Termin i długość
16.6. – 9.8. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Termin i długość
16.6. – 9.8. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Wyżywienie
All inclusive
Rodzaj pokoju
Rodzaj pokoju
Biuro podróży
Biuro podróży
  • 17.6. – 24.6.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENBLICK
  • Bez transferu
  • LTUR
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENB…
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LTUR
Koszt za osobę 1 186
  • 23.6. – 30.6.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENBLICK
  • Bez transferu
  • LTUR
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENB…
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LTUR
Koszt za osobę 1 186
  • 25.6. – 2.7.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENBLICK
  • Bez transferu
  • LTUR
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENB…
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LTUR
Koszt za osobę 1 186
  • 24.6. – 1.7.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENBLICK
  • Bez transferu
  • LTUR
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENB…
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LTUR
Koszt za osobę 1 186
  • 18.6. – 25.6.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENBLICK
  • Bez transferu
  • LTUR
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENB…
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LTUR
Koszt za osobę 1 186
  • 22.6. – 29.6.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENBLICK
  • Bez transferu
  • LTUR
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENB…
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LTUR
Koszt za osobę 1 186
  • 19.6. – 26.6.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENBLICK
  • Bez transferu
  • LTUR
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENB…
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LTUR
Koszt za osobę 1 186
  • 21.6. – 28.6.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENBLICK
  • Bez transferu
  • LTUR
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENB…
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LTUR
Koszt za osobę 1 186
  • 20.6. – 27.6.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENBLICK
  • Bez transferu
  • LTUR
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • STANDARD DOPPEL ZIMMER GARTENB…
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • LTUR
Koszt za osobę 1 186
  • 23.6. – 30.6.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Aktion/Promo
  • Bez transferu
  • Vtours International
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • Dwuosobowy Aktion/Promo
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Vtours International
Koszt za osobę 1 199

O hotelu Radisson Blu Resort, El Quseir

Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Kody rezerwacji:
  • HRG0052
  • Zobacz materiał RMF052


Warstwa:
  • Miasto 1: Marsa Alam; ok. 70 km
  • Centrum miasta: ok. 5 km
  • Centrum turystyczne: ok. 5 km
  • Centrum handlowe: ok. 5 km
  • Restauracje/Bary: ok. 5 km
  • Plaża: ok. 50 m
  • Rodzaj plaży: Plaża piaszczysta, plaża żwirowa
  • Prywatna plaża hotelowa
  • Droga na plażę: Chodnik
  • Leżaki na plaży (sezonowe i przy sprzyjającej pogodzie): wolny
  • Parasole na plaży (sezonowe i przy sprzyjającej pogodzie): wolny
  • Główne lotnisko: HRG; ok. 140km
  • Alternatywne lotnisko: RMF; ok. 85km


Sprzęt:
  • Liczba pokoi: 250
  • Liczba pięter (maks.): 2
  • Odbiór: Serwis 24 godziny na dobę
  • Lobby
  • Klimatyzacja
  • Internet: Wi-Fi/HotSpoty bezpłatnie, kawiarenka internetowa
  • Basen
  • Liczba restauracji: 3
  • Główny: Bufety
  • Restauracja a la carte
  • Liczba prętów: 4
  • Plaża
  • Basen (sezonowy i przy sprzyjającej pogodzie): 3; Słodkowodne, sezonowo podgrzewane
  • Basen
  • Leżaki przy basenie (sezonowo i przy sprzyjającej pogodzie): wolny
  • Parasole przy basenie (sezonowe i przy sprzyjającej pogodzie): wolny
  • Ręczniki basenowe (sezonowe i przy sprzyjającej pogodzie): wolny
  • Sklepy
  • Minimarket
  • Fryzjer


Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu):
Pokój dwuosobowy z wanną lub prysznicem
- wanna lub prysznic / WC, suszarka do włosów
- Telewizja satelitarna, telefon, mini lodówka, indywidualnie sterowana klimatyzacja, Wi-Fi, sejf
- balkon lub taras
- Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: widok na port lub morze

