Termin i długość
26.4. – 26.4. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Termin i długość
26.4. – 26.4. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Wyżywienie
Dwa posiłki

Nie znaleziono wycieczki

Przepraszamy, nie znaleziono takiej wycieczki.

O hotelu Playadulce

Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Kody rezerwacji:
  • AGP858
  • LEI002


Warstwa:
  • Miasto 1: Almeria; ok. 14 km
  • Miasto 2: Roquetas De Mar; ok. 7 km
  • Miasto 3: Mojacar; ok. 103 km
  • Centrum miasta: ok. 1 km
  • Centrum turystyczne: ok. 1 km
  • Restauracje/Bary: ok. 500 m
  • Przystanek autobusowy: ok. 100 m
  • Plaża: ok. 10 m
  • Rodzaj plaży: Kamyk
  • Publiczna plaża
  • Droga na plażę: Chodnik
  • Główne lotnisko: LEI; ok. 31km


Sprzęt:
  • Liczba budynków: 1
  • Liczba pokoi: 200
  • Liczba pięter (maks.): 10
  • Winda: około 4
  • Odbiór: Serwis 24 godziny na dobę
  • Lobby
  • Sejf hotelowy: za dopłatą
  • Sala telewizyjna: Telewizja satelitarna
  • Klimatyzacja: centralnie sterowany; Czerwiec; Września
  • Internet: Bezpłatne Wi-Fi/HotSpoty
  • Basen
  • Liczba restauracji: 1
  • Główny
  • Liczba prętów: 1
  • Basen (sezonowy i przy sprzyjającej pogodzie): 2; Słodka woda
  • Basen
  • Kryty basen (sezonowy i przy sprzyjającej pogodzie): 1; Słodka woda; Styczeń, luty, marzec, kwiecień, listopad, grudzień
  • Leżaki przy basenie (sezonowo i przy sprzyjającej pogodzie): wolny
  • Parasole przy basenie (sezonowe i przy sprzyjającej pogodzie): wolny
  • Taras solarium
  • Ręczniki basenowe (sezonowe i przy sprzyjającej pogodzie): bezpłatnie za kaucją
  • Sklepy
  • Fryzjer


Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu):
Pokój dwuosobowy z balkonem/ter
- wanna lub prysznic / WC, suszarka do włosów
- Klimatyzacja/ogrzewanie, telewizja satelitarna, sejf, minibar i telefon (za opłatą), Wi-Fi wliczone w cenę
- balkon lub taras

Pokój Dwuosobowy typu Superior z balkonem/tarasem
- mają takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe
- Dodatkowy szlafrok, kapcie, czajnik
- Za dodatkową opłatą: widok na morze

Balkon/taras FZ
- posiadają dodatkowe łóżko piętrowe z takim samym wyposażeniem jak pokoje dwuosobowe
- Urządzone w stylu zachodnim

Apartament typu Junior Suite MB z balkonem/terem
- mają takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe
- Dodatkowy szlafrok, kapcie, czajnik
-Morze

Z reguły wszystkie pokoje ekonomiczne odpowiadają najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, wielkość i udogodnienia mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli hotel składa się z budynku głównego i przybudówki, zakwaterowanie może być zapewnione zarówno w budynku głównym, jak i w budynku przybudówki. Niestety nie możemy przyjąć żadnych życzeń dotyczących wyposażenia i lokalizacji. Klasyfikacja jest wyłączną odpowiedzialnością hotelarza na miejscu.

Wyżywienie (dostępne w zależności od sezonu):
Śniadanie, Obiadokolacja, All Inclusive

na śniadanie: śniadanie w formie bufetu szwedzkiego
z obiadokolacją: śniadania i obiadokolacje w formie bufetu szwedzkiego
w All inclusive: śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Przekąski w ciągu dnia. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe zgodnie z menu all inclusive są wliczone w cenę do godziny 24:00 w otwartych barach. Importowane napoje i wszystkie inne dodatki, takie jak świeżo wyciskane soki owocowe za opłatą.

Wymagana jest odpowiednia odzież do posiłków.

