Tylko około 1,5 km od centrum Funchal, ale w spokojnej okolicy. Hotel to idealne miejsce na relaks, cieszenie się komfortem i jednocześnie bliskość różnorodności kulturowej. Czas transferu: ok. 60 minut.
• Lotnisko na Maderze ok. 25 km, czas przejazdu: ok. 30 minut (czas transfer może się różnić). • centrum Funchal ok. 1,5 km • autobus ok. 50 m
• Doba hotelowa od godz. 15:00 • godz. wymeldowania do godz. 12:00 • recepcja, Kantor wymiany walut • Usługi dla gości: Języki: niemiecki, angielski • Winda • Ogród, taras słoneczny • Baseny: 2 • Basen odkryty ": zewnętrzny, słodka woda, zintegrowany basen dla dzieci/brodzik, Leżaki: bezpłatnie, Parasole: bezpłatnie • "Kryty basen": bezpłatnie Wewnątrz, słodka woda, podgrzewana • Jacuzzi: kryte • K ręczniki Basen: bezpłatny • Internet: WiFi/WiFi, w miejscach publicznych: bezpłatnie, w recepcji/lobby: bezpłatnie, w barze: bezpłatnie • Usługi pralnicze: za dodatkową opłatą opłata, zewnętrzny usługodawca • Sposób płatności : TUI Card / VISA, MasterCard, American Express • Zwierzęta domowe: psy dozwolone: ok. 25 EUR za dzień, na życzenie i wymagana rezerwacja, waga do 15 kg, koty dozwolone: ok. 25 EUR, na życzenie i wymagana rezerwacja • Parking: Garaż: ok. 7,50 EUR, wymagany na życzenie • Liczba budynków: 2, Piętra: 6, Liczba pokoi: 58 •
Destynacja i społeczność • Lokalni artyści mają do dyspozycji platformę, na której Mogą pochwalić się swoim talentem. • Miejsce wspiera mieszkańców imprezy charytatywne lub społeczne (np. poprzez darowizny, sponsoring lub darowizny rzeczowe) • Miejsce współpracuje z organizacje edukacyjne, aby pomóc młodym ludziom w uzyskaniu umiejętności i pewność siebie, których potrzebują, aby znaleźć zatrudnienie. • UApartmanování udziela gościom informacji o lokalnych ekosystemach, dziedzictwo kulturowe oraz kultura i etykieta gości. • Nieruchomość inwestuje 10% Twoje dochody wracają do lokalnej społeczności lub lokalnych projektów zrównoważonego rozwoju. Hotel oferuje pracownikom bezpłatne zakwaterowanie prywatne ubezpieczenie zdrowotne. • Goście mogą korzystać z wycieczek i zajęć organizowane przez lokalnych przewodników i firmy. • Oferty hotelowe regularne szkolenia dla pracowników na temat tego, w jaki sposób mogą przyczynić się do bardziej zrównoważone funkcjonowanie nieruchomości. • Oferty UApartmaning Wypożyczalnia rowerów. • UApartmanování oferuje wypożyczalnię rowerów elektrycznych. Energia • Obiekt posiada własny ogródek ziołowy lub szklarnię, z którego Pozyskuje surowce do posiłków serwowanych w restauracjach. • Pokoje dla Goście wyposażeni są w energooszczędne wyłączniki (np. elektryczne) kontrolowane za pomocą karty pokoju). • Oświetlenie LED jest używane przez minimum 80 % czasu w pokojach gościnnych i częściach wspólnych. •W Wprowadzono system energetyczny lub środowiskowy Zarządzanie. • Partmaning oferuje posiłki wegańskie. • Oferowane są dania wegetariańskie. • Na terenie obiektu prowadzona jest polityka gospodarcza żywności, która obejmuje edukację, profilaktykę, ograniczanie, recykling i utylizacja odpadów spożywczych. • Kosmetyki i produkty Opieka osobista oferowana