Termin i długość
28.4. – 28.4. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Termin i długość
28.4. – 28.4. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Wyżywienie
Dwa posiłki

Nie znaleziono wycieczki

Przepraszamy, nie znaleziono takiej wycieczki.

O hotelu

Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Warstwa:
W pobliżu znajduje się również supermarket. Najbliższą atrakcją jest wioska rybacka Marsaxlokk (ok. 5 km). W pobliżu znajduje się centrum miasta. Przystanek autobusowy znajduje się tuż za drzwiami. Najbliższe miasto Birgu oddalone jest o około 6 km. Lotnisko: MLA ok. 9 km.

Sprzęt:
Ten klimatyzowany hotel został odnowiony w 2018 roku i składa się z budynku głównego i aneksu. Wewnątrz znajduje się lobby, recepcja, salon, winda i minimarket. Wnętrze dopełnia kryty basen. Kompleks zewnętrzny posiada taras na dachu.

Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu):
Pokoje dwuosobowe: Łazienka lub prysznic/WC, suszarka do włosów, klimatyzacja, telewizja satelitarna, telefon, mini lodówka i Wi-Fi.

Wyżywienie (dostępne w zależności od sezonu):
Śniadanie

Sport / rozrywka (dostępne w zależności od sezonu):
- Lokalni operatorzy oferują następujące sporty i udogodnienia (mogą obowiązywać opłaty): pole golfowe, kort tenisowy, jazda konna

Inny:
- Akceptowane środki płatnicze: American Express, Euro/Master Card, Visa

Kategoria kraju:
3 gwiazdki

Nota krajowa Malta:
Podatek ekologiczny:
Należy pamiętać, że istnieje podatek w wysokości około 0,50 EUR za osobę za noc (maksymalnie 5 EUR za osobę / pobyt). Opłata ta nie jest wliczona w cenę podróży i należy ją uiścić bezpośrednio na miejscu w hotelu. (Może ulec zmianie)

Informacje ogólne:
Aktualne informacje na temat koronawirusa (Covid-19):
Dla własnego bezpieczeństwa podejmowane są daleko idące środki w celu powstrzymania pandemii koronawirusa w miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług ze względu na oficjalne instrukcje w hotelach, które mogą mieć wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi gastronomiczne i działalność. Ponadto różne przepisy mogą mieć zastosowanie do osób w pełni zaszczepionych, wyleczonych lub nieszczepionych. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne tylko dla w pełni zaszczepionych osób.

Nadzwyczajne okoliczności spowodowane pandemią koronawirusa mogą również nadal prowadzić do odwołania lotów, zmiany czasu / rozkładu lotów, a także zamknięcia hoteli, późniejszego otwarcia hoteli i overbookingu - nawet w bardzo krótkim czasie. W takich przypadkach dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zaoferować odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać podróż z powodu Corony, skontaktujemy się z Tobą.

Godzina przyjazdu:
Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Goście, którzy planują przyjazd poza godzinami pracy recepcji, proszeni są o wcześniejszy kontakt z zarezerwowanym hotelem.

Łóżeczka dziecięce (nie dotyczy hoteli dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce oferowane jest na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby należy uiścić dodatkową opłatę na miejscu.

Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Informacje o locie:
Prosimy o zapoznanie się z przepisami dotyczącymi bagażu, cateringiem pokładowym i odprawą zarezerwowanej linii lotniczej w Internecie pod adresem:

http://www.ferien-touristik.de/fluginformationen
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationen
http://www.coraltravel.ch/fluginformationen

Jeśli zarezerwowałeś lot, przewóz odbędzie się w klasie ekonomicznej.

Minimalny wiek:
Należy pamiętać, że co najmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.

Loty nocne:
Pokoje hotelowe są dostępne dopiero od godziny 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz do 3:59 rano, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.

Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze zobowiązania informacyjne przed zawarciem umowy otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacji medycznych dla obywateli UE przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem przez biuro podróży. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.

Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary na zewnątrz, a także obiekty sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte lub odwołane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.

Język:
Należy pamiętać, że rozrywka, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że określono to w opisie hotelu.

Transfer na miejscu / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że w niektórych hotelach zostaną Państwo wysadzeni na wyznaczonych przystankach w pobliżu hotelu, a nie na indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach dla pieszych) w tych miejscach, może nie być możliwe zaoferowanie usługi door-to-door. W takim przypadku kierowcy odwiozą Cię do najbliższego możliwego punktu zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.

Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu o opóźnieniach lotu podczas przylotu.

Jeśli zarezerwowałeś wycieczkę bez transferu i przyjechałeś do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować zarezerwowaną usługę.

Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi zostać zarejestrowany u nas przed wyjazdem, a koszty transportu zostaną poniesione.

Wyposażenie

  • Basen
  • WIFI

Opinie

Ocena ogólna
78 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)

Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.