Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Ważne informacje: Zwracamy uwagę, że mają one wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np. W przypadku pandemii, ale także ograniczenia dotyczące wjazdu / wyjazdu, a także ogólna zgodność z lokalnymi przepisami nie są w żadnym momencie wykluczone.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: W przypadku zajmowania pokoju dwuosobowego z kilkoma dodatkowymi łóżkami powierzchnia użytkowa pokoi zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się z jednego pokoju lub kilku pokoi bezpośrednio, jeśli są dostępne, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (hotel lotniczy): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i cateringu pokładowego zarezerwowanych linii lotniczych, a także wymagania dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróży. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje - Opłaty za odprawę
Należy zauważyć, że odprawa online musi zostać przeprowadzona w następujących liniach lotniczych, w przeciwnym razie zostaną poniesione dodatkowe koszty odprawy na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i nie później niż 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 €; Odprawa online Eurowings nie wcześniej niż 72 godziny i nie później niż 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 € ; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i co najmniej 5 godzin przed odlotem, w przeciwnym razie 25 € ; Odprawa online Ryanair najwcześniej 24 godziny i co najmniej 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Aluzja: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze pakiety zasadniczo nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Chętnie jednak udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności na życzenie, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólne
Zasady dystansu społecznego
Bariery higieniczne
Dozownik środka dezynfekującego
Maseczki są obowiązkowe
Zwiększone środki czyszczące
Kwestionariusz stanu zdrowia
Kontrole stanu zdrowia personelu
Szkolenia higieniczne dla personelu
Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej
Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
Szkolenie personelu w zakresie higieny rąk
Sprzęt ochronny dla personelu
Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi
Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
Zaplecze wellness z prywatnym terenem
Catering
Ograniczona oferta bufetowa
Menu jednorazowe
Pakowane dania
Umieszczenie gości: lobby bar
Pokój
Sprzątanie tylko na życzenie
Bezdotykowa obsługa pokoju
Zwiększone sprzątanie
Brak sprzętu intensywnie korzystającego z dotyku
Usługi
Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
Maseczki ochronne dla gości (bezpłatnie)
Płatność zbliżeniowa
Zdalna konsultacja lekarska (za opłatą, w języku angielskim)
Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
Brak sprzętu intensywnie korzystającego z dotyku w miejscach publicznych
Sprzęt ochronny dla gości
Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Wyposażenie
Wellness
Siłownia
Basen
Sporty wodne
Pokój zabaw
Piaszczysta plaża
WIFI
Galeria
Niestety nie mamy żadnych zdjęć tego hotelu.
Opinie
Ocena ogólna
97 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)
Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.