Termin i długość
2.11. – 26.12. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Termin i długość
2.11. – 26.12. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Wyżywienie
All inclusive
Rodzaj pokoju
Rodzaj pokoju
Biuro podróży
Biuro podróży
Linia lotnicza
Linia lotnicza

Lotnisko

Kraków, Warszawa Chopin, Katowice, Wrocław, Poznań + 4

Lotnisko

od 8 953
od 9 301
od 9 353
od 9 771
od 10 349
od 10 967
od 10 984
od 8 953
od 9 153
od 9 323
  • 17.12. – 25.12.
  • 7 nocy (9 dni)
  • Lipsk
  • All inclusive
  • DZ Premium, Gartenblick
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Premium, Gartenblick
  • więcej o hotelu
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
Wylot
Lipsk
z przesiadką
Punta Cana
Lot powrotny
Punta Cana
z przesiadką
Lipsk
Koszt za osobę 8 953
  • 2.12. – 10.12.
  • 7 nocy (9 dni)
  • Berlin
  • All inclusive
  • Dwuosobowy, Widok ogród
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Dwuosobowy, Widok ogród
  • więcej o hotelu
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
Wylot
Berlin
1 przesiadka
Punta Cana
Lot powrotny
Punta Cana
1 przesiadka
Berlin
Koszt za osobę 9 153
  • 9.12. – 17.12.
  • 7 nocy (9 dni)
  • Berlin
  • All inclusive
  • Dwuosobowy, Widok ogród
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Dwuosobowy, Widok ogród
  • więcej o hotelu
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
Wylot
Berlin
1 przesiadka
Punta Cana
Lot powrotny
Punta Cana
1 przesiadka
Berlin
Koszt za osobę 9 153
  • 17.12. – 25.12.
  • 7 nocy (9 dni)
  • Berlin
  • All inclusive
  • DZ Premium, Gartenblick
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Premium, Gartenblick
  • więcej o hotelu
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
Wylot
Berlin
z przesiadką
Punta Cana
Lot powrotny
Punta Cana
z przesiadką
Berlin
Koszt za osobę 9 157
  • 3.12. – 11.12.
  • 7 nocy (9 dni)
  • Lipsk
  • All inclusive
  • Dwuosobowy, Widok ogród
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Dwuosobowy, Widok ogród
  • więcej o hotelu
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
Wylot
Lipsk
z przesiadką
Punta Cana
Lot powrotny
Punta Cana
z przesiadką
Lipsk
Koszt za osobę 9 218
  • 17.12. – 25.12.
  • 7 nocy (9 dni)
  • Kraków
  • All inclusive
  • DZ Premium, Gartenblick
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Premium, Gartenblick
  • więcej o hotelu
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
Wylot
Kraków
z przesiadką
Punta Cana
Lot powrotny
Punta Cana
z przesiadką
Kraków
Koszt za osobę 9 301
  • 3.12. – 11.12.
  • 7 nocy (9 dni)
  • Drezno
  • All inclusive
  • Dwuosobowy, Widok ogród
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Dwuosobowy, Widok ogród
  • więcej o hotelu
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
Wylot
Drezno
z przesiadką
Punta Cana
Lot powrotny
Punta Cana
z przesiadką
Drezno
Koszt za osobę 9 323
  • 17.12. – 25.12.
  • 7 nocy (9 dni)
  • Warszawa Chopin
  • All inclusive
  • DZ Premium, Gartenblick
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Premium, Gartenblick
  • więcej o hotelu
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
Wylot
Warszawa Chopin
z przesiadką
Punta Cana
Lot powrotny
Punta Cana
z przesiadką
Warszawa Chopin
Koszt za osobę 9 353
  • 2.12. – 10.12.
  • 7 nocy (9 dni)
  • Lipsk
  • All inclusive
  • Dwuosobowy, Widok ogród
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Dwuosobowy, Widok ogród
  • więcej o hotelu
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
Wylot
Lipsk
z przesiadką
Punta Cana
Lot powrotny
Punta Cana
z przesiadką
Lipsk
Koszt za osobę 9 427
  • 4.12. – 12.12.
  • 7 nocy (9 dni)
  • Lipsk
  • All inclusive
  • Dwuosobowy, Widok ogród
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Dwuosobowy, Widok ogród
  • więcej o hotelu
  • Z transferem
  • LMX Touristik X
Wylot
Lipsk
z przesiadką
Punta Cana
Lot powrotny
Punta Cana
z przesiadką
Lipsk
Koszt za osobę 9 427

O hotelu Hilton La Romana Resort & Water Park

Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Kody rezerwacji:
  • PUJ927
  • SDQ0927


Warstwa:
  • Miasto 1: La Romana; ok. 22 km
  • Plaża: ok. 10 m
  • Rodzaj plaży: Piaszczysta plaża
  • Leżaki na plaży (sezonowe i przy sprzyjającej pogodzie): wolny
  • Parasole na plaży (sezonowe i przy sprzyjającej pogodzie): wolny
  • Główne lotnisko: PUJ; ok. 67km
  • Alternatywne lotnisko: LRM; ok. 16km


