Wycieczki z TUI Deutschland

Niemieckie biuro podróży TUI Deutschland z siedzibą w Hanowerze jest największym touroperatorem w Niemczech. Założone w 1968 roku a powstało w wyniku połączenia czterech dużych wówczas niemieckich biur podróży. Już rok później, w 1969 roku, miała 1 milion klientów.

Wraz z markami Airtours i LTUR, niemieckie biuro podróży TUI jest częścią TUI Group, największego na świecie dostawcy usług wypoczynkowych. TUI może pochwalić się prawie 18% udziałem w rynku niemieckim i rocznym obrotem w wysokości 7,3 miliarda euro. Każdego roku ponad 7 milionów osób podróżuje na wakacje z TUI. 

Biuro podróży TUI oferuje wycieczki do ponad 180 miejsc docelowych dla wszystkich typów podróżnych, od rodzin z dziećmi po osoby indywidualne i pary. Oferta obejmuje wycieczki lotnicze, wycieczki krajoznawcze, wakacje w hotelach, apartamentach, samochodach lub na łodziach.

Grupa TUI jest właścicielem linii lotniczych TUI Airways, TUI fly, TUI fly Belgium, TUI fly Holandia i TUI fly Nordic oraz ponad 400 hoteli. Do ich najbardziej znanych marek hotelowych należą Riu, Atlantica, TUI Blue i Robinson. Roczne obroty całej grupy wynoszą 16,5 miliarda euro a zatrudnia ona ponad 60 000 osób.

TUI jest ubezpieczone od bankructwa przez Deutscher Reisesicherungsfonds GmbH, które jest bezpośrednio gwarantowane przez rząd niemiecki. Posiada również certyfikat TÜV, który gwarantuje jakość usług biura podróży

TUI Deutschland
Adres:

TUI Deutschland

TUI Deutschland GmbH

Karl-Wiechert-Allee 23DE-30625 Hannover

18.11. - 11.1. (7 - 10 dni)
Warszawa Chopin + 9
2
3 +

Z plikami cookies strona działa lepiej

Chcielibyśmy zapewnić Ci najlepsze wycieczki. Aby to zrobić, musimy używać plików cookie. Dzięki nim możemy zmierzyć, ocenić i przedstawić najbardziej odpowiednią ofertę wycieczek w internecie. Więcej o plikach cookies

Chcę wybrać sam

Niezbędne

żeby strona działała

zawsze aktywne

Analityczne

gdzie znajdujesz się na stronie

Marketingowe

Wyświetlić odpowiednią ofertę

Używamy marketingowych plików cookies do śledzenia odwiedzających. Celem jest wyświetlenie reklamy, która jest użyteczna i interesująca dla indywidualnego użytkownika, a tym samym bardziej wartościowa dla wydawców i reklam osób trzecich.