Termin i długość
5.11. – 29.12. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Termin i długość
5.11. – 29.12. (7–10 dni)
Liczba osób
2 dorośli
Wyżywienie
Dwa posiłki

O hotelu Best Benalmádena

Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Warstwa:
Hotel znajduje się w Benalmadenie i znajduje się bezpośrednio przy pięknej piaszczystej plaży. Centrum miasta z licznymi sklepami i lokalami rozrywkowymi oraz restauracjami i barami oddalone jest o około 4 km. Odległość do lotniska w Maladze wynosi około 14 km.

Sprzęt:
Kompleks składa się łącznie z 280 pokoi rozmieszczonych na 11 piętrach. Do dyspozycji Gości jest lobby z recepcją, Wi-Fi (bezpłatnie)/kącik internetowy (za opłatą), winda, restauracja bufetowa z pokazami kulinarnymi, kawiarnia, bar z przekąskami, sala konferencyjna, salon fryzjerski, sklep z pamiątkami oraz kilka parkingów (w zależności od dostępności/za opłatą). Na zewnątrz znajduje się basen z tarasem słonecznym. Leżaki i parasole są dostępne bezpłatnie przy basenie.

Zakwaterowanie:
Pokoje typu standard wyposażone są w łazienkę, suszarkę do włosów, klimatyzację (sezonową), telefon, telewizję satelitarną, bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, małą lodówkę, sejf oraz taras z widokiem na morze. Można je również zarezerwować do pojedynczego wykorzystania lub jako pokoje ekonomiczne o ograniczonej dostępności.

Catering:
Samodzielne wyżywienie, śniadanie, śniadanie i obiadokolacja, pełne wyżywienie lub all inclusive. Niepełne wyżywienie obejmuje obfite śniadanie i kolację w formie bufetu. Pełne wyżywienie obejmuje również lunch w formie bufetu. All Inclusive oferuje również szeroki wybór przekąsek, lodów oraz lokalnych napojów alkoholowych i bezalkoholowych w godzinach 10:00–23:30.

Sport/Rozrywka:
Bezpłatnie: sala fitness i program rozrywkowy i/lub muzyka na żywo. Za opłatą: strefa spa z jacuzzi, sauną, łaźnią turecką, masażami i różnymi zabiegami, a także pole golfowe w pobliżu hotelu.

Dzieci:
Mini klub, basen dla dzieci i plac zabaw.

Ważne informacje:
Zwracamy uwagę, że mają one wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi i działalność gastronomiczną, np. W przypadku pandemii, ale także ograniczenia dotyczące wjazdu / wyjazdu, a także ogólna zgodność z lokalnymi przepisami nie są w żadnym momencie wykluczone.

Uwaga dotycząca wycieczek zorganizowanych (hotel lotniczy):
Należy pamiętać, że nasze informacje na temat przepisów dotyczących bagażu i cateringu pokładowego zarezerwowanych linii lotniczych, a także wymagania dotyczące wjazdu, miejsca docelowego i informacje specjalne są częścią umowy podróży. Informacje te można znaleźć w Internecie pod adresem: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).

Informacje - Opłaty za odprawę

Należy pamiętać, że odprawa online musi zostać przeprowadzona w następujących liniach lotniczych, w przeciwnym razie zostaną naliczone dodatkowe koszty odprawy na lotnisku. Godziny odprawy online i opłaty na lotnisku za osobę/dziecko są następujące: odprawa online Sun Express najwcześniej 36 godzin i najpóźniej 3,5 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 5,00 € ; Odprawa online Eurowings najwcześniej 72 godziny i najpóźniej 3 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 15 € ; Odprawa online TuiFly najwcześniej 48 godzin i najpóźniej 5 godzin przed wylotem, w przeciwnym razie 25 € ; Odprawa online Ryanairplus uprzednia weryfikacja, w stosownych przypadkach nie wcześniej niż 24 godziny i nie później niż 2 godziny przed odlotem, w przeciwnym razie 55 €.

Uwaga dotycząca obłożenia pokoju:
W przypadku pokoju dwuosobowego z kilkoma dodatkowymi łóżkami powierzchnia użytkowa pokoi zostanie zmniejszona. Dlatego zalecamy zarezerwowanie pokoju rodzinnego składającego się z jednego pokoju lub kilku pokoi, w zależności od dostępności i oferty danego hotelu, jeśli jest dostępna. Ponadto wielkość łóżek zależy od regionalnych cech mebli hotelowych.



Aluzja:
Ograniczona mobilność

Należy pamiętać, że nasze pakiety zasadniczo nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Chętnie jednak udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności na życzenie, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.

Specjalne środki higieny
Ogólne
  • Dozownik środka dezynfekującego
  • Szkolenia higieniczne dla personelu
  • Szkolenie personelu w zakresie higieny rąk
  • Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
Catering
  • Miejsce gościnne: Restauracja
Pokój
  • Zwiększone sprzątanie
Usługi
  • Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
  • Płatność zbliżeniowa (karta kredytowa, Visa, MasterCard, karta główna)
  • Dezynfekcja plastikowych kart-kluczy

Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.

Wyposażenie

  • Basen
  • Dla dzieci
  • Wellness
  • WIFI
  • Siłownia
  • Plac zabaw
  • Basen dla dzieci

Opinie

Ocena ogólna
78 %
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (0)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)

Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.