gościom nie obejmuje testów na zwierzętach ani mikrodrobiny plastiku. • Wymiana jednorazowych plastikowych przyborów toaletowych Tace. • Urządzenia wyznaczają cele w celu zmniejszenia ilości odpadów Żywność. • Do przecierania używa się wyłącznie środków czyszczących bez Chemikalia. • Jednorazowe plastikowe mieszadełka do koktajli nie są dostępne Dostępny. • Jednorazowe plastikowe słomki nie są dostępne. •Hotel Nie zapewnia jednorazowych plastikowych butelek na napoje. •Nieruchomość oferuje plan recyklingu (np. w pokojach, pokojach dwuosobowych, dla co najmniej czterech rodzajów odpadów (szkło, papier, tworzywa sztuczne, odpady organiczne). • Urządzenie posiada naczynia wielokrotnego użytku (zastępuje jednorazową zastawę stołową). • UApartmaning zainstalował przepompowni wody i oferuje gościom możliwość korzystania z nich zamiast jednorazowe plastikowe butelki na wodę. • Utrzymanie nieruchomości ogród w sposób przyjazny dla wody (np. rodzime rośliny, lub rośliny odporne na suszę, podlewanie ogrodu w nocy itp.) • Pralnia efektywnie wykorzystuje wodę, aby uniknąć marnowanie wody. • Sprzątanie pokoju jest opcjonalne (np. zmiana pościeli pranie jest ograniczone). • Urządzenie konserwuje i czyści baseny, aby utrzymać Zmniejsz marnotrawstwo wody. • Ponownie polecany przez gości Korzystaj z ręczników. • Oczyszczalnia wykorzystuje odpowiednio oczyszczone ścieki w w ramach działalności hotelu (np. do podlewania roślin i ogrodów). Inny• Zakład sporządza roczne sprawozdanie w sprawie zrównoważonego rozwoju, które jest (publicznie dostępne i) wykazuje postępy w osiąganiu celów.
Twój obiekt oferuje następujące możliwości wyżywienia: • Śniadanie: śniadanie • Obiadokolacja: śniadanie, obiad lub kolacja do wyboru • Pełne wyżywienie: śniadanie, obiad, kolacja Opis możliwości wyżywienia: • Śniadanie: szwedzki stół • obiad • kolacja: szwedzki stół • Przekąski : za opłatą, lody : za dopłatą • Napoje: wybrane napoje bezalkoholowe Napoje: za opłatą, wybrane domowe napoje alkoholowe: za opłatą Wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe: Dodatkowe opłaty Wybrane napoje stołowe do posiłków: Dodatkowa opłata, Popołudniowy zestaw do parzenia kawy/herbaty: Dodatkowa opłata Opłata • Restauracje: 4 • Restauracja główna "A Vila Restaurant" (w Kuchnie: międzynarodowa, regionalna, bufet, bezpłatnie • Restauracja "Restauracja Adega": kuchnia: regionalna, wymagane zapytanie i rezerwacja, bezpłatne, Nie. -Veda. 18:30 - 21:00, Wymagany odpowiedni ubiór • Restauracja Miramar: Kuchnia: śródziemnomorska, wymagana prośba i rezerwacja, bezpłatnie, tutaj. - Sobota. 18:30 - 21:00, wymagany odpowiedni ubiór • Restauracja "Pausa" Burguer (w miejscowości Pestana)": wymagana prośba i bezpłatna rezerwacja, Przy sprzyjającej pogodzie, codziennie od... 12:00-16:00, z tarasem • bar "Cocktail Bar Miramar".
• Zintegrowany basen dla dzieci • Opieka nad dziećmi: Za dodatkową opłatą Zewnętrzny dostawca usług
• animacje i rozrywka • zespół muzyczny na żywo • bilard: opłata
Niestety, nie ma żadnych opinii klientów Airstop na temat tego hotelu. Możesz zapoznać się z opiniami innych gości hotelu.