Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Warstwa: Znajduje się w drugim rzędzie plaży i około 700 m od długiej piaszczystej plaży. Centrum Hurghady z barami, restauracjami, sklepami znajduje się około 16 km stąd.
Sprzęt:
Zbudowany w kształcie statku, hotel składa się z 328 pokoi rozmieszczonych na 4 piętrach. Recepcja, lobby bar, Wi-Fi w lobby, restauracja główna, bary, strefa Geschäfte.Au z parkiem wodnym, basen, tarasy słoneczne, leżaki, parasole, ręczniki plażowe, bar przy basenie, bar na plaży. Duży park wodny (15 000 mkw), 2 części: jedna część od 10 lat z 14 zjeżdżalniami, jedna część od 4-10 lat z 16 zjeżdżalniami. Kategoria kraju: 4 gwiazdki.
Zakwaterowanie: Pokój dwuosobowy (ok. 40 m²): klimatyzacja, minibar, telewizor (43 cale), telefon, Wi-Fi, sejf. Prysznic, WC, suszarka do włosów. Balkon/taras z widokiem na ogród. Opcjonalnie z boku. Widok na basen lub basen. Można również zarezerwować do jednorazowego użytku. Pokój rodzinny (ok. 48 m²): oddzielna sypialnia, klimatyzacja, minibar, telewizor (43 cale), telefon, Wi-Fi, sejf. Prysznic, WC, suszarka do włosów. Balkon/taras z widokiem na basen.
Sport/Rozrywka: Zróżnicowane animacje (wielojęzyczne) z grami sportowymi, zawodami, takimi jak rzutki, piłka nożna, siatkówka plażowa i tenis stołowy. Regularne pokazy, wieczorami muzyka na żywo. Nurkowanie i sporty wodne (za opłatą).
Wellness: Health club (ok. 400 mkw), sauna, jacuzzi, masaże (za opłatą) Mała siłownia z 7 maszynami do ćwiczeń cardio i budowania mięśni.
Catering: All Inclusive:
- śniadanie w formie bufetu oraz bufet z daniami na ciepło i zimno w porze lunchu i kolacji – śniadanie podawane do godziny 11:00; – rozmaite przekąski w ciągu dnia od 13:00 do 16:00 w restauracji z przekąskami; – kawę i ciasto w godzinach 16:00–17:00 w barze przy basenie; -Napoje bezalkoholowe 24 godziny w barze w holu – krajowe napoje alkoholowe w godzinach 10:00–12:00; – codzienne uzupełnianie minibaru wodą;
Wskazówki: Wszyscy Goście, którzy nie są mieszkańcami UE, mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu, zwłaszcza w przypadku rezerwacji "tylko hotel" w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo żądać dodatkowej opłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Obiekty, usługi, rozrywka i sport w sezonie zimowym: W sezonie zimowym (zwykle Od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub tylko w ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary przy basenie i plaży), rozrywki na świeżym powietrzu i sportu (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są utrzymywane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, zjeżdżalnie wodne/parki wodne nie działają. Również oferta restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów może zostać zmniejszona w sezonie zimowym lub godziny obsługi mogą być ograniczone, zamiast bufetu posiłki mogą być serwowane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostaną odwołane lub przeniesione do pomieszczeń. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub tylko w okresach wakacji szkolnych. Jeśli klimatyzacja jest częścią wyposażenia pokoju, będzie służyć jako ogrzewanie w miesiącach zimowych.
Wskazówki: W przypadku wszystkich gości spoza UE w obszarze docelowym mogą wystąpić problemy z zameldowaniem w hotelu. W takim przypadku hotelarze mają prawo zażądać dopłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Specjalne środki higieny Ogólne
Zasady dystansu społecznego
Dozownik środka dezynfekującego
Zwiększone środki czyszczące
Kwestionariusz stanu zdrowia
Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
Szkolenie personelu w zakresie higieny rąk
Sprzęt ochronny dla personelu
Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Wyposażenie
Dla dzieci
Siłownia
Basen
Wellness
Zjeżdżalnia
Basen dla dzieci
WIFI
Galeria
Niestety nie mamy żadnych zdjęć tego hotelu.
Opinie
Ocena ogólna
83 %
85 %
Usługi hotelowe
82 %
Pokój
72 %
Plaża i okolice
85 %
Sport, rekreacja
65 %
Wyżywienie
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (10)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)
100 %
9.12. - 16.12.2021
Adam Z.
Wszystko naprawdę super, nie ma się do czego przyczepić, moja ocena to 10/10
100 %
Usługi hotelowe
100 %
Pokój
100 %
Plaża i okolice
100 %
Sport, rekreacja
100 %
Wyżywienie
100 %
11.5. - 25.5.2019
Recenze R.
Rewelacyjny hotel dla rodzin z dziecmi, przepyszne jedzenie, czysto, swietny aquapark pilnowany przez kilku ratownikow, piaszczysta plaza z niewielka rafa, mila i pomocna obsluga, sporo animacji - nie da sie nudzic :-)
100 %
Usługi hotelowe
90 %
Pokój
100 %
Plaża i okolice
100 %
Sport, rekreacja
70 %
Wyżywienie
90 %
19.1. - 26.1.2019
magdalena Ł.
Hotel bardzo fajny, cena wycieczki niska a standard bardzo wysoki. Wróciłam bardzo zadowolona, baseny rewelacja, wszystkie z ciepła woda w sezonie zimowym, jedyny minus to jedzenie, aler w całym Egipcie takie jest... Monotonne.. Ogólnie jestem mega zadowolona i na pewno tam wrócę. Pokoje czyste codziennie sprzątane, obsługa bardzo miła.,
100 %
Usługi hotelowe
100 %
Pokój
70 %
Plaża i okolice
100 %
Sport, rekreacja
50 %
Wyżywienie
100 %
27.4. - 6.5.2018
Recenze R.
Hotel bardzo fajny. Zjeżdzalnie otwarte od 10 do 17. Jedzenie okej. Animatorzy przyjaźni, kolorowe drinki :D Mogę polecić
100 %
Usługi hotelowe
60 %
Pokój
60 %
Plaża i okolice
80 %
Sport, rekreacja
90 %
Wyżywienie
70 %
18.4. - 25.4.2018
Recenze R.
Widać że hotel swoje lata świetności ma już za sobą, ale tak się dzieje w całym Egipcie - kryzys. Natomiast obsługa stara się jak może, jedzenie ok. Cena bardzo przystępna, ja nie narzekam. Jedno jest niezmienne pogoda, klimat. słońce itp rewelacyjne I LOVE EGIPT.