Basen (sezonowy i przy sprzyjającej pogodzie): 3; Słodkowodne, sezonowo podgrzewane
Basen
Leżaki przy basenie (sezonowo i przy sprzyjającej pogodzie): wolny
Parasole przy basenie (sezonowe i przy sprzyjającej pogodzie): wolny
Ręczniki basenowe (sezonowe i przy sprzyjającej pogodzie): wolny
Sklepy
Minimarket
Fryzjer
Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu): Pokój dwuosobowy z wanną lub prysznicem - wanna lub prysznic / WC, suszarka do włosów - Telewizja satelitarna, telefon, mini lodówka, indywidualnie sterowana klimatyzacja, Wi-Fi, sejf - balkon lub taras - Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: widok na port lub morze
DR Superior Balcony/Ter - takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe - Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: boczny widok na morze
Pokój dwuosobowy Premium z widokiem na morze - takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe - dodatkowy szlafrok i kapcie -Morze
FZ z drzwiami łączącymi: - takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe - Oddzielna sypialnia z drzwiami łączącymi
Z reguły wszystkie pokoje ekonomiczne odpowiadają najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, wielkość i udogodnienia mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli hotel składa się z budynku głównego i przybudówki, zakwaterowanie może być zapewnione zarówno w budynku głównym, jak i w budynku przybudówki. Niestety nie możemy przyjąć żadnych życzeń dotyczących wyposażenia i lokalizacji. Klasyfikacja jest wyłączną odpowiedzialnością hotelarza na miejscu.
Wyżywienie (dostępne w zależności od sezonu): Częściowe wyżywienie lub all inclusive
Obiadokolacja: -Śniadania i obiadokolacje w formie bufetu
All Inclusive: - śniadanie, lunch i kolację w formie bufetu - Śniadanie dla późnych ptaszków - przekąski w ciągu dnia - od 10:00 do 23:00 lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w otwartych barach wliczone w cenę - Za opłatą: kolacja w restauracji à la carte, importowane napoje, świeżo wyciskane soki owocowe i inne dodatki
Dzieci (dostępne w zależności od sezonu):
Basen
Rozrywka dla dzieci: około 04–12
Sport / rozrywka (dostępne w zależności od sezonu):
Salę fitness
Rzutki
Bilard: za dopłatą
Tenis stołowy
Animacje dla dorosłych
Wellness:
UZDROWISKO: za dopłatą
Jacuzzi: wolny
Sauna: wolny
Masaż: za dopłatą
Łaźnia parowa
Inny:
Godzina zameldowania: ok. 14:00:00
Godzina wymeldowania: ok. 12:00:00
Sposób płatności: American Express, Diners Club, karta Visa, czek na euro
Parking: wolny
Nota na placu budowy:
Hotelowy kort tenisowy jest nieczynny z powodu prac konserwacyjnych. Mogą wystąpić zaburzenia widzenia i słuchu. Czas trwania konserwacji: nieznany.
Kategoria kraju:
Kategoria kraju: 5 gwiazdek
Uwaga dotycząca miejsca zamieszkania:
Należy pamiętać, że rezerwacje w Egipcie tylko dla hoteli są ważne tylko dla uczestników, którzy mogą udowodnić miejsce zamieszkania w Niemczech, Austrii, Szwajcarii lub krajach Beneluksu lub posiadają bilet lotniczy z tych krajów. W przypadku braku takiego dowodu hotel na miejscu ma prawo do naliczenia dopłaty w wysokości co najmniej 50% lub do całkowitej odmowy zakwaterowania.
Wpis:
Opłata wizowa w wysokości około 30 EUR nie jest wliczona w cenę wycieczki. Obywatele Republiki Federalnej Niemiec, Szwajcarii i Austrii otrzymają wizę wjazdową bezpośrednio od naszego lokalnego przewodnika po przybyciu na lotnisko w Egipcie za opłatą ok. 30 EUR od osoby (płatność gotówką). Goście innych narodowości powinni z odpowiednim wyprzedzeniem przed wyjazdem zapytać o aktualne wymagania wjazdowe we właściwym konsulacie.
