Termin i długość
22.9. – 15.11. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Termin i długość
22.9. – 15.11. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Wyżywienie
All inclusive
Rodzaj pokoju
Rodzaj pokoju
Biuro podróży
Biuro podróży
  • 6.11. – 13.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • DZ Premium, Gartenblick
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Premium, Gartenblick
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 830
  • 7.11. – 14.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • DZ Premium, Gartenblick
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Premium, Gartenblick
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 830
  • 8.11. – 15.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • DZ Premium, Gartenblick
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Premium, Gartenblick
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 830
  • 2.11. – 9.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Doppelzimmer Garden Room
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Doppelzimmer Garden Room
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 860
  • 3.11. – 10.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Doppelzimmer Garden Room
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Doppelzimmer Garden Room
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 860
  • 4.11. – 11.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Doppelzimmer Garden Room
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Doppelzimmer Garden Room
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 860
  • 5.11. – 12.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Doppelzimmer Garden Room
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Doppelzimmer Garden Room
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 860
  • 6.11. – 13.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Doppelzimmer Garden Room
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Doppelzimmer Garden Room
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 860
  • 7.11. – 14.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Doppelzimmer Garden Room
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Doppelzimmer Garden Room
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 860
  • 8.11. – 15.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Doppelzimmer Garden Room
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Doppelzimmer Garden Room
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 860

O hotelu Sunny Days Palma De Mirette Resort & Spa

Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Kody rezerwacji:
  • Zobacz materiał HRG129


Warstwa:
- Hurghada
- Położony bezpośrednio przy prywatnej piaszczystej plaży
- Centrum miasta z zapleczem handlowym ok. 2 km
- Lotnisko HRG ok. 15 km


Sprzęt:
- Budynek główny na 3 piętrach
- 196 pokoi
- Lobby, 24-godzinna recepcja, bezpłatne Wi-Fi w lobby
- 3 restauracje (bufet i restauracja à la carte)
- 3 pręty
- Basen z oddzielnym brodzikiem dla dzieci (sezonowo i przy sprzyjającej pogodzie)
- Leżaki przy basenie i na plaży bezpłatnie (w zależności od sezonu i pogody)
-Dyskoteka
-Minimarket







Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu):
Pokój dwuosobowy Premium (ok. 35 mkw)
- Wanna lub prysznic/WC, suszarka do włosów
- Telewizja satelitarna, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), telefon, zestaw do parzenia kawy lub herbaty, sejf, mini lodówka, Wi-Fi (za opłatą)
- Balkon lub taras
- możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: widok na morze lub basen, widok na morze

Z reguły wszystkie pokoje ekonomiczne odpowiadają najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, wielkość i udogodnienia mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli hotel składa się z budynku głównego i przybudówki, zakwaterowanie może być zapewnione zarówno w budynku głównym, jak i w budynku przybudówki. Niestety nie możemy przyjąć żadnych życzeń dotyczących wyposażenia i lokalizacji. Klasyfikacja jest wyłączną odpowiedzialnością hotelarza na miejscu.



Wyżywienie (dostępne w zależności od sezonu):
- Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu
- Śniadanie dla późnych ptaszków
- Napoje alkoholowe i bezalkoholowe w godzinach 09:00 - 0:00 w podanych godzinach w odpowiednich otwartych barach wliczone w cenę
- Za dodatkową opłatą: importowane napoje
- Dzieci poniżej 18 roku życia nie otrzymują alkoholu


Dzieci (dostępne w zależności od sezonu):
-Basen
- Park wodny z 3 zjeżdżalniami
- Rozrywka dla dzieci
- Mini klub (3 - 12 lat)
-Grać
- Bufet lub menu dla dzieci
- Krzesełka do karmienia (w zależności od dostępności)


Sport / rozrywka (dostępne w zależności od sezonu):
- bezpłatnie: tenis stołowy, rzutki, siatkówka, siatkówka plażowa, piłkarzyki, aerobik, sala fitness
- za opłatą: sporty wodne, bilard, nurkowanie
- Animacja w ciągu dnia
-Wieczór


Wellness:
- za opłatą: spa z sauną, łaźnią turecką, solarium, masaże, jacuzzi, zabiegi thalasso


Kategoria kraju:
4 gwiazdki


Uwaga dotycząca miejsca zamieszkania:
Należy pamiętać, że rezerwacje w Egipcie tylko dla hoteli są ważne tylko dla uczestników, którzy mogą udowodnić miejsce zamieszkania w Niemczech, Austrii, Szwajcarii lub krajach Beneluksu lub posiadają bilet lotniczy z tych krajów. W przypadku braku takiego dowodu hotel na miejscu ma prawo do naliczenia dopłaty w wysokości co najmniej 50% lub do całkowitej odmowy zakwaterowania.