DR Superior Balcony/Ter
- takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe
- Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: boczny widok na morze

Pokój dwuosobowy Premium z widokiem na morze
- takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe
- dodatkowy szlafrok i kapcie
-Morze

FZ z drzwiami łączącymi:
- takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe
- Oddzielna sypialnia z drzwiami łączącymi

Z reguły wszystkie pokoje ekonomiczne odpowiadają najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, wielkość i udogodnienia mogą różnić się od pokoi standardowych. Jeśli hotel składa się z budynku głównego i przybudówki, zakwaterowanie może być zapewnione zarówno w budynku głównym, jak i w budynku przybudówki. Niestety nie możemy przyjąć żadnych życzeń dotyczących wyposażenia i lokalizacji. Klasyfikacja jest wyłączną odpowiedzialnością hotelarza na miejscu.

Wyżywienie (dostępne w zależności od sezonu):
Częściowe wyżywienie lub all inclusive

Obiadokolacja:
-Śniadania i obiadokolacje w formie bufetu

All Inclusive:
- śniadanie, lunch i kolację w formie bufetu
- Śniadanie dla późnych ptaszków
- przekąski w ciągu dnia
- od 10:00 do 23:00 lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w otwartych barach wliczone w cenę
- Za opłatą: kolacja w restauracji à la carte, importowane napoje, świeżo wyciskane soki owocowe i inne dodatki

Dzieci (dostępne w zależności od sezonu):
  • Basen
  • Rozrywka dla dzieci: około 04–12


Sport / rozrywka (dostępne w zależności od sezonu):
  • Salę fitness
  • Rzutki
  • Bilard: za dopłatą
  • Tenis stołowy
  • Animacje dla dorosłych


Wellness:
  • UZDROWISKO: za dopłatą
  • Jacuzzi: wolny
  • Sauna: wolny
  • Masaż: za dopłatą
  • Łaźnia parowa


Inny:
  • Godzina zameldowania: ok. 14:00:00
  • Godzina wymeldowania: ok. 12:00:00
  • Sposób płatności: American Express, Diners Club, karta Visa, czek na euro
  • Parking: wolny


Nota na placu budowy:
Hotelowy kort tenisowy jest nieczynny z powodu prac konserwacyjnych. Mogą wystąpić zaburzenia widzenia i słuchu. Czas trwania konserwacji: nieznany.


Kategoria kraju:
  • Kategoria kraju: 5 gwiazdek


Uwaga dotycząca miejsca zamieszkania:
Należy pamiętać, że rezerwacje w Egipcie tylko dla hoteli są ważne tylko dla uczestników, którzy mogą udowodnić miejsce zamieszkania w Niemczech, Austrii, Szwajcarii lub krajach Beneluksu lub posiadają bilet lotniczy z tych krajów. W przypadku braku takiego dowodu hotel na miejscu ma prawo do naliczenia dopłaty w wysokości co najmniej 50% lub do całkowitej odmowy zakwaterowania.


Wpis:
Opłata wizowa w wysokości około 30 EUR nie jest wliczona w cenę wycieczki. Obywatele Republiki Federalnej Niemiec, Szwajcarii i Austrii otrzymają wizę wjazdową bezpośrednio od naszego lokalnego przewodnika po przybyciu na lotnisko w Egipcie za opłatą ok. 30 EUR od osoby (płatność gotówką). Goście innych narodowości powinni z odpowiednim wyprzedzeniem przed wyjazdem zapytać o aktualne wymagania wjazdowe we właściwym konsulacie.


Uwaga krajowa Egipt:
Opłata wizowa w wysokości około 30 EUR nie jest wliczona w cenę wycieczki. Obywatele Republiki Federalnej Niemiec, Szwajcarii i Austrii otrzymają wizę wjazdową bezpośrednio od naszego lokalnego przewodnika po przybyciu na lotnisko w Egipcie za opłatą ok. 30 EUR od osoby (płatność gotówką). Goście innych narodowości powinni z odpowiednim wyprzedzeniem przed wyjazdem zapytać o aktualne wymagania wjazdowe we właściwym konsulacie.


