Pokaż więcej

Wyrusz na niezapomniane wakacje w 2025 roku! Oferujemy wyjątkowe wycieczki do regionu Sri Lanka w Sri Lanka, gdzie każda pora roku przynosi coś magicznego. Ciesz się dniami pełnymi słońca, kąpieli i relaksu na plażach Sri Lanka, niezależnie od tego, czy to wiosenny początek sezonu, letni szczyt, jesienna cisza czy zimowa ucieczka przed chłodem. Airstop zapewni ci komfort i beztroską wygodę. Zarezerwuj swoją podróż już dziś i przeżyj rok 2025 pełen odpoczynku i niezapomnianych wrażeń nad morzem.

Sri Lanka
20.11. - 13.1. (7 - 10 dni)
Warszawa Chopin + 9
2
All inclusive
4 +

Zainspiruj się opiniami naszych klientów

Hotel Riu Sri Lanka
88 %
65 recenzji

Sri Lanka, Ahungalla
Styczeń 2020
100 %
Doskonały hotel, piękna plaża, wszystko czego potrzeba jest na miejscu, jedzenie wyśmienite i zróżnicowane. Doskonały tydzien na Sri Lanka????????

Ranweli Holiday Village
79 %
21 recenzji

Sri Lanka, Waikkal
Maj 2019
100 %
Hotel kameralny ,idealna baza wypadowa dla osób nastawionych na zwiedzanie.

Villa Ocean View

Sri Lanka, Wadduwa (Kalutara)
Październik 2012
100 %
Poza tym, że Pan rezydent naprawdę słabo rozumie języki było ok. Za taką cenę to dobry hotel i nie ma co wymagać nad wyrost. Jedzenie bardzo dobre i rozmaite. Nam się podobało a z airstop lecieliśmy już 2 raz. Za tą cenę naprawdę ok. To nie jest kraj demonów usług i Hiltonów ze sklepami PRADA.

Dokąd możesz jechać w regionie Sri Lanka

AhangamaAhungallaAluthgamaAmbakandawila - ChilawAmbalangoda

Dokąd możesz jechać w regionie Sri Lanka

Pokaż więcej

Z plikami cookies strona działa lepiej

Chcielibyśmy zapewnić Ci najlepsze wycieczki. Aby to zrobić, musimy używać plików cookie. Dzięki nim możemy zmierzyć, ocenić i przedstawić najbardziej odpowiednią ofertę wycieczek w internecie. Więcej o plikach cookies

Chcę wybrać sam

Niezbędne

żeby strona działała

zawsze aktywne

Analityczne

gdzie znajdujesz się na stronie

Marketingowe

Wyświetlić odpowiednią ofertę

Używamy marketingowych plików cookies do śledzenia odwiedzających. Celem jest wyświetlenie reklamy, która jest użyteczna i interesująca dla indywidualnego użytkownika, a tym samym bardziej wartościowa dla wydawców i reklam osób trzecich.