Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Kody rezerwacji:
AGP278
Warstwa: Ten nadmorski hotel położony jest w Torremolinos, około 1 km od publicznej piaszczystej plaży. Można do niego dotrzeć pieszo, autobusem/samochodem lub autobusem wahadłowym (w zależności od sezonu). Lokale rozrywkowe oddalone są od obiektu o około 1 km. Najbliższą atrakcją są Zabytki (ok. 1 km). Centrum miasta oddalone jest o około 1 km. Przystanek autobusowy i dworzec kolejowy znajdują się tuż za drzwiami. Najbliższe miasto Torremolinos oddalone jest o około 1 km. Lotnisko: AGP ok. 12 km.
Sprzęt: Klimatyzowany hotel składa się łącznie z 374 pokoi rozmieszczonych na 11 piętrach, składających się z budynków głównych i 2 aneksów. Wewnątrz znajduje się lobby, 24-godzinna recepcja, sejf (za opłatą), fryzjer, 6 wind, minimarket, sklep i 2 bary, a także Wi-Fi (w pomieszczeniach ogólnodostępnych). Do dyspozycji Gości jest również kilka restauracji z klimatyzacją. Kawiarnia oferuje również drobne dania. Kompleks basenów obejmuje kilka basenów sezonowych, a także bar przy basenie (sezonowy), oddzielny basen dla dzieci, zjeżdżalnię wodną i taras słoneczny (sezonowy). Goście mogą również zrelaksować się w hotelowych ogrodach. Parasole i leżaki są dostępne dla gości hotelowych przy basenie. Leżaki i parasole dostępne są na plaży za opłatą.
Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu): Pokoje dwuosobowe wyposażone są w łazienkę z prysznicem/WC, suszarkę do włosów, klimatyzację/ogrzewanie, biurko, telefon, telewizję satelitarną, małą lodówkę, sejf oraz balkon lub taras.
Standardowe pokoje rodzinne: Mają takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe z dodatkową rozkładaną sofą.
Mniejsze apartamenty są bardziej przestronne i wyposażone w identyczne meble jak w pokojach dwuosobowych.
Wyżywienie (dostępne w zależności od sezonu): Niepełne wyżywienie, pełne wyżywienie lub all inclusive
Wyżywienie niepełne: śniadanie i kolacja w formie bufetu. W przypadku pełnego wyżywienia dostępny jest również lunch.
All inclusive: śniadanie, późne śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe zgodnie z menu all inclusive są wliczone w cenę od 11:00 do 12:00 w otwartych barach. Importowane napoje, espresso i wszystkie inne dodatki, takie jak świeżo wyciskane soki owocowe za opłatą.
Dzieci (dostępne w zależności od sezonu): - Rozrywka dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat - oddzielny basen dla dzieci przy basenie -Plac zabaw
Sport / rozrywka (dostępne w zależności od sezonu): - W razie potrzeby za opłatą: bilard, tenis stołowy, minigolf, tenis, taras słoneczny w strefie wellness - Następujące sporty i udogodnienia są oferowane przez lokalnych operatorów (za opłatą): Pole golfowe - Animacje dla dorosłych
Inny: - Pralnia (za opłatą) - Parking (za opłatą) - Napięcie: 220 woltów
Kategoria kraju: 4 gwiazdki
Informacje ogólne:
Godzina przyjazdu: Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Goście, którzy planują przyjazd poza godzinami pracy recepcji, proszeni są o wcześniejszy kontakt z zarezerwowanym hotelem.
Łóżeczka dziecięce (nie dotyczy hoteli dla dorosłych): Łóżeczko dziecięce oferowane jest na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby należy uiścić dodatkową opłatę na miejscu.
Ograniczona mobilność: Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o locie: Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu pokładowego i odprawy zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/fluginformationen Jeśli zarezerwowałeś lot, zostaniesz przewieziony w klasie ekonomicznej.
Minimalny wiek: Należy pamiętać, że co najmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Loty nocne: Pokoje hotelowe są dostępne tylko od około godziny 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz do godziny 3:59 następnego dnia, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny: Ze względu na nasze zobowiązania informacyjne przed zawarciem umowy otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacji medycznych dla obywateli UE przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem przez biuro podróży. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Ograniczenia sezonowe: Należy pamiętać, że od połowy października (15.10) do końca maja (31.05) określone obiekty hotelowe, usługi gastronomiczne, obiekty na świeżym powietrzu i atrakcje mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie lub wcale, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary terenu zewnętrznego, a także obiekty sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte lub odwołane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.
Język: Należy pamiętać, że rozrywka, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że określono to w opisie hotelu.
Transfer na miejscu / bagaż specjalny lub sportowy: Należy pamiętać, że w niektórych hotelach zostaną Państwo wysadzeni na wyznaczonych przystankach w pobliżu hotelu, a nie na indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach dla pieszych) w tych miejscach, może nie być możliwe zaoferowanie usługi door-to-door. W takim przypadku kierowcy odwiozą Cię do najbliższego możliwego punktu zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie biura transferowego oraz zarezerwowanego hotelu o jakichkolwiek opóźnieniach lotu w okresie przylotu.
Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18, poinformuj o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować zarezerwowaną usługę.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi zostać zarejestrowany przed wylotem, a koszty transportu zostaną poniesione w związku z transferem.
Specjalne środki higieny Ogólne
Zasady dystansu społecznego
Bariery higieniczne
Zwiększone środki czyszczące
Kontrole stanu zdrowia personelu
Sprzęt ochronny dla personelu
Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi
Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
Usługi
Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
Maseczki ochronne dla gości
Sprzęt ochronny dla gości
Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Galeria
Niestety nie mamy żadnych zdjęć tego hotelu.
Opinie
Ocena ogólna
80 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)
Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.