Dzieci (dostępne w zależności od sezonu):
  • Basen
  • Klub: około 04–12
  • Rozrywka dla dzieci: ok. 04 - 12; 5 x w tygodniu; ca. según horarios
  • Opieka nad dziećmi (na życzenie): za dopłatą
  • Plac zabaw
  • Krzesełka dla dzieci


Sport / rozrywka (dostępne w zależności od sezonu):
  • Rzutki: za dopłatą
  • Bilard: za dopłatą
  • Tenis stołowy
  • Kort tenisowy: 2; Dodatkowa opłata
  • Wynajem
  • Golfowe: ok. 7 km
  • Swobodę: za dopłatą
  • Animacje dla dorosłych: codziennie
  • Pokazy wieczorne: 2 x w tygodniu; ca. segun horarios en struganie; Czerwiec; Września
  • Muzyka na żywo: 2 x w tygodniu; ca. segun horario en strugan; Czerwiec; Września


Wellness:
  • Taras solarium


Inny:
  • Godzina zameldowania: ok. 12:00:00
  • Godzina wymeldowania: ok. 12:00:00
  • Sposób płatności: Karta Euro/Master, Karta Visa
  • Parking: za dopłatą
  • Zwierzęta domowe dozwolone (na życzenie): Tak


Kategoria kraju:
  • Kategoria kraju: 4 gwiazdki


Informacje ogólne:
Aktualne informacje na temat koronawirusa (Covid-19):
Dla własnego bezpieczeństwa podejmowane są daleko idące środki mające na celu powstrzymanie pandemii koronawirusa w kraju wakacyjnym lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług ze względu na oficjalne instrukcje w hotelach, co może mieć wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną. Ponadto inne przepisy mogą mieć zastosowanie do osób w pełni zaszczepionych, ozdrowieńców lub niezaszczepionych. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne tylko dla osób w pełni zaszczepionych.

Nadzwyczajne okoliczności spowodowane pandemią koronawirusa mogą również nadal prowadzić do odwoływania lotów, zmian w godzinach/rozkładzie lotów, a także zamykania hoteli, późniejszego otwierania hoteli i przepełniania rezerwacji – nawet w bardzo krótkim czasie. W takich przypadkach dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli jednak będziemy musieli odwołać Twoją podróż z powodu koronawirusa, skontaktujemy się z Tobą.

Godzina przyjazdu:
Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Goście, którzy planują przyjazd poza godzinami pracy recepcji, proszeni są o wcześniejszy kontakt z zarezerwowanym hotelem.

Łóżeczka dziecięce (nie dotyczy hoteli dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce oferowane jest na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby należy uiścić dodatkową opłatę na miejscu.

Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Informacje o locie:
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu pokładowego i odprawy zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationen
Jeśli zarezerwowałeś lot, zostaniesz przewieziony w klasie ekonomicznej.

Minimalny wiek:
Należy pamiętać, że co najmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.

Loty nocne:
Pokoje hotelowe są dostępne tylko od około godziny 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz do godziny 3:59 następnego dnia, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.

Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze zobowiązania informacyjne przed zawarciem umowy otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacji medycznych dla obywateli UE przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem przez biuro podróży. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.

Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że od połowy października (15.10) do końca maja (31.05) określone obiekty hotelowe, usługi gastronomiczne, obiekty na świeżym powietrzu i atrakcje mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie lub wcale, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary terenu zewnętrznego, a także obiekty sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte lub odwołane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.

Język:
Należy pamiętać, że rozrywka, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że określono to w opisie hotelu.

Transfer na miejscu / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że w niektórych hotelach zostaną Państwo wysadzeni na wyznaczonych przystankach w pobliżu hotelu, a nie na indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach dla pieszych) w tych miejscach, może nie być możliwe zaoferowanie usługi door-to-door. W takim przypadku kierowcy odwiozą Cię do najbliższego możliwego punktu zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.

Uprzejmie prosimy o poinformowanie biura transferowego oraz zarezerwowanego hotelu o jakichkolwiek opóźnieniach lotu w okresie przylotu.

Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18, poinformuj o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować zarezerwowaną usługę.

Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi zostać zarejestrowany przed wylotem, a koszty transportu zostaną poniesione w związku z transferem.

Wyposażenie

  • Basen
  • WIFI
  • Dla dzieci
  • Miniclub
  • Basen kryty
  • Zjeżdżalnia
  • Plac zabaw
  • Pokój zabaw
  • Basen dla dzieci

Opinie

Ocena ogólna
87 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)

Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.