Sprzęt:
- Budynek główny, kilka budynków gospodarczych
- 774 pokoje na 3 piętrach
- Rok budowy 2018
- Lobby, 24-godzinna recepcja, Wi-Fi (w cenie w lobby i w pokojach)
- 5 restauracji
- 8 barów
- 4 baseny, oddzielny basen dla dzieci, zjeżdżalnie wodne, bar przy basenie (sezonowo i przy sprzyjającej pogodzie)
- Parasole i leżaki, a także ręczniki na plaży i basenie (sezonowo i przy sprzyjającej pogodzie)
-Ogród
-Dyskoteka

Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu):
Pokój dwuosobowy Deluxe (ok. 38 mkw)
- Wanna lub prysznic/WC, suszarka do włosów
- Telewizja satelitarna, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), telefon, radio z budzikiem, minibar, sejf na wynajem, Wi-Fi wliczone w cenę
- Balkon lub taras

Pokój dwuosobowy Premium (ok. 38 mkw)
- Takie same udogodnienia jak w pokojach dwuosobowych typu deluxe
- Bardziej nowoczesne umeblowanie
- Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: dostęp do basenu (do basenu społecznościowego)

Pokój dwuosobowy Club Premium (ok. 38 mkw)
- Takie same udogodnienia jak w pokojach dwuosobowych typu deluxe
- Przywileje klubowe

Apartament rodzinny Premium (ok. 77 mkw.)
- Wanna lub prysznic/WC, suszarka do włosów
- Połączona część dzienno-sypialna, separacja wizualna
- Telewizja satelitarna, klimatyzacja (indywidualnie regulowana), telefon, radio z budzikiem, minibar, sejf na wynajem, Wi-Fi wliczone w cenę
- Balkon lub taras

Apartament Premium (ok. 77 mkw)
- Takie same udogodnienia jak w przypadku apartamentu rodzinnego Premium
- Bardziej nowoczesne umeblowanie
- Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: Oceanfront

Z reguły wszystkie pokoje ekonomiczne odpowiadają najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, wielkość i udogodnienia mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli hotel składa się z budynku głównego i przybudówki, zakwaterowanie może być zapewnione zarówno w budynku głównym, jak i w budynku przybudówki. Niestety nie możemy przyjąć żadnych życzeń dotyczących wyposażenia i lokalizacji. Klasyfikacja jest wyłączną odpowiedzialnością hotelarza na miejscu.


Wyżywienie (dostępne w zależności od sezonu):
All Inclusive:
- Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu
- Przekąski w ciągu dnia, kawa/herbata i ciastka po południu, przekąska o północy
- 24h All Inclusive, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe zgodnie z kartą All Inclusive


Dzieci (dostępne w zależności od sezonu):
  • Basen
  • Klub


Sport / rozrywka (dostępne w zależności od sezonu):
  • Salę fitness


Wellness:
  • UZDROWISKO: za dopłatą
  • Masaż: za dopłatą


Inny:
  • Godzina zameldowania: ok. 15:00:00
  • Godzina wymeldowania: ok. 12:00:00
  • Sposób płatności: American Express, Euro/Master Card, Visa Card
  • Parking: za dopłatą
  • Zwierzęta domowe dozwolone (na życzenie): Nie


Powiadomienie o placu budowy:
Informujemy, że od godziny 00:00:0000 w całym kompleksie hotelowym prowadzone będą prace związane z klimatyzacją. Może to prowadzić do pogorszenia wzroku i słuchu. Czas trwania: Do ok. 01.05.24

Należy pamiętać, że w okresie od 31.10.24 do ok. 30.08.24 będą prowadzone prace remontowe w restauracji głównej oraz jednej z restauracji à la carte, które w tym czasie pozostaną zamknięte. Na czas prac posiłki, które normalnie odbywają się w restauracji głównej, zostaną przeniesione w alternatywne miejsce (więcej szczegółów przy zameldowaniu).
Od 05.10.24 do prawdopodobnie 23.09.24 będą miały miejsce prace konserwacyjne w parku wodnym, w tym czasie park wodny będzie zamknięty.
Mogą wystąpić zaburzenia widzenia i słuchu.


Kategoria kraju:
  • Kategoria kraju: 4 gwiazdki


Informacje o krajach Dominikana:
Należy pamiętać, że na plażach Karaibów mogą występować osady glonów i wodorostów. Na to zjawisko, spowodowane wiatrem, temperaturą i prądami, nie ma wpływu ani hotel, ani organizator wycieczki.

Wymagania dotyczące wjazdu i szczepień:
Prosimy o zapoznanie się z aktualnymi wymaganiami dotyczącymi wjazdu i szczepień, a także aktualnymi informacjami Federalnego Ministerstwa Spraw Zagranicznych Republiki Dominikany! Bezwzględnie konieczne jest wykupienie prywatnego podróżnego ubezpieczenia zdrowotnego. Przy wjeździe przez USA należy zapoznać się z wymogami wjazdowymi i szczepieniami, a także aktualnymi informacjami Federalnego Ministerstwa Spraw Zagranicznych USA (dotyczy to również lotów z międzylądowaniem w USA, nawet jeśli nie opuszczasz strefy tranzytowej).

