapewnia przyjemny klimat w pomieszczeniach. Balkon jest standardem w większości pokoi i oferuje dodatkową przestrzeń do odpoczynku i relaksu podczas pobytu. Na życzenie można zamówić dodatkowe łóżka lub łóżeczka dziecięce. Za dodatkową opłatą Goście mogą zostawić cenne przedmioty w sejfie. Do dyspozycji Gości jest telefon z bezpośrednim wyjściem na miasto, telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych i kablowych oraz bezpłatne WiFi. W łazience znajduje się wanna i bidet oraz suszarka do włosów. W łazience znajduje się zestaw kosmetyków, który zapewnia wyjątkowy komfort.

Sport/Rozrywka:
Basen odkryty i basen kryty zachęcają do relaksu w wodzie. Dzieci mogą wyszaleć się w brodziku. Do dyspozycji Gości jest również taras z leżakami i parasolami. W barze przy basenie dostępne są rozmaite przekąski. Oprócz spa i sauny hotel oferuje również łaźnię turecką za opłatą. Hotel oferuje wiele możliwości rozrywki, w tym program rozrywkowy, klub dla dzieci, minidyskotekę i muzykę na żywo.

Catering:
Na miejscu znajduje się restauracja bufetowa oraz bar. Hotel oferuje zakwaterowanie ze śniadaniem, obiadokolacją, pełnym wyżywieniem, all inclusive i all-inclusive special, jako usługi cateringowe z możliwością rezerwacji. Na życzenie przygotowywane są dania dietetyczne, posiłki bezglutenowe, dania wegetariańskie, menu dla dzieci oraz posiłki bez laktozy. Jedzenie dla niemowląt (na życzenie) dba o dobre samopoczucie najmłodszych. Ponadto dostępne są specjalne oferty cateringowe i pikniki. Karta napojów obejmuje różnorodne napoje alkoholowe i bezalkoholowe, a także międzynarodowe marki.

Karty kredytowe:
Hotel akceptuje następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Wymagania wjazdowe dla Hiszpanii:
Obywatele Niemiec (w tym osoby niepełnoletnie) potrzebują paszportu, aby wjechać do Hiszpanii.Dowód osobisty, ważny tymczasowy dowód osobisty, paszport lub paszport tymczasowy. Dzieci do 12 latmoże być również łączony zWażny paszport dziecięcywejść.

Dokumenty podróży inne niż tymczasowy dowód osobisty muszą tracić ważność nie dłużej niż jeden rok. Jednak zgodnie z obowiązującymi hiszpańskimi przepisami dotyczącymi ochrony lotnictwa, do przewozu wymagany jest ważny dokument tożsamości.

Małoletniktórzy podróżują bez opieki rodzica/opiekuna i którzy Obywatelstwo hiszpańskie (w tym osoby posiadające podwójne obywatelstwo niemiecko-hiszpańskie) wymagają Zezwolenie na wyjazd (Permiso de viaje para menores).

Obywatele innych krajów powinni zapytać o warunki wjazdu w odpowiedniej ambasadzie lub konsulacie Hiszpanii.

Źródło: Hiszpania: Porady dotyczące podróży i bezpieczeństwa - Federalne Ministerstwo Spraw Zagranicznych (auswaertiges-amt.de)

(Stan na styczeń 2024 r.)

Wskazówki:
Wszyscy Goście, którzy nie są mieszkańcami UE, mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu, zwłaszcza w przypadku rezerwacji "tylko hotel" w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo żądać dodatkowej opłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!

Wskazówki:
Na miejscu należy uiścić podatek za łóżko. Kwota zależy od liczby gwiazdek hotelu.

Obiekty, usługi, rozrywka i sport w sezonie zimowym:
W sezonie zimowym (zwykle Od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub tylko w ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary przy basenie i plaży), rozrywki na świeżym powietrzu i sportu (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są utrzymywane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, zjeżdżalnie wodne/parki wodne nie działają. Również oferta restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów może zostać zmniejszona w sezonie zimowym lub godziny obsługi mogą być ograniczone, zamiast bufetu posiłki mogą być serwowane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostaną odwołane lub przeniesione do pomieszczeń. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub tylko w okresach wakacji szkolnych. Jeśli klimatyzacja jest częścią wyposażenia pokoju, będzie służyć jako ogrzewanie w miesiącach zimowych.

Wskazówki:
W przypadku wszystkich gości spoza UE w obszarze docelowym mogą wystąpić problemy z zameldowaniem w hotelu. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!

Specjalne środki higieny
Ogólne
  • Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej (indywidualnie pakowane dania)
Catering
  • Menu cyfrowe (mobilne)
Pokój
  • Zwiększone sprzątanie

Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.

Wyposażenie

  • Dla dzieci
  • Basen kryty
  • Basen
  • Wellness
  • Pokój zabaw
  • Basen dla dzieci
  • WIFI

Opinie

Ocena ogólna
77 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)

Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.