Termin i długość
17.4. – 10.6. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Termin i długość
17.4. – 10.6. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Wyżywienie
Pełne wyżywienie

Nie znaleziono wycieczki

Przepraszamy, nie znaleziono takiej wycieczki.

Zmień parametry wyszukiwania lub wybierz spośród wycieczek, które najbardziej przypominają Twój aktualny wybór.
Wyświetlamy wycieczki według podanej lokalizacji, daty, czasu trwania i liczby osób. Pozostałe parametry usuniemy.

O hotelu

Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Wskazówki:
Uwaga dotycząca rezerwacji z transferem:

Transfer łodzią motorową, lotem krajowym oraz, w razie potrzeby, transferem łodzią motorową lub hydroplanem (w zależności od położenia wyspy) jest już wliczony w cenę. Są one przeprowadzane tylko między 09:00 a 16:00 (na niektórych wyspach tylko do 10:00 w piątki) (z wyjątkiem przypadków złej pogody). Jeśli nie możesz dotrzeć do transferu we wskazanych godzinach (przylot po godzinie 15:00, wylot przed 10:00), należy zarezerwować nocleg w hotelu przy lotnisku lub na głównej wyspie Male. Ten nocleg nie jest wliczony w cenę wycieczki i dlatego musi być zorganizowany i opłacony osobno. O tym, jaki rodzaj transferu jest zarezerwowany dla Ciebie, dowiesz się po przylocie na lotnisko w Male.

Należy również pamiętać, że limit bagażu hydroplanem jest ograniczony do 20 kg na osobę (5 kg bagażu podręcznego).

Uwaga ogólna:

W przypadku rezerwacji dla niemowląt (dzieci poniżej 2. roku życia) w hotelu pobierana jest opłata w wysokości 6 USD za dzień. Opłatę za pobyt należy uiścić bezpośrednio w hotelu na miejscu.

Na Malediwach obowiązuje podatek ekologiczny. Kwota wynosi około 6 USD i jest pobierana za osobę za dzień. Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i należy ją uiścić bezpośrednio na miejscu w hotelu. (Może ulec zmianie)

Prosimy o przesłanie formularza deklaracji podróży online w ciągu 96 godzin od przyjazdu i wyjazdu z Malediwów. Aby wypełnić formularz deklaracji podróży online na Malediwach, postępuj zgodnie z oficjalnymi instrukcjami Departamentu Imigracji Malediwów lub odwiedź oficjalną stronę internetową Departamentu Imigracji Malediwów [https://travel.immigration.gov.mv/].

Aluzja:
Ograniczona mobilność

Należy pamiętać, że nasze pakiety zasadniczo nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Chętnie jednak udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności na życzenie, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.

Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (hotel lotniczy):
Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i cateringu pokładowego zarezerwowanych linii lotniczych, a także wymagania dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróży. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).

Informacje - Opłaty za odprawę

Należy zauważyć, że odprawa online musi zostać przeprowadzona w następujących liniach lotniczych, w przeciwnym razie zostaną poniesione dodatkowe koszty odprawy na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i nie później niż 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings nie wcześniej niż 72 godziny i nie później niż 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 € ; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i co najmniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 € ; Odprawa online Ryanair najwcześniej 24 godziny i co najmniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.

Uwaga dotycząca obłożenia pokoju:
W przypadku zajmowania pokoju dwuosobowego z kilkoma dodatkowymi łóżkami powierzchnia użytkowa pokoi zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się z jednego pokoju lub kilku pokoi bezpośrednio, jeśli są dostępne, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu.

Ważne informacje:
Zwracamy uwagę, że mają one wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np. W przypadku pandemii, ale także ograniczenia dotyczące wjazdu / wyjazdu, a także ogólna zgodność z lokalnymi przepisami nie są w żadnym momencie wykluczone.