Termin i długość
2.11. – 26.12. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Termin i długość
2.11. – 26.12. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Wyżywienie
Dwa posiłki

O hotelu Hotel Riu Palmeras

Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Hotel Riu Palmeras ****

Hiszpania / Gran Canaria / Playa del Ingles

Adres:
Avenida Estados Unidos de América, 1
35100 Playa del Inglés
Gran Canaria
Hiszpania

Telefon: 34 928 766400

E-mail: hotel.palmeras@riu.com

Ogólne wyposażenie:
Hotel Riu Palmeras dysponuje około 300 pokojami.

Twoje ekskluzywne zakwaterowanie jest szczególnie odpowiednie dla rodzin.

Sprzęt:

W hotelu znajduje się basen (basen słodkowodny, basen dla dzieci). Przy basenie dostępne są bezpłatne leżaki, parasole i ręczniki plażowe.

Do dyspozycji Gości jest również restauracja bufetowa, bar przy basenie i bar w holu.

Hol oferuje recepcję, salon i bezprzewodowy dostęp do Internetu za opłatą. Do Państwa dyspozycji jest również świetlica.

Dla dodatkowej wygody jest fryzjer. Do dyspozycji Gości jest również taras słoneczny na świeżym powietrzu.

Karty kredytowe są akceptowane jako metody płatności. Liczne obiekty hotelowe są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Warstwa:
Hotel położony jest w spokojnej okolicy. Publiczna piaszczysta plaża oddalona jest od obiektu o około 500 metrów. Za dodatkową opłatą na plaży dostępne są leżaki i parasole.

Centrum miasta: ok. 200 m (Playa del Inglés)

W pobliżu znajduje się następujące lotnisko:
  • Las Palmas ok. 20 km
Centralnie położony, a jednocześnie cichy. Promenada i plaża (dostępne schodami) są około 350m. Restauracje i centra handlowe znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie.

Zakwaterowanie/pokój:
Pokój Dwuosobowy z widokiem na ogród (Double Room with Garden View)

Prosto urządzone pokoje dwuosobowe dysponują balkonem lub tarasem, telewizją satelitarną, telefonem, kanałem muzycznym, wentylatorem, prysznicem lub wanną, suszarką do włosów i toaletą.

Bezpłatne korzystanie z klimatyzacji (sezonowo).

Za opłatą: sejf i minibar.

Pokój jednoosobowy z widokiem na ogród

Prosto urządzone pokoje jednoosobowe dysponują balkonem lub tarasem, telewizją satelitarną, telefonem, kanałem muzycznym, wentylatorem, prysznicem lub wanną, suszarką do włosów i toaletą.

Bezpłatne korzystanie z klimatyzacji (sezonowo).

Za opłatą: sejf i minibar.

Pokój dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania

Pokoje dwuosobowe do pojedynczego wykorzystania posiadają balkon lub taras, telewizję satelitarną, telefon, kanał muzyczny, wentylator i prysznic lub wannę.

Bezpłatne korzystanie z klimatyzacji (sezonowo).

Za opłatą: sejf i minibar.

Pokój Rodzinny z jedną sypialnią i widokiem na ogród (Family Room (One Bedroom) with Garden View)

Prosto urządzone pokoje rodzinne (jedna sypialnia) z widokiem na ogród dysponują balkonem lub tarasem, telewizją satelitarną, telefonem, 1 oddzielną sypialnią, wentylatorem, prysznicem lub wanną, suszarką do włosów i toaletą.

Bezpłatne korzystanie z łóżeczka dziecięcego oferowane jest w zależności od dostępności.

Za opłatą: sejf i minibar.

Catering:
Dostępne są następujące opcje cateringowe:

Obiadokolacja.

W ramach zarezerwowanych posiłków obejmuje to szczegółowo:
  • Śniadanie w formie bufetu kontynentalnego
  • Kolacja w formie bufetu


Sport/Rozrywka:
Sport:

Bezpłatnie: tenis stołowy, sala fitness

Za opłatą: bilard, sala fitness, tenis

Wellness:

Za opłatą: masaże

Dzieci i młodzież:

Pozostałe udogodnienia i usługi obejmują plac zabaw dla dzieci.

Uwaga dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej:
Należy pamiętać, że nasze pakiety zasadniczo nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Chętnie jednak udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności na życzenie, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.



Dodatkowe koszty transferu:
Podczas transferu na miejscu mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za bagaż wielkogabarytowy (np. akcesoria golfowe, wózki dziecięce, spadochron, deskę surfingową lub narty). Nie są one wliczone w cenę wycieczki i należy je uiścić gotówką. Wcześniejsza rejestracja jest absolutnie konieczna.

Uwaga dotycząca przepisów dotyczących bagażu/cateringu na pokładzie:
Limit bagażu i limity posiłków mogą się różnić w zależności od linii lotniczej.

Nasz zespół serwisowy ECCO chętnie pomoże Ci pod adresem e-mail service@ecco-reisen.de Dalej.

Ogólne informacje dotyczące wymagań wjazdowych:
Wymagania wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju podróży.
Informacje dotyczące poszczególnych krajów można znaleźć na stronie internetowej Federalnego Ministerstwa Spraw Zagranicznych

https://www.auswaertiges-amt.de/de/ReiseUndSicherheit/reise-und-sicherheitshinweise/uebersicht-navi

Rozstrzygające i wiążące informacje na temat wymogów wjazdu mogą być udzielane wyłącznie przez właściwe ambasady i konsulaty odpowiednich krajów.

Jakieś inne pytania?:
Zajrzyj na naszą stronę główną: ecco-reisen.de

Oczywiście możesz skontaktować się z naszym zespołem serwisowym ECCO od poniedziałku do piątku. 09.30 do 18.00 i soboty od 10.00 do 15.00 również telefonicznie: 0511 - 45 08 11 11
lub pod naszym adresem e-mail: service@ecco-reisen.de

Pokój ekonomiczny / najlepszy / niski / ekonomiczny:
Gościom przysługują zniżki na pokoje typu economy, best price, low cost i economy. Do hotelu należy decyzja, który pokój zostanie przydzielony na miejscu.

Z przyjemnością przekażemy życzenia klienta do hotelu, ale nie możemy zagwarantować, że zostaną one zrealizowane.

Uwaga dotycząca miejsca zamieszkania podróżnego(-ych):
Wszyscy Goście, którzy nie mieszkają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu, mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu podczas rezerwacji hotelu w miejscu docelowym. W takim przypadku należy się spodziewać, że hotelarz na miejscu odrzuci rezerwację lub pobierze znaczną dopłatą.

Informacje o lotach nocnych:
Zwracamy uwagę na fakt, że w przypadku lotów nocnych, które mają czas przylotu 04:00 rano, a później w strefie docelowej, zameldowanie w hotelu w dniu przyjazdu w sezonie może odbywać się tylko od godziny 14:00 (z zastrzeżeniem lokalnych różnic).
Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym, z godziną odlotu do godziny 04:00 rano z obszaru docelowego, może się zdarzyć, że wymeldowanie w hotelu odbędzie się o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych zmian) poprzedniego dnia.
Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie korzystania z pokoju jest dostępne za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji w recepcji hotelu!

Zameldowanie / wymeldowanie:
Godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie możliwe jest między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie – 10:00–14:00. Więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie informacje są dostarczane bez gwarancji.

Podatek turystyczny:
Na miejscu może obowiązywać podatek turystyczny. Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i musi zostać uiszczona przez gościa w hotelu w momencie zameldowania lub wymeldowania.