Obowiązek zgłaszania niektórych danych pasażerów w przypadku lotów do i przez USA
W celu zwiększenia bezpieczeństwa lotów władze USA wymagają dodatkowych informacji od podróżujących samolotem, którzy dotykają amerykańskiej przestrzeni powietrznej (np. różnych miejsc docelowych na Karaibach, w Ameryce Środkowej i Południowej).
Od 2009 r. Audyt bezpieczeństwa TSA (Urząd ds. Bezpieczeństwa Transportu) o wszystkich osobach wjeżdżających lub wyjeżdżających ze Stanów Zjednoczonych lub przejeżdżających tranzytem przez ten kraj. Z tego powodu linie lotnicze są zobowiązane do 7 dni przed odlotem Dane wszystkich Pasażerów do TSA. Dane przesyłane w tym procesie nazywane są "Bezpieczne dane lotu". W przypadku rezerwacji dokonanych w ciągu 168 godzin (7 dni) przed odlotem, dane muszą zostać przesłane niezwłocznie. Brakujące lub niekompletne informacje mogą spowodować, że nie zostaniesz wpuszczony na pokład samolotu.

Bilety lotnicze mogą być wystawione tylko wtedy, gdy "Dane pasażera bezpiecznego lotu" są dostępne na czas. W tym celu prosimy o przesłanie W dniu rezerwacji wyślij e-mail do service@ferien-touristik.de z następującymi wymaganymi danymi wszystkich pasażerów (w tym imieniem): nazwisko, imię, płeć, data urodzenia. Przekazywanie nazwisk musi być identyczne z danymi w paszporcie. Opóźnione, brakujące lub niekompletne informacje mogą spowodować, że pasażer nie zostanie wpuszczony na pokład samolotu lub poniesie dodatkowe koszty związane z wystawieniem biletu. Przekażemy Państwa dane w sposób poufny odpowiedniej linii lotniczej.
Należy pamiętać, że informacje muszą być dostarczone niezależnie od wniosku o formularz ESTA. Wniosek ESTA należy nadal złożyć za pośrednictwem linku http://esta.cbp.dhs.gov.

Informacje o algach brunatnych:
W miesiącach letnich, z powodu globalnego ocieplenia, na plażach całego regionu Karaibów może dojść do powstawania brązowych alg. Jest to naturalne zjawisko, na które nie ma wpływu organizator wycieczki i hotele. Oczywiście lokalne władze i branża hotelarska starają się oczyścić dotknięte regiony.



Informacje ogólne:
Godzina przyjazdu:
Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Goście, którzy planują przyjazd poza godzinami pracy recepcji, proszeni są o wcześniejszy kontakt z zarezerwowanym hotelem.

Łóżeczka dziecięce (nie dotyczy hoteli dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce oferowane jest na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby należy uiścić dodatkową opłatę na miejscu.

Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Informacje o locie:
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu pokładowego i odprawy zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/fluginformationen
Jeśli zarezerwowałeś lot, zostaniesz przewieziony w klasie ekonomicznej.

Minimalny wiek:
Należy pamiętać, że co najmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.

Loty nocne:
Pokoje hotelowe są dostępne tylko od około godziny 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz do godziny 3:59 następnego dnia, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.

Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze zobowiązania informacyjne przed zawarciem umowy otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacji medycznych dla obywateli UE przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem przez biuro podróży. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.

Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że od połowy października (15.10) do końca maja (31.05) określone obiekty hotelowe, usługi gastronomiczne, obiekty na świeżym powietrzu i atrakcje mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie lub wcale, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary terenu zewnętrznego, a także obiekty sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte lub odwołane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.

Język:
Należy pamiętać, że rozrywka, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że określono to w opisie hotelu.

Transfer na miejscu / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że w niektórych hotelach zostaną Państwo wysadzeni na wyznaczonych przystankach w pobliżu hotelu, a nie na indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach dla pieszych) w tych miejscach, może nie być możliwe zaoferowanie usługi door-to-door. W takim przypadku kierowcy odwiozą Cię do najbliższego możliwego punktu zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.

Uprzejmie prosimy o poinformowanie biura transferowego oraz zarezerwowanego hotelu o jakichkolwiek opóźnieniach lotu w okresie przylotu.

Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18, poinformuj o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować zarezerwowaną usługę.

Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi zostać zarejestrowany przed wylotem, a koszty transportu zostaną poniesione w związku z transferem.

Wyposażenie

  • Na plaży
  • Dla dzieci
  • Wellness
  • Siłownia
  • Basen kryty
  • Basen
  • Zjeżdżalnia
  • Plac zabaw
  • Pokój zabaw
  • Basen dla dzieci
  • Piaszczysta plaża
  • WIFI

Opinie

Ocena ogólna
93 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)

Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.