Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Grand Hotel Sharm El Sheikh *****
Egipt / Półwysep Synaj / Ras Umm el Sid
Adres: Ulica El Fanar Ras Um El Sid Szarm el-Szejk Synaj Egipt
Telefon: 20693463100
E-mail: grandsharm@redseahotels.coms.com
Ogólne wyposażenie: Wychodzący na Morze Czerwone i słynne wyspy Tiran, ten komfortowy hotel oferuje 627 pokoi. W dużym holu znajduje się recepcja, kantor wymiany walut i bar w holu. Oferujemy naszym gościom 3 restauracje bufetowe, 9 różnych restauracji à la carte, na przekąski "Panini Corner", "Pool Island Grill" i "Crêpe & Sweets", a także 5 różnych barów. W środku pięknie zarośniętego ogrodu znajduje się duża strefa kąpielowa składająca się z 8 basenów słodkowodnych i 2 basenów dla dzieci z tarasami słonecznymi, leżakami i parasolami. Bezpłatne ręczniki plażowe dostępne są w nowym systemie kart.
Warstwa: Luksusowy 5-gwiazdkowy kompleks położony jest na niewielkim wzniesieniu z widokiem na Morze Czerwone w kurorcie Ras Um Sid. Z pięknej i zadbanej prywatnej plaży roztacza się fantastyczny widok na morze. Ze względu na przybrzeżną rafę koralową dostęp do morza jest odpowiedni tylko dla doświadczonych pływaków (zalecane buty kąpielowe). Ze względu na schody na tarasie, hotel nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich i wózków dziecięcych.
Zakwaterowanie/pokój: Pokoje wyposażone są w prysznic, toaletę, klimatyzację (sezonowo), telefon, telewizję satelitarną, sejf, suszarkę do włosów, lodówkę oraz balkon/taras. Pokoje typu standard znajdują się po bokach kompleksu hotelowego. Mniejsze apartamenty są większe, a niektóre z nich dysponują częścią wypoczynkową i oferują widok na ogród lub morze. W centrum handlowym Grand Mall znajdują się pokoje rodzinne składające się z sypialni i salonu z częścią sypialną dla dzieci. W przypadku rezerwacji pokoju standardowego z 2 osobami dorosłymi oraz mniejszy apartament (junior suite) z 2 osobami dorosłymi. i 1 - 2 dzieci lub 3 osoby, pokoje standardowe wyposażone są w podwójne i dodatkowe łóżko, mniejsze apartamenty z łóżkiem typu king-size i dodatkowym łóżkiem (niektóre z rozkładaną sofą).
Catering: Śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu w "Sharm", "El Sheikh" i "Reef". Restauracje są otwarte zgodnie z sezonowymi potrzebami. Ponadto istnieje kilka restauracji à la carte (rezerwacja wymagana z jednodniowym wyprzedzeniem), niektóre za dodatkową opłatą. Lokalne napoje bezalkoholowe 24 godziny i lokalne napoje alkoholowe od 10 rano do 12 rano "przy szkle" w barach hotelu. Nie obejmuje świeżo wyciskanych soków, specjalnych kaw, butelek, minibaru, specjalnych potraw i imprez. Noszenie bransoletki all-inclusive jest obowiązkowe. Więcej informacji na temat opcji all inclusive i innych usług za dodatkową opłatą można uzyskać na miejscu. Uprzejmie prosimy o nienoszenie strojów plażowych, szortów, koszulek bez rękawów i otwartych sandałów w restauracjach.
Sport/Rozrywka: Sport i rozrywka:
Tenis stołowy, siatkówka plażowa, bilard, aerobik, aerobik w wodzie, masaż (za opłatą), kurs języka arabskiego (w zależności od dostępności). Codzienny program rozrywkowy: sport, gry i konkursy, w tym muzyka na żywo; bezpłatny autobus do zatoki Na'ama.
Klub dla dzieci Maxi:
Aby tydzień świąteczny był ekscytujący dla małych gości w wieku 4-12 lat, istnieje zróżnicowany program w klubach dla dzieci Maxi 6 dni w tygodniu. Między 10:00 a 17:00 (godziny otwarcia mogą się różnić sezonowo) niemieckojęzyczne opiekunki codziennie wymyślają coś nowego, a dla wszystkich grup wiekowych jest rozrywka.
Wskazówki: Wizę wjazdową wraz z opłatami za obsługę (ok. 32,00 € za osobę) należy uiścić gotówką w dniu przyjazdu.
