Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Warstwa: Hotel znajduje się w Benalmadenie i znajduje się bezpośrednio przy pięknej piaszczystej plaży. Centrum miasta z licznymi sklepami i lokalami rozrywkowymi oraz restauracjami i barami oddalone jest o około 4 km. Odległość do lotniska w Maladze wynosi około 14 km.
Sprzęt: Kompleks składa się łącznie z 280 pokoi rozmieszczonych na 11 piętrach. Do dyspozycji Gości jest lobby z recepcją, Wi-Fi (bezpłatnie)/kącik internetowy (za opłatą), winda, restauracja bufetowa z pokazami kulinarnymi, kawiarnia, bar z przekąskami, sala konferencyjna, salon fryzjerski, sklep z pamiątkami oraz kilka parkingów (w zależności od dostępności/za opłatą). Na zewnątrz znajduje się basen z tarasem słonecznym. Leżaki i parasole są dostępne bezpłatnie przy basenie.
Zakwaterowanie: Pokoje typu standard wyposażone są w łazienkę, suszarkę do włosów, klimatyzację (sezonową), telefon, telewizję satelitarną, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, małą lodówkę, sejf oraz taras z widokiem na morze. Można je również zarezerwować do pojedynczego wykorzystania lub jako pokoje ekonomiczne o ograniczonej dostępności.
Catering: Samodzielne wyżywienie, śniadanie, śniadanie i obiadokolacja, pełne wyżywienie lub all inclusive. Niepełne wyżywienie obejmuje obfite śniadanie i kolację w formie bufetu. Pełne wyżywienie obejmuje również lunch w formie bufetu. All Inclusive oferuje również szeroki wybór przekąsek, lodów oraz lokalnych napojów alkoholowych i bezalkoholowych w godzinach 10:00–23:30.
Sport/Rozrywka: Bezpłatnie: sala fitness i program rozrywkowy i/lub muzyka na żywo. Za opłatą: strefa spa z jacuzzi, sauną, łaźnią turecką, masażami i różnymi zabiegami, a także pole golfowe w pobliżu hotelu.
Dzieci: Mini klub, basen dla dzieci i plac zabaw.
Ważne informacje: Zwracamy uwagę, że mają one wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np. W przypadku pandemii, ale także ograniczenia dotyczące wjazdu / wyjazdu, a także ogólna zgodność z lokalnymi przepisami nie są w żadnym momencie wykluczone.
Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (hotel lotniczy): Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i cateringu pokładowego zarezerwowanych linii lotniczych, a także wymagania dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróży. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).
Informacje - Opłaty za odprawę
Należy pamiętać, że odprawa online musi zostać przeprowadzona w następujących liniach lotniczych, w przeciwnym razie zostaną naliczone dodatkowe koszty odprawy na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 € ; Odprawa online Eurowings najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 € ; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed wylotem, w przeciwnym razie 25 € ; Odprawa online Ryanairplus uprzednia weryfikacja, w stosownych przypadkach nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.
Uwaga dotycząca obłożenia pokoju: W przypadku pokoju dwuosobowego z kilkoma dodatkowymi łóżkami powierzchnia użytkowa pokoi zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu, jeśli jest dostępna. Ponadto wielkość łóżek zależy od regionalnych cech mebli hotelowych.
Aluzja: Ograniczona mobilność
Należy pamiętać, że nasze pakiety zasadniczo nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Chętnie jednak udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności na życzenie, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Specjalne środki higieny Ogólne
Dozownik środka dezynfekującego
Szkolenia higieniczne dla personelu
Szkolenie personelu w zakresie higieny rąk
Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
Catering
Miejsce gościnne: Restauracja
Pokój
Zwiększone sprzątanie
Usługi
Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
Płatność zbliżeniowa (karta kredytowa, Visa, MasterCard, karta główna)
Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy
Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Wyposażenie
Basen
Dla dzieci
Wellness
WIFI
Siłownia
Plac zabaw
Basen dla dzieci
Galeria
Niestety nie mamy żadnych zdjęć tego hotelu.
Opinie
Ocena ogólna
78 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)
Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.