Termin i długość
24.5. – 17.7. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Termin i długość
24.5. – 17.7. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Wyżywienie
All inclusive
Rodzaj pokoju
Rodzaj pokoju
Biuro podróży
Biuro podróży
  • 29.6. – 6.7.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 1 660
  • 1.7. – 8.7.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 1 660
  • 2.7. – 9.7.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 1 660
  • 3.7. – 10.7.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 1 660
  • 4.7. – 11.7.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 1 660
  • 5.7. – 12.7.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 1 660
  • 6.7. – 13.7.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 1 660
  • 7.7. – 14.7.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 1 660
  • 30.6. – 7.7.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Oszczędnościowy
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LMX Touristik X
Koszt za osobę 1 660
  • 1.7. – 8.7.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Doppelzimmer Promotion
  • Bez transferu
  • DERTOUR
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Doppelzimmer Promotion
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • DERTOUR
Koszt za osobę 1 699

O hotelu SUNRISE Holidays Resort

Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Warstwa:
Kompleks Sunrise Holidays Resort położony jest bezpośrednio przy lagunie, przy pięknej, piaszczystej plaży. W odległości niespełna 1 km znajduje się centrum miasta z restauracjami, barami, sklepami i licznymi atrakcjami. Apteka znajduje się zaledwie 10 m od hotelu. Lotnisko w Hurghadzie znajduje się około 9 km od hotelu.

Sprzęt:
Ten klimatyzowany hotel składa się z 383 pokoi rozmieszczonych na 7 piętrach. Udogodnienia obejmują hol z recepcją 24/7 i hol z barami. Inne udogodnienia obejmują usługę fotografowania, sejf hotelowy, salon fryzjerski, Wi-Fi, restauracje à la carte, restauracje bufetowe, sale konferencyjne, klub nocny, mały supermarket / butiki, parking i usługi pralnicze (za dodatkową opłatą). Na terenie odkrytego kompleksu znajduje się basen ze słodką wodą z tarasem słonecznym i różnymi barami. Leżaki, parasole i ręczniki plażowe dostępne są bezpłatnie przy basenie i na plaży.

Zakwaterowanie:
Pokoje standardowe wyposażone są w prysznic/WC, suszarkę do włosów, klimatyzację/ogrzewanie, telewizję satelitarną, sejf, telefon, minibar (za opłatą), Wi-Fi, balkon lub taras z widokiem na ogród. Opcjonalnie można je również zarezerwować z widokiem na morze. Pokoje jednoosobowe to pokoje dwuosobowe do pojedynczego wykorzystania. Pokoje typu economy mają takie same udogodnienia jak pokoje standardowe, ale ich liczba jest ograniczona. Pokoje typu superior mają takie same udogodnienia jak pokoje standardowe, ale są bardziej przestronne.

Catering:
All Inclusive obejmuje śniadanie, lunch, przekąski oraz kawę/herbatę z ciastami i wypiekami i jest oferowana w formie bufetu. Kolacja serwowana jest zarówno w formie bufetu, jak i z karty. Ponadto nowy bufet tematyczny będzie prezentowany 7 dni w tygodniu. Wszystkie napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne są od 10:00 do 24:00. Obsługa pokoju dostępna jest 24 godziny na dobę za dodatkową opłatą.

Sport/Rozrywka:
Bezpłatnie: siatkówka plażowa, tenis stołowy, centrum fitness, rzutki i bocce.
Za opłatą: masaże w salonie piękności, łaźnia turecka, sauna, jacuzzi, łaźnia parowa, bilard i różne sporty wodne można zarezerwować u lokalnych dostawców na plaży.

Aluzja:
Hotel przyjmuje wyłącznie Gości w wieku 16 lat i starszych.

Służba imigracyjna:
Po przybyciu na lotnisko przy wjeździe do lotniska zostanie wydana odpowiednia wiza turystyczna¹. Koszty tej kwoty 29,50 EUR (w tym opłata manipulacyjna) za osobę należy uiścić bezpośrednio u przewodnika przy wejściu.

¹ Zgodnie z egipskim prawem wysokość opłat wizowych nie zależy od daty rezerwacji, ale od daty wyjazdu. Jeśli opłaty wizowe wzrosną lub spadną przed rozpoczęciem podróży, opłata za usługę odpowiednio wzrośnie lub spadnie. W takim przypadku poinformujemy Cię natychmiast po tym, jak się o tym dowiemy.

Ważne informacje:
Zwracamy uwagę, że mają one wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np. W przypadku pandemii, ale także ograniczenia dotyczące wjazdu / wyjazdu, a także ogólna zgodność z lokalnymi przepisami nie są w żadnym momencie wykluczone.

Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (hotel lotniczy):
Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i cateringu pokładowego zarezerwowanych linii lotniczych, a także wymagania dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróży. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).

Informacje - Opłaty za odprawę

Należy pamiętać, że odprawa online musi zostać przeprowadzona w następujących liniach lotniczych, w przeciwnym razie zostaną naliczone dodatkowe koszty odprawy na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 € ; Odprawa online Eurowings najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 € ; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed wylotem, w przeciwnym razie 25 € ; Odprawa online Ryanairplus uprzednia weryfikacja, w stosownych przypadkach nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.

Uwaga dotycząca obłożenia pokoju:
W przypadku pokoju dwuosobowego z kilkoma dodatkowymi łóżkami powierzchnia użytkowa pokoi zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu, jeśli jest dostępna. Ponadto wielkość łóżek zależy od regionalnych cech mebli hotelowych.



Aluzja:
Ograniczona mobilność

Należy pamiętać, że nasze pakiety zasadniczo nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Chętnie jednak udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności na życzenie, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.

Specjalne środki higieny
Ogólne
  • Zasady dystansu społecznego
  • Dozownik środka dezynfekującego
  • Zwiększone środki czyszczące
  • Kontrole stanu zdrowia personelu
  • Szkolenia higieniczne dla personelu
  • Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej
  • Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
  • Szkolenie personelu w zakresie higieny rąk
  • Sprzęt ochronny dla personelu
  • Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi
  • Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
  • Zaplecze wellness z prywatnym terenem
  • Ograniczona liczba osób: Basen zewnętrzny
Catering
  • Menu cyfrowe (mobilne)
  • Sztućce jednorazowe
  • Wymagana rezerwacja: salon kosmetyczny, łaźnia turecka, łaźnia parowa, spa, sala bankietowa
Pokój
  • Bezdotykowy room service (24h)
  • Zestaw higieniczny
  • Zwiększone sprzątanie
  • Brak sprzętu intensywnie korzystającego z dotyku
Usługi
  • Maseczki ochronne dla gości (bezpłatnie)
  • Płatność zbliżeniowa (Visa, American Express, Diners, Diners, Mains)
  • Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
  • Sprzęt ochronny dla gości
Standardów
  • etykieta higieniczna staysafe® (zasilana przez partnera TÜV SÜD)

Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.

Wyposażenie

  • Tylko dla dorosłych
  • Wellness
  • Na plaży
  • Nurkowanie
  • Basen podgrzewany
  • Siłownia
  • Basen
  • Piaszczysta plaża
  • WIFI

Opinie

Ocena ogólna
87 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)

Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.