Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Warstwa: Hotel Sol Y Mar Soma Beach znajduje się około 100 metrów od prywatnej piaszczystej plaży. Centrum turystyczne oddalone jest o około 50 km. Miasto Hurghada oddalone jest o około 50 km (Luksor około 260 km, Kair około 550 km). W nagłych wypadkach szpital oddalony jest o około 50 km. Lotnisko (HRG) oddalone jest o około 52 km. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest transfer (za opłatą). Kolejne lotnisko (RMF) oddalone jest o około 190 km.
Sprzęt: Ten nadmorski hotel oferuje łącznie 433 pokoje. Udogodnienia obejmują 24-godzinną recepcję (zameldowanie od 14:00, wymeldowanie do 12:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (bezpłatnie), salon fryzjerski, sklep oraz bezpłatny parking. Do dyspozycji Gości są 4 klimatyzowane restauracje. Hotelowy hotel oferuje 5 barów. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu. Ponadto hotel oferuje salę konferencyjną z. Sprzątanie jest bezpłatne. Za dodatkową opłatą dostępna jest obsługa pokoju, pralnia i usługi medyczne. Na prywatnej plaży dostępne są bezpłatne parasole i leżaki. Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 2 baseny ze słodką wodą i oddzielny basen dla dzieci. Leżaki i parasole są tu dostępne bezpłatnie.
Zakwaterowanie: Pokoje wyposażone są w wannę lub prysznic/WC, suszarkę do włosów, ogrzewanie (indywidualnie regulowane), czajnik (bezpłatnie), minibar (naprzeciwko lodówki). Za opłatą), balkon lub taras, sejf (bezpłatnie) i telewizja satelitarna, a także indywidualnie regulowana klimatyzacja.
Catering: All Inclusive obejmuje śniadanie, obiad i kolację w formie bufetu (tylko w wybranych restauracjach), późne śniadanie, małe przekąski, 1 posiłek w restauracji à la carte, napoje bezalkoholowe, piwo, wino i narodowe napoje alkoholowe (10:00 - 00:00).
Sport/Rozrywka: Nurkowanie (płatne), fitness, tenis stołowy (bezpłatnie), rzutki (bezpłatnie) i bilard (bezpłatnie). Sporty wodne, takie jak motorówka (niektóre z nich są oferowane przez lokalnych operatorów) znajdują się około 100 m od hotelu. Usługi wellness: Strefa wellness z sauną, jacuzzi, łaźnią parową, łaźnią turecką i masażami za opłatą. Rozrywka dla dorosłych: wieczorne pokazy i muzyka na żywo.
Dzieci: Basen dla dzieci, plac zabaw, program rozrywkowy dla dzieci (od 4 do 12 lat) i mini klub dla dzieci (od 4 do 12 lat).
Służba imigracyjna: Po przybyciu na lotnisko przy wjeździe do lotniska zostanie wydana odpowiednia wiza turystyczna¹. Koszty tej kwoty 29,50 EUR (w tym opłata manipulacyjna) za osobę należy uiścić bezpośrednio u przewodnika przy wejściu.
¹ Zgodnie z egipskim prawem wysokość opłat wizowych nie zależy od daty rezerwacji, ale od daty wyjazdu. Jeśli opłaty wizowe wzrosną lub spadną przed rozpoczęciem podróży, opłata za usługę odpowiednio wzrośnie lub spadnie. W takim przypadku poinformujemy Cię natychmiast po tym, jak się o tym dowiemy.
Ważne informacje: Zwracamy uwagę, że mają one wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np. W przypadku pandemii, ale także ograniczenia dotyczące wjazdu / wyjazdu, a także ogólna zgodność z lokalnymi przepisami nie są w żadnym momencie wykluczone.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: W przypadku pokoju dwuosobowego z kilkoma dodatkowymi łóżkami powierzchnia użytkowa pokoi zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu, jeśli jest dostępna. Ponadto wielkość łóżek zależy od regionalnych cech mebli hotelowych.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (hotel lotniczy): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i cateringu pokładowego zarezerwowanych linii lotniczych, a także wymagania dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróży. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje - Opłaty za odprawę
Należy pamiętać, że odprawa online musi zostać przeprowadzona w następujących liniach lotniczych, w przeciwnym razie zostaną naliczone dodatkowe koszty odprawy na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 € ; Odprawa online Eurowings najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 € ; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed wylotem, w przeciwnym razie 25 € ; Odprawa online Ryanairplus uprzednia weryfikacja, w stosownych przypadkach nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Aluzja: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze pakiety zasadniczo nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Chętnie jednak udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności na życzenie, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólne
Zasady dystansu społecznego
Dozownik środka dezynfekującego
Zwiększone środki czyszczące
Kwestionariusz stanu zdrowia
Kontrole stanu zdrowia personelu
Szkolenia higieniczne dla personelu
Szkolenie personelu w zakresie higieny rąk
Sprzęt ochronny dla personelu
Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
Usługi
Płatność zbliżeniowa (Visa, MasterCard, American Express)
Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Wyposażenie
Wellness
Na plaży
Nurkowanie
Dla dzieci
Miniclub
Siłownia
Basen
Zjeżdżalnia
Sporty wodne
Basen dla dzieci
Piaszczysta plaża
WIFI
Galeria
Niestety nie mamy żadnych zdjęć tego hotelu.
Opinie
Ocena ogólna
92 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)
Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.