Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Kody rezerwacji:
BCN1436
Zobacz materiał BCN436
GRO0436
BCN436K
Warstwa:
Centrum miasta: ok. 500 m
Restauracje/Bary: ok. 600 m
Przystanek autobusowy: ok. 500 m
Plaża: ok. 350 m
Główne lotnisko: Numer BCN; ok. 91km
Alternatywne lotnisko: WIELKI; ok. 29km
Sprzęt:
Liczba pokoi: 153
Liczba pięter (maks.): 7
Winda: około 2
Odbiór: Serwis 24 godziny na dobę
Lobby
Sejf hotelowy: za dopłatą
Sala telewizyjna: PŁATNA TELEWIZJA
Klimatyzacja
Internet: Bezpłatne Wi-Fi/HotSpoty
Liczba restauracji: 1
Główny: Bufety
Liczba prętów: 1
Basen (sezonowy i przy sprzyjającej pogodzie): 1; Słodka woda
Basen
Kryty basen (sezonowy i przy sprzyjającej pogodzie): 1; Podgrzewany
Leżaki przy basenie (sezonowo i przy sprzyjającej pogodzie): wolny
Parasole przy basenie (sezonowe i przy sprzyjającej pogodzie): wolny
Dzieci (dostępne w zależności od sezonu):
Basen
Klub: około 04–12
Sport / rozrywka (dostępne w zależności od sezonu):
Salę fitness
Bilard
Tenis stołowy
Animacje dla dorosłych
Wellness:
Jacuzzi: wolny
Sauna: wolny
Łaźnia turecka-łaźnia turecka
Inny:
Godzina zameldowania: ok. 12:00:00
Godzina wymeldowania: ok. 10:00:00
Sposób płatności: Karta Euro/Master, Karta Visa
Zwierzęta domowe dozwolone (na życzenie): Nie
Kategoria kraju:
Kategoria kraju: 3 gwiazdki
Opłata klimatyczna:
Dla podróżnych w wieku 16 lat i starszych podatek turystyczny jest płatny lokalnie. Wysokość podatku zależy od kategorii gwiazdki zarezerwowanego hotelu i wynosi od 1,00 euro do 6,00 euro za noc/osobę. Kwotę należy uiścić na miejscu w hotelu. (Może ulec zmianie)
Informacje ogólne:
Aktualne informacje na temat koronawirusa (Covid-19): Dla własnego bezpieczeństwa podejmowane są daleko idące środki mające na celu powstrzymanie pandemii koronawirusa w kraju wakacyjnym lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług ze względu na oficjalne instrukcje w hotelach, co może mieć wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną. Ponadto inne przepisy mogą mieć zastosowanie do osób w pełni zaszczepionych, ozdrowieńców lub niezaszczepionych. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne tylko dla osób w pełni zaszczepionych.
Nadzwyczajne okoliczności spowodowane pandemią koronawirusa mogą również nadal prowadzić do odwoływania lotów, zmian w godzinach/rozkładzie lotów, a także zamykania hoteli, późniejszego otwierania hoteli i przepełniania rezerwacji – nawet w bardzo krótkim czasie. W takich przypadkach dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli jednak będziemy musieli odwołać Twoją podróż z powodu koronawirusa, skontaktujemy się z Tobą.
Godzina przyjazdu: Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Goście, którzy planują przyjazd poza godzinami pracy recepcji, proszeni są o wcześniejszy kontakt z zarezerwowanym hotelem.
Łóżeczka dziecięce (nie dotyczy hoteli dla dorosłych): Łóżeczko dziecięce oferowane jest na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby należy uiścić dodatkową opłatę na miejscu.
Ograniczona mobilność: Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o locie: Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu pokładowego i odprawy zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationen Jeśli zarezerwowałeś lot, zostaniesz przewieziony w klasie ekonomicznej.
Minimalny wiek: Należy pamiętać, że co najmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Loty nocne: Pokoje hotelowe są dostępne tylko od około godziny 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz do godziny 3:59 następnego dnia, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny: Ze względu na nasze zobowiązania informacyjne przed zawarciem umowy otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacji medycznych dla obywateli UE przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem przez biuro podróży. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Ograniczenia sezonowe: Należy pamiętać, że od połowy października (15.10) do końca maja (31.05) określone obiekty hotelowe, usługi gastronomiczne, obiekty na świeżym powietrzu i atrakcje mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie lub wcale, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary terenu zewnętrznego, a także obiekty sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte lub odwołane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.
Język: Należy pamiętać, że rozrywka, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że określono to w opisie hotelu.
Transfer na miejscu / bagaż specjalny lub sportowy: Należy pamiętać, że w niektórych hotelach zostaną Państwo wysadzeni na wyznaczonych przystankach w pobliżu hotelu, a nie na indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach dla pieszych) w tych miejscach, może nie być możliwe zaoferowanie usługi door-to-door. W takim przypadku kierowcy odwiozą Cię do najbliższego możliwego punktu zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie biura transferowego oraz zarezerwowanego hotelu o jakichkolwiek opóźnieniach lotu w okresie przylotu.
Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18, poinformuj o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować zarezerwowaną usługę.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi zostać zarejestrowany przed wylotem, a koszty transportu zostaną poniesione w związku z transferem.
Specjalne środki higieny Ogólne
Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej (indywidualnie pakowane dania)
Catering
Menu cyfrowe (mobilne)
Pokój
Zwiększone sprzątanie
Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Wyposażenie
Dla dzieci
Basen kryty
Basen
Wellness
Pokój zabaw
Basen dla dzieci
WIFI
Galeria
Niestety nie mamy żadnych zdjęć tego hotelu.
Opinie
Ocena ogólna
75 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)
Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.