Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Warstwa: Ten hotel, idealny dla urlopowiczów na plaży, znajduje się w Kemer, około 5 minut od kamienistej plaży. Odległość od lotniska Antalya (AYT) wynosi około 55 km.
Sprzęt: Hotel oferuje 73 pokoje i posiada windę. W recepcji w holu przyjazny personel służy radą i pomocą. Do dyspozycji Gości jest sejf i automat z napojami. Do dyspozycji Gości jest bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu. W punkcie informacji turystycznej można pomóc w rezerwacji wycieczek. W supermarkecie można kupić towary na codzienne potrzeby. W hotelu znajduje się również sala telewizyjna. W razie potrzeby parking jest dostępny dla podróżnych. Oferowane usługi obejmują 24-godzinną ochronę, wynajem samochodów, pomoc medyczną, usługi pralnicze i fryzjera. W celach biznesowych centrum biznesowe chętnie służy pomocą i oferuje faks.
Zakwaterowanie: System grzewczy zapewnia komfortowy klimat w pomieszczeniach. Na życzenie dostępne są dodatkowe łóżka. Do dyspozycji Gości jest również minibar i za dodatkową opłatą sejf. Do dyspozycji Gości jest także bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz telewizor. W łazience znajduje się suszarka do włosów. W łazience znajduje się zestaw kosmetyków, który zapewnia wyjątkowy komfort. Hotel oferuje pokoje dla niepalących.
Sport/Rozrywka: Na tarasie słonecznym dostępne są wygodne leżaki i zacienione parasole. Orzeźwiające napoje dostępne są w barze przekąskowym przy basenie. Tenis stołowy i rzutki, a także płatny bilard są częścią zaplecza sportowego i rekreacyjnego. Do dyspozycji Gości jest spa z sauną. Za dodatkową opłatą dostępne są rozmaite zabiegi, w tym łaźnia turecka i masaże. Zabawę i rozrywkę oferuje dyskoteka.
Catering: Zaplecze gastronomiczne obejmuje restaurację i bar. Istnieje możliwość rezerwacji all inclusive. Serwowane są śniadania, lunche i kolacje.
Karty kredytowe: Akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.
Wskazówki: Wszyscy Goście, którzy nie są mieszkańcami UE, mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu, zwłaszcza w przypadku rezerwacji "tylko hotel" w obszarze docelowym. W takim przypadku hotelarze mają prawo żądać dodatkowej opłaty na miejscu lub odrzucić rezerwację!
Obiekty, usługi, rozrywka i sport w sezonie zimowym: W sezonie zimowym (zwykle Od początku listopada do końca marca/połowy kwietnia) oraz na początku i pod koniec sezonu (kwiecień i październik) niektóre z wymienionych tu obiektów nie są dostępne w ogóle lub tylko w ograniczonym zakresie ze względu na warunki pogodowe lub małą liczbę odwiedzających. Dotyczy to w szczególności obiektów plażowych i basenowych (parasole i leżaki, pomosty kąpielowe, bary przy basenie i plaży), rozrywki na świeżym powietrzu i sportu (zwłaszcza sportów wodnych). W wielu hotelach baseny są utrzymywane lub całkowicie opróżniane w miesiącach zimowych, zjeżdżalnie wodne/parki wodne nie działają. Również oferta restauracji a la carte, restauracji z przekąskami i barów może zostać zmniejszona w sezonie zimowym lub godziny obsługi mogą być ograniczone, zamiast bufetu posiłki mogą być serwowane w formie menu. Wieczorne imprezy plenerowe zostaną odwołane lub przeniesione do pomieszczeń. Minikluby często nie są oferowane w ogóle w sezonie zimowym lub tylko w okresach wakacji szkolnych. Jeśli klimatyzacja jest częścią wyposażenia pokoju, będzie służyć jako ogrzewanie w miesiącach zimowych.