Na miejscu nie otrzymaliśmy pokoju zgodnego z umową. Przydzielono nam pokój nr 7104, który – jak się dowiedzieliśmy – był przeznaczony prawdopodobnie dla obsługi hotelu. Znajdował się poza głównym kompleksem hotelowym, panował w nim brud, brakowało ręczników, nie były zachowane podstawowe warunki higieny, a dodatkowo nie otrzymaliśmy żadnych informacji o zasadach korzystania z restauracji ani godzinach posiłków.
Następnego dnia kilkukrotnie przesuwano godzinę zmiany pokoju – najpierw na 10:00, później na 13:00. Ostatecznie przydzielono nam inny pokój -1001, jednak nie był to pokój typu deluxe z widokiem na basen, który został wykupiony zgodnie z ofertą Airstop. Obsługa poinformowała nas, że takiego pokoju nie dostaniemy chyba, że dodatkowo zapłacimy. W otrzymanym pokoju panował nieprzyjemny zapach, woda w kranie była lodowata i uniemożliwiała umycie się, brakowało zatyczki do wanny, a ogólny stan czystości pozostawiał wiele do życzenia. Dodatkowo za butelki wody pobierano dodatkowe opłaty, mimo że standard all inclusive powinien to obejmować.
Oferta all inclusive znacząco odbiega od standardów – wybór jedzenia jest bardzo ograniczony, jego ilość niewystarczająca, a jakość niska. Po spożyciu posiłków pojawiały się dolegliwości żołądkowe (ból brzucha).
Pokój, w którym zostaliśmy zakwaterowani, jest w opłakanym stanie, szczególnie jeśli chodzi o czystość i panujący w nim odór. Załączam dokumentację fotograficzną obrazującą opisane nieprawidłowości.