Uwaga krajowa Egipt:
Opłata wizowa w wysokości około 30 EUR nie jest wliczona w cenę wycieczki. Obywatele Republiki Federalnej Niemiec, Szwajcarii i Austrii otrzymają wizę wjazdową bezpośrednio od naszego lokalnego przewodnika po przybyciu na lotnisko w Egipcie za opłatą ok. 30 EUR od osoby (płatność gotówką). Goście innych narodowości powinni z odpowiednim wyprzedzeniem przed wyjazdem zapytać o aktualne wymagania wjazdowe we właściwym konsulacie.
Informacje ogólne:
Aktualne informacje na temat koronawirusa (Covid-19): Dla własnego bezpieczeństwa podejmowane są daleko idące środki mające na celu powstrzymanie pandemii koronawirusa w kraju wakacyjnym lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług ze względu na oficjalne instrukcje w hotelach, co może mieć wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną. Ponadto inne przepisy mogą mieć zastosowanie do osób w pełni zaszczepionych, ozdrowieńców lub niezaszczepionych. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne tylko dla osób w pełni zaszczepionych.
Nadzwyczajne okoliczności spowodowane pandemią koronawirusa mogą również nadal prowadzić do odwoływania lotów, zmian w godzinach/rozkładzie lotów, a także zamykania hoteli, późniejszego otwierania hoteli i przepełniania rezerwacji – nawet w bardzo krótkim czasie. W takich przypadkach dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli jednak będziemy musieli odwołać Twoją podróż z powodu koronawirusa, skontaktujemy się z Tobą.
Godzina przyjazdu: Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Goście, którzy planują przyjazd poza godzinami pracy recepcji, proszeni są o wcześniejszy kontakt z zarezerwowanym hotelem.
Łóżeczka dziecięce (nie dotyczy hoteli dla dorosłych): Łóżeczko dziecięce oferowane jest na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby należy uiścić dodatkową opłatę na miejscu.
Ograniczona mobilność: Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o locie: Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu pokładowego i odprawy zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationen Jeśli zarezerwowałeś lot, zostaniesz przewieziony w klasie ekonomicznej.
Minimalny wiek: Należy pamiętać, że co najmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Loty nocne: Pokoje hotelowe są dostępne tylko od około godziny 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz do godziny 3:59 następnego dnia, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny: Ze względu na nasze zobowiązania informacyjne przed zawarciem umowy otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacji medycznych dla obywateli UE przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem przez biuro podróży. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Ograniczenia sezonowe: Należy pamiętać, że od połowy października (15.10) do końca maja (31.05) określone obiekty hotelowe, usługi gastronomiczne, obiekty na świeżym powietrzu i atrakcje mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie lub wcale, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary terenu zewnętrznego, a także obiekty sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte lub odwołane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.
Język: Należy pamiętać, że rozrywka, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że określono to w opisie hotelu.
Transfer na miejscu / bagaż specjalny lub sportowy: Należy pamiętać, że w niektórych hotelach zostaną Państwo wysadzeni na wyznaczonych przystankach w pobliżu hotelu, a nie na indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach dla pieszych) w tych miejscach, może nie być możliwe zaoferowanie usługi door-to-door. W takim przypadku kierowcy odwiozą Cię do najbliższego możliwego punktu zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie biura transferowego oraz zarezerwowanego hotelu o jakichkolwiek opóźnieniach lotu w okresie przylotu.
Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18, poinformuj o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować zarezerwowaną usługę.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi zostać zarejestrowany przed wylotem, a koszty transportu zostaną poniesione w związku z transferem.
Specjalne środki higieny Ogólne
Zasady dystansu społecznego
Bariery higieniczne
Zwiększone środki czyszczące
Kontrole stanu zdrowia personelu
Sprzęt ochronny dla personelu
Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
Catering
Pakowane dania
Usługi
Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
Maseczki ochronne dla gości
Sprzęt ochronny dla gości
Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Wyposażenie
Wellness
Na plaży
Nurkowanie
Dla dzieci
Basen podgrzewany
Miniclub
Siłownia
Basen
Sporty wodne
Plac zabaw
Pokój zabaw
Basen dla dzieci
Piaszczysta plaża
WIFI
Galeria
Niestety nie mamy żadnych zdjęć tego hotelu.
Opinie
Ocena ogólna
83 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)
Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.