Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Kody rezerwacji:
RHO0301
Moduł RHO301
Warstwa:
- Lokalizacja: Pefkos-Pefki - bezpośrednio przy piaszczystej/żwirowej plaży - Odległość do miasta Rodos ok. 55 km, do lotniska RHO ok. 50 km
Sprzęt:
- Gmach główny, trzy przybudówki - Wi-Fi (bezpłatne w holu, poza tym za opłatą) - Główna restauracja, pizzeria i strefa przekąsek - bar przy basenie i bar na plaży - Basen z tarasem słonecznym, leżakami i parasolami jest dostępny bezpłatnie na plaży za opłatą
Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu):
DR Superior Balcony/Terras (ok. 18 mkw): - Wanna lub prysznic/WC - Telewizja satelitarna, klimatyzacja (centralnie sterowana), Wi-Fi (za opłatą), sejf na wynajem - Balkon lub taras
Pokój dwuosobowy executive balkon/taras (ok. 25 mkw): - To samo wyposażenie co w pokoju dwuosobowym Superior Balcony/Terras -bardziej przestronny
Balkon/taras FZ (ok. 25 mkw): - To samo wyposażenie co w pokoju dwuosobowym Superior Balcony/Terras - dodatkowe miejsca do spania (rozkładana sofa)
FZ Superior Balkon/Taras (ok. 25 mkw): - To samo wyposażenie co balkon/taras FZ
Junior Suite MB Balkon/Terr (ok. 25 - 30 mkw): - To samo wyposażenie co balkon/taras FZ -Morze
Dostęp do basenu w mniejszym apartamencie (ok. 25 - 30 m²): - To samo wyposażenie co balkon/taras FZ - Dostęp do basenu (do basenu wspólnego)
Z reguły wszystkie pokoje ekonomiczne odpowiadają najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, wielkość i udogodnienia mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli hotel składa się z budynku głównego i przybudówki, zakwaterowanie może być zapewnione zarówno w budynku głównym, jak i w budynku przybudówki. Niestety nie możemy przyjąć żadnych życzeń dotyczących wyposażenia i lokalizacji. Klasyfikacja jest wyłączną odpowiedzialnością hotelarza na miejscu.
Wyżywienie (dostępne w zależności od sezonu): All inclusive: - śniadanie, lunch i kolację w formie bufetu - 1x na pobyt kolację w restauracji z wyborem dań z karty; - przekąski w ciągu dnia - od 10:00 do 23:00 lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe według menu all inclusive - Importowane napoje za opłatą / świeżo wyciskane soki owocowe za opłatą
Dzieci (dostępne w zależności od sezonu): -Basen - Rozrywka dla dzieci - Mini klub -Plac zabaw - łóżeczko dziecięce (na życzenie, w zależności od dostępności) - Krzesełka do karmienia w restauracji
Sport / rozrywka (dostępne w zależności od sezonu): - za opłatą: tenis, sporty wodne na plaży przez lokalnych dostawców - bezpłatnie: tenis stołowy, rzutki, koszykówka, siatkówka plażowa
Kategoria kraju: 4 gwiazdki
Nota krajowa Grecja:
Podatek ekologiczny/opłata na rzecz odporności na zmianę klimatu: Należy pamiętać, że w Grecji obowiązuje podatek ekologiczny/opłata za odporność na zmiany klimatu. Jest to obliczane zgodnie z klasyfikacją (kategorią kraju) hotelu: W przypadku hoteli/noclegów 1* i 2* podatek za pokój i za noc wynosi ok. 1,50 EUR 3* hotele/noclegi, podatek za pokój i za noc wynosi ok. 3 EUR 4* hotele/noclegi, podatek za pokój i noc wynosi ok. 7 EUR 5* hotele/noclegi, podatek od pokoju i za noc wynosi ok. 10 EUR Podatek ekologiczny/opłatę klimatyczną uiszcza się na miejscu w hotelu. (Może ulec zmianie)
Informacje ogólne:
Aktualne informacje na temat koronawirusa (Covid-19): Dla własnego bezpieczeństwa podejmowane są daleko idące środki mające na celu powstrzymanie pandemii koronawirusa w kraju wakacyjnym lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług ze względu na oficjalne instrukcje w hotelach, co może mieć wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną. Ponadto inne przepisy mogą mieć zastosowanie do osób w pełni zaszczepionych, ozdrowieńców lub niezaszczepionych. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne tylko dla osób w pełni zaszczepionych.
Nadzwyczajne okoliczności spowodowane pandemią koronawirusa mogą również nadal prowadzić do odwoływania lotów, zmian w godzinach/rozkładzie lotów, a także zamykania hoteli, późniejszego otwierania hoteli i przepełniania rezerwacji – nawet w bardzo krótkim czasie. W takich przypadkach dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli jednak będziemy musieli odwołać Twoją podróż z powodu koronawirusa, skontaktujemy się z Tobą.
Godzina przyjazdu: Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Goście, którzy planują przyjazd poza godzinami pracy recepcji, proszeni są o wcześniejszy kontakt z zarezerwowanym hotelem.
Łóżeczka dziecięce (nie dotyczy hoteli dla dorosłych): Łóżeczko dziecięce oferowane jest na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby należy uiścić dodatkową opłatę na miejscu.
Ograniczona mobilność: Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o locie: Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu pokładowego i odprawy zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationen Jeśli zarezerwowałeś lot, zostaniesz przewieziony w klasie ekonomicznej.
Minimalny wiek: Należy pamiętać, że co najmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Loty nocne: Pokoje hotelowe są dostępne tylko od około godziny 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz do godziny 3:59, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny: Ze względu na nasze zobowiązania informacyjne przed zawarciem umowy otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacji medycznych dla obywateli UE przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem przez biuro podróży. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Ograniczenia sezonowe: Należy pamiętać, że od połowy października (15.10) do końca maja (31.05) określone obiekty hotelowe, usługi gastronomiczne, obiekty na świeżym powietrzu i atrakcje mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie lub wcale, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary terenu zewnętrznego, a także obiekty sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte lub odwołane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.
Język: Należy pamiętać, że rozrywka, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że określono to w opisie hotelu.
Transfer na miejscu / bagaż specjalny lub sportowy: Należy pamiętać, że w niektórych hotelach zostaną Państwo wysadzeni na wyznaczonych przystankach w pobliżu hotelu, a nie na indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach dla pieszych) w tych miejscach, może nie być możliwe zaoferowanie usługi door-to-door. W takim przypadku kierowcy odwiozą Cię do najbliższego możliwego punktu zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie biura transferowego oraz zarezerwowanego hotelu o jakichkolwiek opóźnieniach lotu w okresie przylotu.
Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18, poinformuj o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować zarezerwowaną usługę.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi zostać zarejestrowany przed wylotem, a koszty transportu zostaną poniesione w związku z transferem.
Wyposażenie
Dla dzieci
Na plaży
Basen
Plac zabaw
Basen dla dzieci
WIFI
Galeria
Niestety nie mamy żadnych zdjęć tego hotelu.
Opinie
Ocena ogólna
78 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)
Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.