Termin i długość
3.5. – 26.6. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Termin i długość
3.5. – 26.6. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Wyżywienie
Dwa posiłki
Rodzaj pokoju
Rodzaj pokoju
Biuro podróży
Biuro podróży
  • 3.5. – 10.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
Koszt za osobę 2 477
  • 10.5. – 17.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
Koszt za osobę 2 477
  • 4.5. – 11.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • Bez transferu
  • Ferien Touristik
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Ferien Touristik
Koszt za osobę 2 477
  • 14.5. – 21.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
Koszt za osobę 2 477
  • 14.5. – 21.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • Bez transferu
  • Ferien Touristik
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Ferien Touristik
Koszt za osobę 2 477
  • 13.5. – 20.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
Koszt za osobę 2 477
  • 13.5. – 20.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • Bez transferu
  • Ferien Touristik
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Ferien Touristik
Koszt za osobę 2 477
  • 12.5. – 19.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
Koszt za osobę 2 477
  • 12.5. – 19.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • Bez transferu
  • Ferien Touristik
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Ferien Touristik
Koszt za osobę 2 477
  • 11.5. – 18.5.
  • 7 nocy (8 dni)
  • All inclusive
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
  • więcej o hotelu
  • All inclusive
  • DZ Superior MB BK/T
  • więcej o hotelu
  • Bez transferu
  • Coral Travel DE
Koszt za osobę 2 477

O hotelu

Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Warstwa:
- Lokalizacja: Skaleta
- ok. 100 do piaszczystej plaży (oddzielonej od hotelu drogą z przejściem podziemnym)
- centrum miasta ok. 11 km, sklepy bezpośrednio przy hotelu
- przystanek autobusowy ok. 50 m
- port lotniczy HER ok. 65 km, CHQ ok. 70 km

Sprzęt:
- Budynek główny, 7 budynków bungalowowych
- 132 pokoje na 2 lub 3 piętrach
- Odnowiony w 2019 roku
- Lobby, recepcja 24h, 3 windy, Wi-Fi
- 2 restauracje
- 4 bary
- basen, basen dla dzieci, basen ze zjeżdżalniami (5 zjeżdżalni dla dorosłych, 2 zjeżdżalnie dla dzieci), taras słoneczny (sezonowy i w zależności od pogody)
- leżaki i parasole przy basenie i plaży (sezonowe i pogodowe)
- Ręczniki z depozytem
- Mini market, sklepy
-Teatr

Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu):
DR Superior
- wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów, szlafrok, kapcie
- Telewizja satelitarna, klimatyzacja, radio lub kanał muzyczny, telefon, mini lodówka, sejf, czajnik, Wi-Fi
- balkon lub taras
- Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: widok na morze

Pokój dwuosobowy deluxe z widokiem na morze
- wanna lub prysznic/toaleta, suszarka do włosów, szlafrok, kapcie
- Telewizja satelitarna, klimatyzacja, radio lub kanał muzyczny, telefon, mini lodówka, sejf, czajnik, Wi-Fi
- balkon lub taras
-Morze

Apartament rodzinny typu Suite, 2 sypialnie
- takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe typu superior
-Przestronny
- Druga sypialnia
- Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: widok na morze

Fam.suite 2 SZ pool train. Boki. MB
- takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe typu superior
-Przestronny
- Druga sypialnia
-Boki. Morze
- z dostępem do basenu (do wspólnego basenu)

Apartament rodzinny priv. Basen
- takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe typu superior
-Przestronny
- prywatny basen

Wszystkie pokoje typu economy zazwyczaj odpowiadają najbardziej przystępnej cenowo kategorii pokoi. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od standardowych pokoi. Jeśli hotel dysponuje budynkiem głównym i aneksem, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety, nie możemy przyjąć żadnych życzeń dotyczących wyposażenia i lokalizacji. Za przydział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.

Wyżywienie (dostępne w zależności od sezonu):
All Inclusive
- śniadanie, późne śniadanie, lunch i kolację w formie bufetu
- Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są wliczone w reklamowane godziny w odpowiednich otwartych barach

Dzieci (dostępne w zależności od sezonu):
-Basen
-Poślizgnąć się
- Mini klub (4 - 14 lat)
-Menu
- Rozrywka dla dzieci
-Plac zabaw
- Opieka nad dziećmi (na życzenie i za opłatą)

Sport/rozrywka (dostępne w zależności od sezonu):
- bezpłatnie: tenis stołowy, rzutki, badminton, aerobik, boccia, aquagym
- za opłatą: bilard
- Animacja dla dorosłych
- Pokazy na żywo (co tydzień)

Inny:
- parking (w zależności od dostępności), wymiana walut
- za opłatą: room-service, sejf, pralnia i prasowanie, usługa medyczna

Kategoria kraju:
5 gwiazdek

Informacje o transferze do hoteli w Chanii po przylocie na lotnisko w Heraklionie:
Jeśli zarezerwowali Państwo wycieczkę zorganizowaną z transferem, należy pamiętać, że ze względu na dłuższy czas trwania transferu wynoszący ok. 3-4 godziny, konieczna jest zmiana. Dotyczy to wszystkich rezerwacji z lotniska przylotu/wylotu Heraklion (HER) z pobytem w hotelu w następujących lokalizacjach: Agia Marina, Agia Apostoloi, Chania, Daratsos, Gerani, Platanias, Stalos, Kato Galatas, Kolymbari, Maleme, Tavronitis

