Termin i długość
23.9. – 16.11. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Termin i długość
23.9. – 16.11. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Wyżywienie
All inclusive
Rodzaj pokoju
Rodzaj pokoju
Biuro podróży
Biuro podróży
  • 31.10. – 7.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive plus
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
  • więcej o hotelu
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
Koszt za osobę 1 613
  • 6.11. – 13.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive plus
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
  • więcej o hotelu
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
Koszt za osobę 1 613
  • 1.11. – 8.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive plus
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
  • więcej o hotelu
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
Koszt za osobę 1 613
  • 9.11. – 16.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive plus
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
  • więcej o hotelu
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
Koszt za osobę 1 613
  • 7.11. – 14.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive plus
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
  • więcej o hotelu
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
Koszt za osobę 1 613
  • 8.11. – 15.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive plus
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
  • więcej o hotelu
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
Koszt za osobę 1 613
  • 5.11. – 12.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive plus
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
  • więcej o hotelu
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
Koszt za osobę 1 613
  • 4.11. – 11.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive plus
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
  • więcej o hotelu
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
Koszt za osobę 1 613
  • 3.11. – 10.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive plus
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
  • więcej o hotelu
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
Koszt za osobę 1 613
  • 2.11. – 9.11.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive plus
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
  • więcej o hotelu
  • All inclusive plus
  • Doppelzimmer Bad o.Dusche
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
Koszt za osobę 1 613

O hotelu Saint Star Kemer

Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Kody rezerwacji:
  • AYT2555


Informacje o kraju Turcja:
Wiza online Turcja:
Należy pamiętać, że dla niektórych narodowości (z wyjątkiem Niemiec) wiza elektroniczna (e-wiza) została wprowadzona od 10.04.2014. Dotyczy to wakacji i podróży służbowych i należy je złożyć online na www.evisa.gov.tr i wydrukować przed rozpoczęciem podróży.
Podróżni innych narodowości powinni zatem sprawdzić w lokalnej ambasadzie lub konsulacie wymagania dotyczące wjazdu.

Uwaga dotycząca miejsca zamieszkania:
Rezerwacje tylko dla hoteli w Turcji są ważne tylko dla osób, które mogą udowodnić miejsce zamieszkania na terenie Niemiec, Austrii, Szwajcarii lub krajów Beneluksu lub posiadają bilet lotniczy z tych krajów. W przypadku braku takiego dowodu hotel na miejscu ma prawo do naliczenia dopłaty w wysokości co najmniej 50% lub do całkowitej odmowy zakwaterowania.

Aluzja:

Od połowy października (15.10) do końca maja (31.05) prace remontowo-budowlane mogą odbywać się w zarezerwowanym hotelu, w hotelach sąsiednich i w najbliższej okolicy.



Informacje ogólne:
Godzina przyjazdu:
Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Goście, którzy planują przyjazd poza godzinami pracy recepcji, proszeni są o wcześniejszy kontakt z zarezerwowanym hotelem.

Łóżeczka dziecięce (nie dotyczy hoteli dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce oferowane jest na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby należy uiścić dodatkową opłatę na miejscu.

Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Informacje o locie:
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu pokładowego i odprawy zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/fluginformationen
Jeśli zarezerwowałeś lot, zostaniesz przewieziony w klasie ekonomicznej.

Minimalny wiek:
Należy pamiętać, że co najmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.

Loty nocne:
Pokoje hotelowe są dostępne tylko od około godziny 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz do godziny 3:59 następnego dnia, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.

Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze zobowiązania informacyjne przed zawarciem umowy otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacji medycznych dla obywateli UE przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem przez biuro podróży. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.

Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że od połowy października (15.10) do końca maja (31.05) określone obiekty hotelowe, usługi gastronomiczne, obiekty na świeżym powietrzu i atrakcje mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie lub wcale, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary terenu zewnętrznego, a także obiekty sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte lub odwołane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.

Język:
Należy pamiętać, że rozrywka, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że określono to w opisie hotelu.

Transfer na miejscu / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że w niektórych hotelach zostaną Państwo wysadzeni na wyznaczonych przystankach w pobliżu hotelu, a nie na indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach dla pieszych) w tych miejscach, może nie być możliwe zaoferowanie usługi door-to-door. W takim przypadku kierowcy odwiozą Cię do najbliższego możliwego punktu zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.

Uprzejmie prosimy o poinformowanie biura transferowego oraz zarezerwowanego hotelu o jakichkolwiek opóźnieniach lotu w okresie przylotu.

Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18, poinformuj o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować zarezerwowaną usługę.

Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi zostać zarejestrowany przed wylotem, a koszty transportu zostaną poniesione w związku z transferem.



Specjalne środki higieny
Ogólne
  • Zasady dystansu społecznego
  • Dozownik środka dezynfekującego
  • Zwiększone środki czyszczące (codziennie)
  • Kontrole stanu zdrowia personelu
  • Szkolenia higieniczne dla personelu
  • Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej
  • Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
  • Szkolenie personelu w zakresie higieny rąk
  • Sprzęt ochronny dla personelu
  • Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi
  • Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
Catering
  • Menu cyfrowe (mobilne)
Usługi
  • Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie (na życzenie)
  • Płatność zbliżeniowa
  • Cyfrowy dostęp do pomieszczeń
  • Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
  • Sprzęt ochronny dla gości
Standardów
  • BEZPIECZNA TURYSTYKA (Lloyd's Register)

Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.

Opinie

Ocena ogólna
45 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)

Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.