Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Warstwa: Hotel położony jest w małym porcie rybackim Xlendi na Gozo i zaledwie kilka metrów od morza. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się liczne lokale handlowo-rozrywkowe, a także restauracje i bary. Lotnisko w Valletcie oddalone jest o około 45 km, a na Maltę można dopłynąć promem w około 20 minut.
Sprzęt: Hotel St. Patricks dysponuje łącznie 64 pokojami. Do dyspozycji gości jest lobby z recepcją, bezprzewodowy dostęp do sieci LAN (bezpłatny w holu)/kącik internetowy (za dodatkową opłatą), sejf hotelowy (za dodatkową opłatą), restauracja, bar, sala telewizyjna oraz taras z widokiem na Xlendi. Na zewnątrz na tarasie na dachu znajduje się mały basen. Leżaki i parasole dostępne są bezpłatnie przy basenie.
Zakwaterowanie: Pokoje standardowe wyposażone są w łazienkę lub prysznic/WC, suszarkę do włosów, klimatyzację (na godziny/sezon), telefon, telewizję kablową, minibar (za opłatą), a niektóre posiadają balkon.
Catering: Istnieje możliwość rezerwacji śniadania i obiadokolacji.
Sport/Rozrywka: Bezpłatnie: jacuzzi na tarasie na dachu. Za opłatą: zabiegi w strefie spa.
Ecotax Malta: Podatek od zrównoważonej turystyki - Należy pamiętać, że od 01.06.2016 będzie stosowany podatek ekologiczny (Ecotax). Podatek nie jest wliczony w cenę wycieczki i musi być uiszczony przez klienta bezpośrednio na miejscu w hotelu. Podróżni do 18 roku życia są zwolnieni z podatku.
Kwota podatku wynosi 0,50 € za osobę/noc i może wynosić maksymalnie 5,00 € za pobyt na wszystkich wyspach maltańskich.
(Może ulec zmianie)
Ważne informacje: Zwracamy uwagę, że mają one wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np. W przypadku pandemii, ale także ograniczenia dotyczące wjazdu / wyjazdu, a także ogólna zgodność z lokalnymi przepisami nie są w żadnym momencie wykluczone.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (hotel lotniczy): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i cateringu pokładowego zarezerwowanych linii lotniczych, a także wymagania dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróży. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje - Opłaty za odprawę
Należy pamiętać, że odprawa online musi zostać przeprowadzona w następujących liniach lotniczych, w przeciwnym razie zostaną naliczone dodatkowe koszty odprawy na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 € ; Odprawa online Eurowings najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 € ; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed wylotem, w przeciwnym razie 25 € ; Odprawa online Ryanairplus uprzednia weryfikacja, w stosownych przypadkach nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: W przypadku pokoju dwuosobowego z kilkoma dodatkowymi łóżkami powierzchnia użytkowa pokoi zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu, jeśli jest dostępna. Ponadto wielkość łóżek zależy od regionalnych cech mebli hotelowych.
Aluzja: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze pakiety zasadniczo nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Chętnie jednak udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności na życzenie, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Wyposażenie
Nurkowanie
Basen
WIFI
Galeria
Niestety nie mamy żadnych zdjęć tego hotelu.
Opinie
Ocena ogólna
75 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)
Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.