Częste pytania

Jak łatwo i efektywnie wyszukiwać?

Dorosły + dziecko - System wycieczek wyszukuje zakwaterowanie dla określonej liczby osób do jednego pokoju. Maksymalnie jest jednak możliwość umieszczenia 4 osób do jednego pokoju( pokój czteroosobowy). Jeżeli poszukują Państwo wycieczki dla więcej osób, trzeba wpisać do wyszukiwarki tylko 2 dorosłe osoby (+ dzieci). Jeżeli znajdą Państwo wycieczkę według własnych wymagań, proszę nas kontaktować dla sprawdzenia dostępności dla pożądanej liczby osób. 3 osoby - System wycieczek wyszukuje zakwaterowanie dla określonej liczby osób do jednego pokoju. Jeżeli wpiszą Państwo  3 osoby, system wyszukuje pokój trzyosobowy, ewentualnie pokój dwuosobowy z dostawką. Polecamy wyszukać najpierw wycieczkę dla 2 osób i następnie zaktualizować ofertę dla 3 osób. Jeżeli się następnie nie wyświetli pożądana oferta wycieczki, proszę nas kontaktować. W takich przypadkach można wyszukać dostawkę wprost w systemie rezerwacyjnym. 4 i więcej osób - System wycieczek wyszukuje zakwaterowanie dla określonej liczby osób do jednego pokoju. Jeżeli wpiszą Państwo naprz. 4 dorosłe osoby, system wyszuka wycieczkę z pokojem czteroosobowym. Jeżeli nie chcą Państwo pokoju czteroosobowego, proszę wyszukiwać tylko dla 2 osób. W ostatnim kroku, „Zamówienie“, w formułarzu proszę wpisać do informacji o liczbie pasażerów następne dwie (czy więcej) osoby za pomocą przycisku „Dodać pasażerów“. Po wysłaniu zamówienia, potwierdzimy dostępność wycieczki dla pożądanej liczby osób.
Więcej

Co oznacza termin „wycieczka na zapytanie“?

Czasami dochodzi do sytuacji, że wycieczkę można rezerwować wyłącznie w trybie „wycieczka na zapytanie“, ponieważ bilety lotnicze i zakwaterowanie nie ma już biuro podróży realnie do dyspozyji. W tym przypadku musi biuro podróży wykupić miejsca od linii lotniczych czy hotelu. Ponieważ chodzi ze strony biura podróży o wiążące zamówienie w stosunku do lini lotniczych / hotelu,  potrzebne jest w przypadku „wycieczki na zapytanie“ zapłacić zaliczkę w min. wysokości 50%. Po zapłaceniu zaliczki ma biuro podróży 3 dni robocze, żeby potwierdzić zamówienie.  Jezeli zamówienie jest potwierdzone niemieckim biurem podróży,  automatycznie przechodzi do trybu wiążącej rezerwacji i podlega warunkom anulacji konkretnego biura podróży. Jeżeli zapłacił klient tylko zaliczkę, musi zaraz po potwierdzeniu rezerwacji dopłacić resztę. W przypadku, że biuro podróży w termnie 3 dni roboczych nie potwierdzi zamówienia, będą Państwu od razu zwrócone pieniądze w pełnej kwocie.
Więcej

Co się wydarzy po wysłaniu zamówienia?

Po wysłaniu zamówienia będzie przesłana na Państwa email umowa podróżna i polecenie wpłaty za wybraną usługę. Wygenerowaną umowę podróżną można również sciągnąć w ostatnim kroku „Zatwierdzenie zamówienia“. Proszę dokładnie skontrolować umowę podróżną i jeżeli nie będą mieć Państwo żadnych uwag, proszę przesłać podpisaną umowę podróżną faksem na numer +48 224 905 097 lub zeskenowaną emailem na info@airstop.pl. Umowę podróżną może podpisać tylko osoba uprawniona, na której email było zamówienie wysłane.
Więcej

W jaki sposób można zapłacić?

Zaksięgowanie zamówionej usługi w biurze podróży zostanie dokonane dopiero po wpłacie (przypisaniu sumy na nasze konto). Ze względu na to, że baza danych wycieczek i biletów lotniczych nieustannie się zmienia i przede wszystkim atrakcyjne oferty bywają bardzo szybko wyprzedane, polecamy klientom dokonać wpłatę jak najwcześniej. Proszę się z nami skontaktować najpóżniej 10 minut przed dokonaniem wpłaty. Nasi pracownicy sprawdzą aktualność Państwa zamówienia. Wpłatę w PLN lub Euro można dokonać jednym z następujących sposobów: wpłatą na konto PKO BP SA, Tytuł:..... można płacić kartą prosto na naszej stronie, więcej informacji można znaleźć tutaj: https://www.airstop.pl/bramka-platnosci przelewem na konto PKO BP SA zawsze w ramach tego samego banku! Tytuł:..... Jeżeli zapłacą Państwo w inny sposób, nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że zamówiona usługa będzię w czasie przypisania sumy do konta nadal dostępna. Numer konta bankowego: PKO BP SA - 22 1020 2124 0000 8602 0106 6448 Konto eurowe: wpłata w EURO IBAN: CZ57 0300 0000 0002 7476 4366SWIFT: CEKOCZPP Proszę zawsze podać numer umowy w miejsce tytułu!
Więcej