Informacje ogólne:
Aktualne informacje na temat koronawirusa (Covid-19):
Dla własnego bezpieczeństwa podejmowane są daleko idące środki mające na celu powstrzymanie pandemii koronawirusa w kraju wakacyjnym lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług ze względu na oficjalne instrukcje w hotelach, co może mieć wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną. Ponadto inne przepisy mogą mieć zastosowanie do osób w pełni zaszczepionych, ozdrowieńców lub niezaszczepionych. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne tylko dla osób w pełni zaszczepionych.

Nadzwyczajne okoliczności spowodowane pandemią koronawirusa mogą również nadal prowadzić do odwoływania lotów, zmian w godzinach/rozkładzie lotów, a także zamykania hoteli, późniejszego otwierania hoteli i przepełniania rezerwacji – nawet w bardzo krótkim czasie. W takich przypadkach dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zaoferować Państwu odpowiednią alternatywę. Jeśli jednak będziemy musieli odwołać Twoją podróż z powodu koronawirusa, skontaktujemy się z Tobą.

Godzina przyjazdu:
Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Goście, którzy planują przyjazd poza godzinami pracy recepcji, proszeni są o wcześniejszy kontakt z zarezerwowanym hotelem.

Łóżeczka dziecięce (nie dotyczy hoteli dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce oferowane jest na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby należy uiścić dodatkową opłatę na miejscu.

Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Informacje o locie:
Informacje na temat przepisów dotyczących bagażu, cateringu pokładowego i odprawy zarezerwowanej linii lotniczej można znaleźć w Internecie pod adresem:
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationen
Jeśli zarezerwowałeś lot, zostaniesz przewieziony w klasie ekonomicznej.

Minimalny wiek:
Należy pamiętać, że co najmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.

Loty nocne:
Pokoje hotelowe są dostępne tylko od około godziny 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz do godziny 3:59 następnego dnia, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.

Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze zobowiązania informacyjne przed zawarciem umowy otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacji medycznych dla obywateli UE przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem przez biuro podróży. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.

Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że od połowy października (15.10) do końca maja (31.05) określone obiekty hotelowe, usługi gastronomiczne, obiekty na świeżym powietrzu i atrakcje mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie lub wcale, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary terenu zewnętrznego, a także obiekty sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte lub odwołane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.

Język:
Należy pamiętać, że rozrywka, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że określono to w opisie hotelu.

Transfer na miejscu / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że w niektórych hotelach zostaną Państwo wysadzeni na wyznaczonych przystankach w pobliżu hotelu, a nie na indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach dla pieszych) w tych miejscach, może nie być możliwe zaoferowanie usługi door-to-door. W takim przypadku kierowcy odwiozą Cię do najbliższego możliwego punktu zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.

Uprzejmie prosimy o poinformowanie biura transferowego oraz zarezerwowanego hotelu o jakichkolwiek opóźnieniach lotu w okresie przylotu.

Jeśli zarezerwowałeś podróż bez transferu i przyjedziesz do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18, poinformuj o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować zarezerwowaną usługę.

Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi zostać zarejestrowany przed wylotem, a koszty transportu zostaną poniesione w związku z transferem.


Specjalne środki higieny
Ogólne
  • Zasady dystansu społecznego
  • Bariery higieniczne
  • Zwiększone środki czyszczące
  • Kontrole stanu zdrowia personelu
  • Sprzęt ochronny dla personelu
  • Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
Catering
  • Pakowane dania
Usługi
  • Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
  • Maseczki ochronne dla gości
  • Sprzęt ochronny dla gości

Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.

Wyposażenie

  • Wellness
  • Na plaży
  • Nurkowanie
  • Dla dzieci
  • Basen podgrzewany
  • Miniclub
  • Siłownia
  • Basen
  • Sporty wodne
  • Plac zabaw
  • Pokój zabaw
  • Basen dla dzieci
  • Piaszczysta plaża
  • WIFI

Opinie

Ocena ogólna
83 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)

Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.