Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Warstwa: Hotel położony jest w Puerto de la Cruz, niedaleko plaży. Centrum miasta i znane baseny z wodą morską oddalone są od obiektu o około 1,5 km. W okolicy hotelu znajdują się liczne restauracje, bary, sklepy i lokale rozrywkowe. Odległość do lotniska Tenerife South wynosi około 91 km.
Sprzęt: BLUESEA Interpalace czeka na Państwa z 225 pokojami na 8 piętrach. Oferuje lobby z recepcją, salę telewizyjną, restauracje, bary i sale konferencyjne, a także teren zewnętrzny z basenem, tarasami słonecznymi i barem przy basenie. Leżaki, parasole i ręczniki plażowe są wliczone w cenę przy basenie.
Zakwaterowanie: Przyjemnie urządzone pokoje posiadają łazienkę lub prysznic/WC, suszarkę do włosów, klimatyzację/ogrzewanie, telewizor, minibar (za opłatą), sejf do wynajęcia oraz balkon lub taras. Pokoje ekonomiczne są dostępne w ograniczonej liczbie i posiadają takie same udogodnienia. Pokoje typu Superior są nieco bardziej przestronne i oferują takie same udogodnienia jak pokoje. Pokoje jednoosobowe to pokoje dwuosobowe do pojedynczego wykorzystania.
Catering: Można zarezerwować śniadanie, obiadokolację lub all inclusive. All Inclusive obejmuje śniadanie w formie bufetu, lunch i kolację, przekąski w ciągu dnia, a także lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w określonych godzinach.
Sport/Rozrywka: Za opłatą: tenis. Dalsze możliwości uprawiania sportu, wypoczynku i rozrywki znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie hotelu.
Dzieci: Mini klub, basen dla dzieci i plac zabaw.
Ważne informacje: Zwracamy uwagę, że mają one wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np. W przypadku pandemii, ale także ograniczenia dotyczące wjazdu / wyjazdu, a także ogólna zgodność z lokalnymi przepisami nie są w żadnym momencie wykluczone.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (hotel lotniczy): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i cateringu pokładowego zarezerwowanych linii lotniczych, a także wymagania dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróży. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje - Opłaty za odprawę
Należy pamiętać, że odprawa online musi zostać przeprowadzona w następujących liniach lotniczych, w przeciwnym razie zostaną naliczone dodatkowe koszty odprawy na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 € ; Odprawa online Eurowings najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 € ; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed wylotem, w przeciwnym razie 25 € ; Odprawa online Ryanairplus uprzednia weryfikacja, w stosownych przypadkach nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: W przypadku pokoju dwuosobowego z kilkoma dodatkowymi łóżkami powierzchnia użytkowa pokoi zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu, jeśli jest dostępna. Ponadto wielkość łóżek zależy od regionalnych cech mebli hotelowych.
Aluzja: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze pakiety zasadniczo nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Chętnie jednak udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności na życzenie, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Wyposażenie
Basen
Plac zabaw
Pokój zabaw
Piaszczysta plaża
WIFI
Galeria
Niestety nie mamy żadnych zdjęć tego hotelu.
Opinie
Ocena ogólna
70 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)
Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.