Termin i długość
5.11. – 29.12. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Termin i długość
5.11. – 29.12. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Wyżywienie
Dwa posiłki

O hotelu Hotel Capizzo

Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Aluzja:
Hotel można zarezerwować z transferem lub bez. Podczas rezerwacji prosimy o zwrócenie uwagi na informację, czy wycieczka jest oferowana z transferem, czy bez.

Rezerwując wycieczkę zorganizowaną z transferem, należy zwrócić uwagę na następujące informacje:
Przeprawa promowa z Neapolu na Ischię i z Ischii do Neapolu jest już wliczona w cenę. Należy pamiętać, że jeśli przyjedziesz późno po około 19:30 lub wyjedziesz wcześniej przed około 09:00, będziesz musiał zostać na noc na stałym lądzie. Jeśli nie jesteś w stanie dotrzeć na transfer we wskazanych godzinach (przylot po 20:30, odlot przed 10:00), należy zarezerwować międzylądowanie w hotelu na lotnisku lub w Neapolu. Ten nocleg i dodatkowy transfer do/z hotelu nie są wliczone w cenę wycieczki i dlatego muszą być zorganizowane i opłacone osobno.

Jeśli zarezerwujesz tylko hotel lub wycieczkę zorganizowaną bez transferu, zwróć uwagę na następujące informacje:
Transfer i przeprawa promowa odbywa się we własnym zakresie.

Informacje ogólne - Podatek od zakwaterowania/podatek miejski - Karta klubowa:
Należy pamiętać, że w niektórych miastach i gminach pobierany jest podatek od zakwaterowania/podatek miejski. Kwota zależy od kategorii zarezerwowanego hotelu (od 1 € do 10 € za osobę/dzień) i jest obliczana za osobę za dzień. Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu. (Może ulec zmianie)

W niektórych hotelach może być konieczne wykupienie ClubCard na miejscu w celu korzystania z niektórych udogodnień w hotelu (np. korzystanie z basenu, serwisu plażowego itp.). Kwota różni się w zależności od hotelu (od 5 do 20 € za osobę/dzień). Opłata nie jest wliczona w cenę wycieczki i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu. (Może ulec zmianie)

Aluzja:
Ograniczona mobilność

Należy pamiętać, że nasze pakiety zasadniczo nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Chętnie jednak udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności na życzenie, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.

Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (hotel lotniczy):
Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i cateringu pokładowego zarezerwowanych linii lotniczych, a także wymagania dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróży. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).

Informacje - Opłaty za odprawę

Należy pamiętać, że odprawa online musi zostać przeprowadzona w następujących liniach lotniczych, w przeciwnym razie zostaną naliczone dodatkowe koszty odprawy na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 € ; Odprawa online Eurowings najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 € ; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed wylotem, w przeciwnym razie 25 € ; Odprawa online Ryanairplus uprzednia weryfikacja, w stosownych przypadkach nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.

Uwaga dotycząca obłożenia pokoju:
W przypadku pokoju dwuosobowego z kilkoma dodatkowymi łóżkami powierzchnia użytkowa pokoi zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu, jeśli jest dostępna. Ponadto wielkość łóżek zależy od regionalnych cech mebli hotelowych.



Ważne informacje:
Zwracamy uwagę, że mają one wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np. W przypadku pandemii, ale także ograniczenia dotyczące wjazdu / wyjazdu, a także ogólna zgodność z lokalnymi przepisami nie są w żadnym momencie wykluczone.

Wyposażenie

  • Basen
  • WIFI
  • Dla dzieci

Opinie

Ocena ogólna
83 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)

Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.