Pokaż więcej

Wybierz się do krainy wolności i nieograniczonych możliwości - USA. Można wybrać się w poszukiwaniu unikalnych zjawisk przyrodniczych i osiągnięć cywilizacji. Piękne plaże i lazurowe morze można podziwiać zwłaszcza w regionie na wschodnim i zachodnim wybrzeżu Florydy.

Wyrusz na niezapomniane wakacje w 2025 roku! Oferujemy wyjątkowe wycieczki do Stany Zjednoczone, gdzie każda pora roku przynosi coś magicznego. Ciesz się dniami pełnymi słońca, kąpieli i relaksu na plażach Stany Zjednoczone, czy to wiosenny początek sezonu, letni szczyt, jesienny spokój czy zimowa ucieczka przed chłodną pogodą. Airstop zapewni Ci komfort i beztroski spokój. Zarezerwuj swoją podróż jeszcze dziś i przeżyj rok 2025 pełen wypoczynku i wrażeń nad morzem.

Stany Zjednoczone
17.11. - 10.1. (7 - 10 dni)
Warszawa Chopin + 9
2
Bez wyżywienia
3 +

Zainspiruj się opiniami naszych klientów

Lexington Hotel Miami Beach

Stany Zjednoczone, Miami Beach
Sierpień 2013
100 %
dobra jakość ceny do standardu,mnie więcej nie potrzeba zwiedzając Stany, polecam ale nie dla osób wymagajacych, jedynym mankamentem jest winda która ma swoje lata świetności za sobą, ale dla mnie to nie problem, w odkrywaniu pięknych miejsc na Florydzie średni, ale czysto i jak ktoś nie jest upierdliwy i wymagający oraz czepialski i spędza tylko noc w pokoju a nie cały dzień to bez zarzutu

Dokąd możesz jechać w miejscu docelowym Stany Zjednoczone

Hotele w miejscu docelowym Stany Zjednoczone

Pokaż więcej

Z plikami cookies strona działa lepiej

Chcielibyśmy zapewnić Ci najlepsze wycieczki. Aby to zrobić, musimy używać plików cookie. Dzięki nim możemy zmierzyć, ocenić i przedstawić najbardziej odpowiednią ofertę wycieczek w internecie. Więcej o plikach cookies

Chcę wybrać sam

Niezbędne

żeby strona działała

zawsze aktywne

Analityczne

gdzie znajdujesz się na stronie

Marketingowe

Wyświetlić odpowiednią ofertę

Używamy marketingowych plików cookies do śledzenia odwiedzających. Celem jest wyświetlenie reklamy, która jest użyteczna i interesująca dla indywidualnego użytkownika, a tym samym bardziej wartościowa dla wydawców i reklam osób trzecich.