Pokaż więcej

Świetnym miejscem na wakacje jest największa wyspa Grecji - Kreta. Poznaj słynne Knossos oraz wybrzeże Morza Egejskiego i Śródziemnego. Bardziej ruchliwe ośrodki turystyczne to Stalis, Malia, Chersonissos i Rethymnon. Spokojniejsze miejsca to Ierapetra i Matala na południu wyspy.

Wyrusz na niezapomniane wakacje w 2025 roku! Oferujemy wyjątkowe wycieczki do regionu Kreta w Grecja, gdzie każda pora roku przynosi coś magicznego. Ciesz się dniami pełnymi słońca, kąpieli i relaksu na plażach Kreta, niezależnie od tego, czy to wiosenny początek sezonu, letni szczyt, jesienna cisza czy zimowa ucieczka przed chłodem. Airstop zapewni ci komfort i beztroską wygodę. Zarezerwuj swoją podróż już dziś i przeżyj rok 2025 pełen odpoczynku i niezapomnianych wrażeń nad morzem.

Kreta
19.11. - 12.1. (7 - 10 dni)
Warszawa Chopin + 9
2
Dwa posiłki
3 +

Zainspiruj się opiniami naszych klientów

Mythos Palace Resort & Spa
88 %
75 recenzji

Grecja, Kavros - Paralia Kourna (Georgioupolis)
Maj 2024
100 %
Hotel w pełni spełnił nasze oczekiwania. Polecamy najbardziej wymagającym turystom.

Mythos Palace Resort & Spa
88 %
75 recenzji

Grecja, Kavros - Paralia Kourna (Georgioupolis)
Maj 2024
100 %
Hotel o bardzo wysokim poziomie usług

Peninsula Resort & Spa
81 %
60 recenzji

Grecja, Mononaftis
Kwiecień 2024
100 %
Super polecam

Dokąd możesz jechać w regionie Kreta

AchladaAchladesAchliaAdeleAdelianos Kampos (Adele)

Dokąd możesz jechać w regionie Kreta

Pokaż więcej

Z plikami cookies strona działa lepiej

Chcielibyśmy zapewnić Ci najlepsze wycieczki. Aby to zrobić, musimy używać plików cookie. Dzięki nim możemy zmierzyć, ocenić i przedstawić najbardziej odpowiednią ofertę wycieczek w internecie. Więcej o plikach cookies

Chcę wybrać sam

Niezbędne

żeby strona działała

zawsze aktywne

Analityczne

gdzie znajdujesz się na stronie

Marketingowe

Wyświetlić odpowiednią ofertę

Używamy marketingowych plików cookies do śledzenia odwiedzających. Celem jest wyświetlenie reklamy, która jest użyteczna i interesująca dla indywidualnego użytkownika, a tym samym bardziej wartościowa dla wydawców i reklam osób trzecich.