Lotnisko – Na zasadzie naszych doświadczeń odebranie dokumentów podróżnych i odprawy biletowo-bagażowe pasażerów na lotnisku przebiegają łatwo. Wystarczy pokazać potrzebne dokumenty podróżne. W przypadku odberania dokumentów na lotnisku, proszę pokazać również konfirmację i paszport. Pracownicy BP natychmiast przekażą Państwu dokumenty podróżne (bilety lotnicze, vouchery). Proszę pójść wraz z dokumentami podróżnymi minimalnie 90 min. przed wylotem na check-in (odprawa biletowo-bagażowa), gdzie trzeba pokazać bilet lotniczy i paszport . Potem można iść do odprawy. Jednoczesznie będą wystawione karty pokładowe (Boarding pass), z którymi trzeba wejść na pokład samolotu. Ostrzegamy, że check-in bywa zamykany najczęściej 45 min. przed wylotem!
Przylot – Po przylocie do destynacji i odebraniu bagażu trzeba zaczekać na rezydenta biura podróży. Rezydenci są ubrani w kolorach firmowych z przywieszką firmy i z reguły mają również kartkę z logiem firmy. Rezydent mówi po niemiecku, angielsku i w języku miejscowym danej destynacji. Na podstawie voucheru hotelowego, który pokażą Państwo rezydentowi, można wejść do autobusu przygotowanego na transfer do hotelu. W autobusie kierowca, ewentualnie rezydent, ogłasza nazwy hoteli.
Hotel – Po przyjeździe do hotelu rezydent zamelduje Państwo na recepcji i oznajmi czas spotkania informacyjnego. W pomieszczeniach recepcji znajdują się informacyjne gazetki ścienne, na których można znaleść ważne informacje, naprz. kontakt na rezydenta, czas spotkań z rezydentem, informacje o miejscowości, wycieczkach fakultatywnych i innych usługach. Pod koniec wczasów będą tam podane informacje o czasie wyprowadzenia się z hotelu i transferu na lotnisko.
Asystencja telefoniczna – podczas całego pobytu oferujemy usługi asystencyjne pilota - rezydenta. W takim przypadku wystarczy do rezydenta zadzwonić lub napisać email z zapytaniem i kontaktem.
Więcej