Wyjazd na wczasy

Lotnisko – Na zasadzie naszych doświadczeń odebranie dokumentów podróżnych i odprawy biletowo-bagażowe pasażerów na lotnisku przebiegają łatwo. Wystarczy pokazać potrzebne dokumenty podróżne. W przypadku odberania dokumentów na lotnisku, proszę pokazać również konfirmację i paszport. Pracownicy BP natychmiast przekażą Państwu dokumenty podróżne (bilety lotnicze, vouchery). Proszę pójść wraz z dokumentami podróżnymi minimalnie 90 min. przed wylotem na check-in (odprawa biletowo-bagażowa), gdzie trzeba pokazać bilet lotniczy i paszport . Potem można iść do odprawy. Jednoczesznie będą wystawione karty pokładowe (Boarding pass), z którymi trzeba wejść na pokład samolotu. Ostrzegamy, że check-in bywa zamykany najczęściej 45 min. przed wylotem! Przylot – Po przylocie do destynacji i odebraniu bagażu trzeba zaczekać na rezydenta biura podróży. Rezydenci są ubrani w kolorach firmowych z przywieszką firmy i z reguły mają również kartkę z logiem firmy. Rezydent mówi po niemiecku, angielsku i w języku miejscowym danej destynacji. Na podstawie voucheru hotelowego, który pokażą Państwo rezydentowi, można wejść do autobusu przygotowanego na transfer do hotelu. W autobusie kierowca, ewentualnie rezydent, ogłasza nazwy hoteli. Hotel – Po przyjeździe do hotelu rezydent zamelduje Państwo na recepcji i oznajmi czas spotkania informacyjnego. W pomieszczeniach recepcji znajdują się informacyjne gazetki ścienne, na których można znaleść ważne informacje, naprz. kontakt na rezydenta, czas spotkań z rezydentem, informacje o miejscowości, wycieczkach fakultatywnych i innych usługach. Pod koniec wczasów będą tam podane informacje o czasie wyprowadzenia się z hotelu i transferu na lotnisko. Asystencja telefoniczna – podczas całego pobytu oferujemy usługi asystencyjne pilota - rezydenta. W takim przypadku wystarczy do rezydenta zadzwonić lub napisać email z zapytaniem i kontaktem.
Więcej

Zawierają wymienione ceny naprawdę wszystkie opłaty i taksy?

Nami wymienione ceny usług turystycznych są naprawdę końcowe. To znaczy, że nie będą Państwo płacić żadnych dodatkowych opłat za bilety lotnicze i wycieczki. Cena zawiera również wszystkie taksy lotniskowe, opłaty paliwowe lub taksy dotyczące bezpieczeństwa. Cena nie zawiera ewentualnych opłat administracyjnych związanych z legislatywą kraju docelowego (naprz. wizy lub karty turystyczne, opłata turystyczna związana z wylotem z kraju lub koszty związane z szczepieniem obowiązkowym). Cena również nie zawiera ubezpieczenia na podróż, ubezpieczenia kosztów anulacji i ewentualnych opłat za odbiór dokumentów na lotnisku u ofert last minute (niektóre BP wymagają za przechowywanie dokumentów na lotnisku 10 EURO).
Więcej

Są oferowane biura podróży ubezpieczone przeciw upadłości?

Wszystkie biura podróży, z którymi współpracujemy, są ubezpieczone przeciw upadłości. Taki obowiązek dla biur turystycznych mających siedzibę w Niemczech ustala art. 651k (obowiązek wpłaty odszkodowania w razie niezdolności zapłacić lub konkurzu) Niemieckiego kodeksu cywilnego. Według jego brzmienia muszą wszyscy organizatorzy wycieczek turystycznych posiadać poświadczenie o zawarciu ubezpieczenia lub gwarancji bankowej, które zabezpieczą: Odszkodowanie wpłaconej ceny za usługę podróżną, w przypadku, kiedy jest anulowana usługa w wyniku niezdolności do zapłaty organizatora. Odszkodowanie wszyskich kosztów związanych z powrotem do kraju w wyniku niedzolności do zapłaty organizatora i niemożliwości załatwienia powrotu do kraju. Fakt, że jest organizator ubezpieczony, można sprawdzić na stronie internetowej:  www.tip.de/register/rvr.html. Na tej stronie nie ma biur podróży, które posiadają poświadczenie o zawarciu gwarancji bankowej.
Więcej

Talony upominkowe

Nie dają sobie Państwo rady z trafnym prezentem dla Państwa rodziny, przyjaciół, kolegów lub pracowników? Przygotowaliśmy dla Państwa talony upominkowe uprawniające do zakupu wycieczek i biletów lotniczych do całego świata od największych niemieckich biur podróży. Warunki wykorzystania talonu upominkowego Talon można wykorzystać tylko w agencji turystyczne AIRSTOP.CZ, s.r.o. Talon można wykorzystać na zakup wycieczek i biletów lotniczych za pośrednictwem stron internetowych Airstop.cz. Talon jest ważny 1 rok od dnia wystawienia. Talony upominkowe trzeba wykorzystać jednorazowo, talon nie podlega wymianie na gotówkę. Ważny talon będzię zaopatrzony w numer seryjny, pieczątke i podpis przedstawiciela spółki AIRSTOP.CZ, s.r.o. Informacje o zamawiającej i obdarowanej osobie będą zachowane w bazie danych spółki. AIRSTOP.CZ, s.r.o. nezodpowiada za skradzione i zgubione talony upominkowe.
Więcej
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Zapytaj nas!

Dlaczego wybrać Airstop

Globe
18 lat oferujemy wyjazdy wysokiej jakości w korzystnych cenach
Plane
Gwarancja takiej samej ceny jak bezpośrednio w biurze podróży
Compass
Największe niemieckie i czeskie biura podróży w jednym miejscu
Card
Online rezerwacja z możliwością zapłaty kartą płatniczą