Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Warstwa: Hotel położony jest nad zatoką Ixia. Plaża oddalona jest o około 20 m. Centrum Rodos z licznymi sklepami i lokalami rozrywkowymi oraz restauracjami i barami oddalone jest o około 4 km. Odległość do lotniska na Rodos wynosi około 9 km.
Sprzęt: Hotel składa się w sumie ze 102 pokoi. Do dyspozycji Gości jest hol z recepcją, winda, restauracja, bar i sala telewizyjna. Na terenie kompleksu zewnętrznego znajduje się zadbany ogród oraz basen z tarasem słonecznym. Leżaki i parasole są dostępne bezpłatnie przy basenie.
Zakwaterowanie: Pokoje wyposażone są w łazienkę lub prysznic/WC, klimatyzację (za opłatą), telefon, telewizję satelitarną, sejf i balkon.
Catering: Śniadanie można zarezerwować. Codziennie rano serwowane jest obfite śniadanie w formie bufetu.
Dzieci: Dzieci.
Podatek mieszkaniowy Grecja: Podatek od zakwaterowania w Grecji: Należy pamiętać, że od 00 00 0000 będzie stosowana "opłata za odporność na kryzys klimatyczny". Podatek nie jest wliczony w cenę wycieczki i musi być uiszczony przez klienta bezpośrednio na miejscu w hotelu.
Wysokość podatku zależy od kategorii gwiazdki/klucza (kategorii kraju) w hotelu i jest obliczana za pokój za noc plus VAT.
1* - 2* hotele i apartamenty = 1,50 € za pokój/noc 3* hotele i apartamenty = 3,00 € za pokój/noc 4* hotele i apartamenty = 7,00 € za pokój/noc 5* hotele / domy wakacyjne / wille / kwatery o powierzchni 80m² lub więcej = 10 € za pokój / noc
(Może ulec zmianie)
Ważne informacje: Zwracamy uwagę, że mają one wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np. W przypadku pandemii, ale także ograniczenia dotyczące wjazdu / wyjazdu, a także ogólna zgodność z lokalnymi przepisami nie są w żadnym momencie wykluczone.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (hotel lotniczy): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i cateringu pokładowego zarezerwowanych linii lotniczych, a także wymagania dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróży. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje - Opłaty za odprawę
Należy pamiętać, że odprawa online musi zostać przeprowadzona w następujących liniach lotniczych, w przeciwnym razie zostaną naliczone dodatkowe koszty odprawy na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 € ; Odprawa online Eurowings najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 € ; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed wylotem, w przeciwnym razie 25 € ; Odprawa online Ryanairplus uprzednia weryfikacja, w stosownych przypadkach nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: W przypadku pokoju dwuosobowego z kilkoma dodatkowymi łóżkami powierzchnia użytkowa pokoi zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu, jeśli jest dostępna. Ponadto wielkość łóżek zależy od regionalnych cech mebli hotelowych.
Aluzja: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze pakiety zasadniczo nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Chętnie jednak udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności na życzenie, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólne
Zasady dystansu społecznego
Bariery higieniczne
Dozownik środka dezynfekującego
Zwiększone środki czyszczące
Kontrole stanu zdrowia personelu
Szkolenia higieniczne dla personelu
Szkolenie personelu w zakresie higieny rąk
Sprzęt ochronny dla personelu
Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi
Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
Usługi
Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
Płatność zbliżeniowa (Visa, MasterCard, American Express)
Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
Standardów
Plan 10-punktowy (TUI)
Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Wyposażenie
Dla dzieci
Basen
Sporty wodne
Basen dla dzieci
WIFI
Galeria
Niestety nie mamy żadnych zdjęć tego hotelu.
Opinie
Ocena ogólna
77 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)
Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.