Wpis:
Opłata wizowa w wysokości około 30 EUR nie jest wliczona w cenę wycieczki. Obywatele Republiki Federalnej Niemiec, Szwajcarii i Austrii otrzymają wizę wjazdową bezpośrednio od naszego lokalnego przewodnika po przybyciu na lotnisko w Egipcie za opłatą ok. 30 EUR od osoby (płatność gotówką). Goście innych narodowości powinni z odpowiednim wyprzedzeniem przed wyjazdem zapytać o aktualne wymagania wjazdowe we właściwym konsulacie.


Uwaga krajowa Egipt:
Opłata wizowa w wysokości około 30 EUR nie jest wliczona w cenę wycieczki. Obywatele Republiki Federalnej Niemiec, Szwajcarii i Austrii otrzymają wizę wjazdową bezpośrednio od naszego lokalnego przewodnika po przybyciu na lotnisko w Egipcie za opłatą ok. 30 EUR od osoby (płatność gotówką). Goście innych narodowości powinni z odpowiednim wyprzedzeniem przed wyjazdem zapytać o aktualne wymagania wjazdowe we właściwym konsulacie.


Informacje ogólne:
Godzina przyjazdu:
Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Goście, którzy planują przyjazd poza godzinami pracy recepcji, proszeni są o wcześniejszy kontakt z zarezerwowanym hotelem.

Łóżeczka dziecięce (nie dotyczy hoteli dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce oferowane jest na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby należy uiścić dodatkową opłatę na miejscu.

Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Informacje o locie:
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu pokładowego i odprawy zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationen
Jeśli zarezerwowałeś lot, zostaniesz przewieziony w klasie ekonomicznej.

Minimalny wiek:
Należy pamiętać, że co najmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.

Loty nocne:
Pokoje hotelowe są dostępne tylko od około godziny 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz do godziny 3:59 następnego dnia, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.

Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze zobowiązania informacyjne przed zawarciem umowy otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacji medycznych dla obywateli UE przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem przez biuro podróży. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.

Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że od połowy października (15.10) do końca maja (31.05) określone obiekty hotelowe, usługi gastronomiczne, obiekty na świeżym powietrzu i atrakcje mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie lub wcale, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary terenu zewnętrznego, a także obiekty sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte lub odwołane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.

Język:
Należy pamiętać, że rozrywka, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że określono to w opisie hotelu.

Transfer na miejscu / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że w niektórych hotelach zostaną Państwo wysadzeni na wyznaczonych przystankach w pobliżu hotelu, a nie na indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach dla pieszych) w tych miejscach, może nie być możliwe zaoferowanie usługi door-to-door. W takim przypadku kierowcy odwiozą Cię do najbliższego możliwego punktu zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.

Uprzejmie prosimy o poinformowanie biura transferowego oraz zarezerwowanego hotelu o jakichkolwiek opóźnieniach lotu w okresie przylotu.

Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18, poinformuj o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować zarezerwowaną usługę.

Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi zostać zarejestrowany przed wylotem, a koszty transportu zostaną poniesione w związku z transferem.


Specjalne środki higieny
Ogólne
  • Zasady dystansu społecznego
  • Bariery higieniczne
  • Zwiększone środki czyszczące
  • Kontrole stanu zdrowia personelu
  • Sprzęt ochronny dla personelu
  • Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi
  • Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
Pokój
  • Brak sprzętu intensywnie korzystającego z dotyku
Usługi
  • Maseczki ochronne dla gości
  • Płatność zbliżeniowa
  • Brak sprzętu intensywnie korzystającego z dotyku w miejscach publicznych
  • Sprzęt ochronny dla gości

Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.

Wyposażenie

  • Dla dzieci
  • Na plaży
  • Nurkowanie
  • Wellness
  • Siłownia
  • Basen
  • Plac zabaw
  • Basen dla dzieci
  • Piaszczysta plaża

Opinie

Ocena ogólna
68 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)

Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.