Uwaga dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej: Należy pamiętać, że nasze pakiety zasadniczo nie są odpowiednie dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Chętnie jednak udzielimy Państwu bardziej szczegółowych informacji na temat takiej przydatności na życzenie, biorąc pod uwagę Państwa potrzeby.
Dodatkowe koszty transferu: Podczas transferu na miejscu mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za bagaż wielkogabarytowy (np. akcesoria golfowe, wózki dziecięce, spadochron, deskę surfingową lub narty). Nie są one wliczone w cenę wycieczki i należy je uiścić gotówką. Wcześniejsza rejestracja jest absolutnie konieczna.
Uwaga dotycząca przepisów dotyczących bagażu/cateringu na pokładzie: Limit bagażu i limity posiłków mogą się różnić w zależności od linii lotniczej.
Nasz zespół serwisowy ECCO chętnie pomoże Ci pod adresem e-mail service@ecco-reisen.de Dalej.
Ogólne informacje dotyczące wymagań wjazdowych: Wymagania wjazdowe mogą się różnić w zależności od kraju podróży. Informacje dotyczące poszczególnych krajów można znaleźć na stronie internetowej Federalnego Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Rozstrzygające i wiążące informacje na temat wymogów wjazdu mogą być udzielane wyłącznie przez właściwe ambasady i konsulaty odpowiednich krajów.
Jakieś inne pytania?: Zajrzyj na naszą stronę główną: ecco-reisen.de
Oczywiście możesz skontaktować się z naszym zespołem serwisowym ECCO od poniedziałku do piątku. 09.30 do 18.00 i soboty od 10.00 do 15.00 również telefonicznie: 0511 - 45 08 11 11 lub pod naszym adresem e-mail: service@ecco-reisen.de
Pokój ekonomiczny / najlepszy / niski / ekonomiczny: Gościom przysługują zniżki na pokoje typu economy, best price, low cost i economy. Do hotelu należy decyzja, który pokój zostanie przydzielony na miejscu.
Z przyjemnością przekażemy życzenia klienta do hotelu, ale nie możemy zagwarantować, że zostaną one zrealizowane.
Uwaga dotycząca miejsca zamieszkania podróżnego(-ych): Wszyscy Goście, którzy nie mieszkają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Skandynawii lub krajach Beneluksu, mogą mieć problemy z zameldowaniem się w hotelu podczas rezerwacji hotelu w miejscu docelowym. W takim przypadku należy się spodziewać, że hotelarz na miejscu odrzuci rezerwację lub pobierze znaczną dopłatą.
Informacje o lotach nocnych: Zwracamy uwagę na fakt, że w przypadku lotów nocnych, które mają czas przylotu 04:00 rano, a później w strefie docelowej, zameldowanie w hotelu w dniu przyjazdu w sezonie może odbywać się tylko od godziny 14:00 (z zastrzeżeniem lokalnych różnic). Jeśli lot powrotny jest lotem nocnym, z godziną odlotu do godziny 04:00 rano z obszaru docelowego, może się zdarzyć, że wymeldowanie w hotelu odbędzie się o godzinie 12:00 (z zastrzeżeniem lokalnych zmian) poprzedniego dnia. Wcześniejsze zameldowanie lub późne wymeldowanie - przedłużenie korzystania z pokoju jest dostępne za dodatkową opłatą, w zależności od dostępności, po konsultacji w recepcji hotelu!
Zameldowanie / wymeldowanie: Godziny zameldowania i wymeldowania mogą się różnić w zależności od hotelu. Zameldowanie możliwe jest między 12:00 a 16:00, a wymeldowanie – 10:00–14:00. Więcej informacji na temat zameldowania i wymeldowania można uzyskać w recepcji. Wszystkie informacje są dostarczane bez gwarancji.
Wyposażenie
Na plaży
Basen podgrzewany
Wellness
Basen
WIFI
Galeria
Niestety nie mamy żadnych zdjęć tego hotelu.
Opinie
Ocena ogólna
59 %
100 %
Usługi hotelowe
90 %
Pokój
100 %
Plaża i okolice
80 %
Sport, rekreacja
100 %
Wyżywienie
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (1)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)
100 %
19.1. - 26.1.2018
Recenze R.
Hotel jak najbardziej godny poleconia. Miło i sympatycznie bylo przez caly pobyt