Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Aluzja: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze pakiety zasadniczo nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Chętnie jednak udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności na życzenie, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (hotel lotniczy): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i cateringu pokładowego zarezerwowanych linii lotniczych, a także wymagania dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróży. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje - Opłaty za odprawę
Należy pamiętać, że odprawa online musi zostać przeprowadzona w następujących liniach lotniczych, w przeciwnym razie zostaną naliczone dodatkowe koszty odprawy na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 € ; Odprawa online Eurowings najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 € ; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed wylotem, w przeciwnym razie 25 € ; Odprawa online Ryanairplus uprzednia weryfikacja, w stosownych przypadkach nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: W przypadku pokoju dwuosobowego z kilkoma dodatkowymi łóżkami powierzchnia użytkowa pokoi zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu, jeśli jest dostępna. Ponadto wielkość łóżek zależy od regionalnych cech mebli hotelowych.
Ważne informacje: Zwracamy uwagę, że mają one wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np. W przypadku pandemii, ale także ograniczenia dotyczące wjazdu / wyjazdu, a także ogólna zgodność z lokalnymi przepisami nie są w żadnym momencie wykluczone.
Specjalne środki higieny Ogólne
Zasady dystansu społecznego
Bariery higieniczne
Dozownik środka dezynfekującego
Maseczki są obowiązkowe
Zwiększone środki czyszczące
Kwestionariusz stanu zdrowia
Kontrole stanu zdrowia personelu
Szkolenia higieniczne dla personelu
Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej
Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
Szkolenie personelu w zakresie higieny rąk
Sprzęt ochronny dla personelu
Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
Pokój
Sprzątanie tylko na życzenie
Zestaw higieniczny
Zwiększone sprzątanie
Usługi
Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
Maseczki ochronne dla gości (bezpłatnie)
Płatność zbliżeniowa
Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
Sprzęt ochronny dla gości
Standardów
BEZPIECZNA TURYSTYKA (Lloyd's Register)
Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Wyposażenie
Basen kryty
Basen
Zjeżdżalnia
Dla dzieci
Wellness
WIFI
Miniclub
Siłownia
Plac zabaw
Pokój zabaw
Basen dla dzieci
Piaszczysta plaża
Galeria
Niestety nie mamy żadnych zdjęć tego hotelu.
Opinie
Ocena ogólna
83 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)
Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.