Termin i długość
2.11. – 26.12. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Termin i długość
2.11. – 26.12. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Wyżywienie
Śniadania

O hotelu Hotel Lungomare

Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.

Hotel "Lungomare" Opatija (3*), dawna rezydencja, położony jest bezpośrednio nad morzem w centrum miasta i Riwiery Opatija. Hotel oferuje odnowione, klimatyzowane pokoje 3-gwiazdkowe i odnowione pomieszczenia ogólnodostępne, recepcję i restaurację hotelową. Położony w odległości spaceru od najbardziej historycznych i popularnych zabytków Opatiji, hotel znajduje się w idealnej lokalizacji na niezapomniane wakacje. Hotel szczyci się również malowniczą lokalizacją nad Morzem Adriatyckim. Goście Hotelu "Lungomare" Opatija mogą korzystać z plaży Hotelu Kristal, która jest wyposażona w przebieralnie, prysznice, leżaki i parasole. W pobliżu obiektu można uprawiać sporty wodne, takie jak nurkowanie i rejsy statkiem. Spędź dzień na plaży w Opatiji, a przekonasz się, że trudno jest opuścić to miejsce. Umeblowanie / atmosfera: wygodne, rustykalne, małe/ znajome Grupa docelowa: Nowożeńcy, Tylko dorośli, Turyści z plecakami, Urlopowicze na plaży, Podróżujący po miastach, Urlopowicze klubowi, Pary, Motocykliści, Urlopowicze na łonie natury, Wycieczki w obie strony, Seniorzy, Single, Młodzi podróżnicy, Podróżujący kulturalnie, Miłośnicy psów, Smakosze, Homoseksualiści, Długoterminowi urlopowicze, Pojedynczy z dzieckiem

Warstwa: Lokalizacja: w pobliżu plaży Centrum: Opatija 200 m Stacja kolejowa: Rijeka 12 km Lotnisko: Rijeka_Omisalj 40 km Przystanek autobusowy: Opatija 200 m Sklepy: Opatija 100 m Morze: Przed hotelem 50 m Plaża: Przed hotelem 50 m Restauracje Bary: Opatija 100 m

Pokaż więcej

Wyposażenie

  • Dla par
  • Dla dzieci
  • Nurkowanie
  • Podróż poślubna
  • WIFI

Opinie

Ocena ogólna
75 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)

Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.