Nota krajowa Grecja:
Podatek ekologiczny/opłata na rzecz odporności na zmianę klimatu:
Należy pamiętać, że w Grecji obowiązuje podatek ekologiczny/opłata za odporność na zmiany klimatu.
Jest to obliczane zgodnie z klasyfikacją (kategoria kraju) hotelu:
1* i 2* hotele/kwatery, podatek za pokój i za noc wynosi ok. 1.50 EUR
3* hotele/kwatery, podatek za pokój i za noc wynosi około 3 EUR
4* hotele/kwatery, podatek za pokój i za noc wynosi około 7 EUR
5* hotele/kwatery, podatek za pokój i za noc wynosi około 10 EUR
Podatek ekologiczny/opłatę klimatyczną uiszcza się na miejscu w hotelu. (Może ulec zmianie)

Informacje ogólne:
Aktualne informacje na temat koronawirusa (Covid-19):
Dla własnego bezpieczeństwa podejmowane są daleko idące środki w celu powstrzymania pandemii koronawirusa w miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług ze względu na oficjalne instrukcje w hotelach, które mogą mieć wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi gastronomiczne i działalność. Ponadto różne przepisy mogą mieć zastosowanie do osób w pełni zaszczepionych, wyleczonych lub nieszczepionych. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne tylko dla w pełni zaszczepionych osób.

Nadzwyczajne okoliczności spowodowane pandemią koronawirusa mogą również nadal prowadzić do odwołania lotów, zmiany czasu / rozkładu lotów, a także zamknięcia hoteli, późniejszego otwarcia hoteli i overbookingu - nawet w bardzo krótkim czasie. W takich przypadkach dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zaoferować odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać podróż z powodu Corony, skontaktujemy się z Tobą.

Godzina przyjazdu:
Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Goście, którzy planują przyjazd poza godzinami pracy recepcji, proszeni są o wcześniejszy kontakt z zarezerwowanym hotelem.

Łóżeczka dziecięce (nie dotyczy hoteli dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce oferowane jest na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby należy uiścić dodatkową opłatę na miejscu.

Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.

Informacje o locie:
Prosimy o zapoznanie się z przepisami dotyczącymi bagażu, cateringiem pokładowym i odprawą zarezerwowanej linii lotniczej w Internecie pod adresem:

http://www.ferien-touristik.de/fluginformationen
http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformationen
http://www.coraltravel.ch/fluginformationen

Jeśli zarezerwowałeś lot, przewóz odbędzie się w klasie ekonomicznej.

Minimalny wiek:
Należy pamiętać, że co najmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.

Loty nocne:
Pokoje hotelowe są dostępne dopiero od godziny 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz do 3:59 rano, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.

Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze zobowiązania informacyjne przed zawarciem umowy otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacji medycznych dla obywateli UE przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem przez biuro podróży. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.

Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary na zewnątrz, a także obiekty sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte lub odwołane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.

Język:
Należy pamiętać, że rozrywka, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że określono to w opisie hotelu.

Transfer na miejscu / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że w niektórych hotelach zostaną Państwo wysadzeni na wyznaczonych przystankach w pobliżu hotelu, a nie na indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach dla pieszych) w tych miejscach, może nie być możliwe zaoferowanie usługi door-to-door. W takim przypadku kierowcy odwiozą Cię do najbliższego możliwego punktu zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.

Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu o opóźnieniach lotu podczas przylotu.

Jeśli zarezerwowałeś wycieczkę bez transferu i przyjechałeś do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować zarezerwowaną usługę.

Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi zostać zarejestrowany u nas przed wyjazdem, a koszty transportu zostaną poniesione.

Specjalne środki higieny
Ogólne
  • Zasady dystansu społecznego
  • Bariery higieniczne
  • Dozownik środka dezynfekującego
  • Maseczki są obowiązkowe
  • Zwiększone środki czyszczące
  • Kontrole stanu zdrowia personelu
  • Szkolenia higieniczne dla personelu
  • Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej
  • Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
  • Szkolenie personelu w zakresie higieny rąk
  • Sprzęt ochronny dla personelu
  • Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi
  • Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
  • Zaplecze wellness z prywatnym terenem
  • niedostępne od (data) do (data) od 7 maja 2021 do 29 maja 2021: zakwaterowanie tymczasowo zamknięte
Catering
  • Ograniczona oferta bufetowa
Pokój
  • Sprzątanie tylko na życzenie
  • Zwiększone sprzątanie
  • Brak sprzętu intensywnie korzystającego z dotyku
Usługi
  • Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
  • Maseczki ochronne dla gości (bezpłatnie)
  • Płatność zbliżeniowa
  • Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
  • Brak sprzętu intensywnie korzystającego z dotyku w miejscach publicznych
  • Sprzęt ochronny dla gości

Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.

Wyposażenie

  • Dla dzieci
  • Wellness
  • Miniclub
  • Basen
  • Tenis
  • Zjeżdżalnia
  • Sporty wodne
  • Plac zabaw
  • Basen dla dzieci
  • Piaszczysta plaża
  • WIFI

Opinie

Ocena ogólna
68 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)

Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.